BitteLille Skrevet 11. mars 2006 #1 Skrevet 11. mars 2006 (endret) og jeg gleder meg virkelig på deres vegner, men det er uendelig sårt å aldri være den som kommer med nyheten selv. Fikk vite i dag at nå er ennå ei som har en liten spire på vei, og jeg hadde mest lyst til å grine der jeg sto å gratulerte det lykkelige paret... Føler meg slem som tenker slik, men noen ganger blir det litt mye med alle som skal vise frem fine mager og babyer... Endret 11. mars 2006 av BitteLille
Missbumblebee Skrevet 11. mars 2006 #2 Skrevet 11. mars 2006 Skjønner godt at det er sårt... Håper det snart er din tur!!!!
~Belle~ Skrevet 13. mars 2006 #3 Skrevet 13. mars 2006 Jeg føler med deg, det er nemlig akkurat slik jeg selv føler i øyeblikket. Når jeg går i byn ser jeg så utrolig mange med barnevogner og store mager at jeg blir helt dårlig av misunnelse. Jeg er også glad på alles vegne, men skulle også så sårt ønske at det var meg.
Kakao Skrevet 16. mars 2006 #4 Skrevet 16. mars 2006 Jeg og ser store mager og barnevogner overalt... Synes de er så heldige!! Håper det blir min tur snart, også. Venter jo på at mannen skal bli klar, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå