AnonymBruker Skrevet 25. mars #21 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar alle. Jeg har prøvd å tatt det opp med han, men fått til svar at det er jo normalt å å si at han har vært borti det samme osv. I diskusjoner skal han også alltid ha rett, jeg har sagt til han at det går ann å vær litt ydmyk, å at det er flere veier til rom.. Men da sier han at hvorfor skal han holde kjeft når han vet at det han sitter på er det rette.. Jeg merker som dere sier at det blir verre og verre, vi har jo egentlig planer om å flytte sammen. Men jeg må virkelig gå noen runder med meg selv. For det har begynt å eskalere. Merker at pappaen hans er på samme måte. Han har også vært tydelig på at han vil ikke at vi skal ha samme forhold som foreldrene hans, der går mammaen å holder kjeft å er tydelig underkuet. Ser for meg at det er nesten sann det kommer til å bli her også i fremtiden om jeg ikke får stoppet det, eller gjør han bevist på det selv hvor krise det faktisk er. Anonymkode: 4e2b7...3e6 Selvfølge blir det som med hans foreldre, om du blir. Han har jo 0 selvinnsikt og vilje til endring. Anonymkode: 3fe8c...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #22 Del Skrevet 25. mars Høres ut som han lider av massivt mindreverdighetskompleks. Slitsomt... neppe noe DU kan gjøre for å endre det. Anonymkode: b0644...3c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #23 Del Skrevet 25. mars Jeg vil si løp! Han drar med seg en voldsom negativitet inn i livet ditt og før du vet ordet av det så må du kjempe for din rett til å mene noe og hvertfall til å påvirke noe i livene deres. Han er misunnelig og sjalu på alle, og han kommer til å bli det på deg også. Da tar han ikke fem øre for å trykke deg ned og tråkke på deg. Han har jo ikke omtanke eller forståelse for andre mennesker. Anonymkode: 755f8...1fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #24 Del Skrevet 25. mars Kan du si til han at han likner faren sin? Anonymkode: 33102...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #25 Del Skrevet 25. mars Hver gang han begynner sånn (også med folk til stedet) får du si: nei, nå Hans, skryter du bare igjen. Og så ser du litt sånn oppgitt på han. Klapper han litt nedlatende på armen og smiler medlidende til de andre. Tar han da IKKE hintet vet ikke jeg. Anonymkode: d3f90...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 25. mars #26 Del Skrevet 25. mars En ting er jo skrytet hans og selvhevdet. Men når han ikke tar det til seg når du konfronterer han, og han bare argumenterer tilbake tyder jo på at denne fyren mener selv at han har rett og ser overhodet ingen problem i å oppføre deg sånn. Ergo: denne oppførselen hans er kommet for å bli, og han vil aldri bli bedre på det så da må du jo nesten bare spørre deg selv om dette er noe du kommer til å orke å holde ut med i 10-20-30 år til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå