AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Del Skrevet 25. mars Hei, Jeg var arbeidsledig og fikk tiltakspenger. Kan man fortsatt motta tiltakspenger hvis man får en vikarstilling? Anonymkode: e6786...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 25. mars #2 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei, Jeg var arbeidsledig og fikk tiltakspenger. Kan man fortsatt motta tiltakspenger hvis man får en vikarstilling? Anonymkode: e6786...20f Det tror jeg neppe, hvis dette er medfører inntekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #3 Del Skrevet 25. mars Du får tiltakspenger for hver dag du deltar på tiltak. Du kan jobbe ved siden av (f.eks. i helgen) Anonymkode: 1e111...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #4 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Du får tiltakspenger for hver dag du deltar på tiltak. Du kan jobbe ved siden av (f.eks. i helgen) Anonymkode: 1e111...84c Jeg forstår ikke helt. Jeg deltar egentlig ikke i noe, og arbeidstidene for stillingen er hverdager fra 08:00 til 15:30. Anonymkode: e6786...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #5 Del Skrevet 25. mars Hvis du ikke deltar i tiltak (kurs, arbeidstrening, osv) lenger skal du heller ikke ha tiltakspenger. Hva gjorde du da du fikk det? Du får ikke tiltakspenger for vikarjobb. Da får du lønn. Men hvis du f.eks. er i arbeidstrening i uken og jobb i helgen kan du få tiltakspenger for arbeidstreningen. Anonymkode: 1e111...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #6 Del Skrevet 25. mars Du kan bare få tiltakspenger om du deltar i et tiltak gjennom Nav. Man kan få tiltakspenger og lønn, men du får det ikke for samme dag. Eks så deltar du i tiltak mandag, tirs og ons - da kan du få tiltakspenger. Også jobber du for eksempel på torsdag og fredag, da får du ikke tiltakspenger, men vanlig lønn. Alt må føres på meldekortet. Anonymkode: 24a95...11e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå