AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Kjøpt switch til barna. Hverken meg eller mannen er særlig opptatt av spill men barna har fått minecraft. vi ønsker oss et super mario spill , men ser at det er veldig mange å velge mellom. hvilket av dagens supermario - spill er mest lik det som vi hadde på GameBoy på tidlig 90 tall? Anonymkode: 9fad7...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Åja, Super Marion, den ikke-binære søskenen til Super Mario. Anonymkode: c6c12...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden 3 minutter siden, AnonymBruker said: Åja, Super Marion, den ikke-binære søskenen til Super Mario. Anonymkode: c6c12...fcc Alle dataspill er digitale og binære. Tro meg, jeg vet! Jeg trodde han henviste til et spill som den supre Marion Ravn hadde gitt ut. Anonymkode: 49ad0...859 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Ingen som vet hvilke super-MARIO spill som ligner mest på det klassiske?! ts Anonymkode: 9fad7...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanett87 Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen som vet hvilke super-MARIO spill som ligner mest på det klassiske?! ts Anonymkode: 9fad7...271 Ikke til switch dessverre. Men du har jo Super Mario 64 til switch. Den kom ut i 97. Den er høydare i vår familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå