Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Burde jeg fortelle eksen, vennen min om min friends with benefits?

Jeg og eksen startet som gode venner før vi ble kjærester, forholdet fungerte dessverre ikke, men vi forsøker å komme oss tilbake til å være gode venner. Både for vår egen del og barna.

Ingen felles, men vi har begge godt forhold til bonusbarna og barna har også et godt forhold.

Så vi vil prøve å komme tilbake til der vi var og fortsette å være en del av hverandres liv.

Vi ble enige om å fortelle hverandre før vi starter med datingapper. Men nå har jeg blitt kjent med en gjennom felles bekjente, en som min eks ikke kjenner. Vi har ikke hatt sex, enda, men vi er mer enn venner. Men det er ikke snakk om et forhold. Ikke vært singel så lenge, men a girl has needs... Men forholdet mellom meg og eksen er viktigere, selvom jeg tror dette kan hjelpe meg med å komme meg videre.

Men burde jeg fortelle han det? Vet ikke hvordan jeg skulle tatt opp temaet uten å røpe meg heller, for han kjenner meg såppas godt.

Hva ville du gjort?

Anonymkode: 4aa5f...886

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke ligger med eksen, så ville jeg ikke sagt noe. Han har ikke noe med det å gjøre. 

Anonymkode: df8df...7a8

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har en sånn som selv, og hverken barna og X min vet om dette. Skulle det noen ganger bli mere så er det noe annet, jeg hadde fortalt det når tiden var inne. Men har ingen meldeplikt på hva jeg gjør. Som sagt jeg hadde kun informert han om jeg skjønte det var seriøst, fordi barnefar bør jo vite hvem som er i barnas liv.

Anonymkode: 3eab3...0dd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Burde jeg fortelle eksen, vennen min om min friends with benefits?

Jeg og eksen startet som gode venner før vi ble kjærester, forholdet fungerte dessverre ikke, men vi forsøker å komme oss tilbake til å være gode venner. Både for vår egen del og barna.

Ingen felles, men vi har begge godt forhold til bonusbarna og barna har også et godt forhold.

Så vi vil prøve å komme tilbake til der vi var og fortsette å være en del av hverandres liv.

Vi ble enige om å fortelle hverandre før vi starter med datingapper. Men nå har jeg blitt kjent med en gjennom felles bekjente, en som min eks ikke kjenner. Vi har ikke hatt sex, enda, men vi er mer enn venner. Men det er ikke snakk om et forhold. Ikke vært singel så lenge, men a girl has needs... Men forholdet mellom meg og eksen er viktigere, selvom jeg tror dette kan hjelpe meg med å komme meg videre.

Men burde jeg fortelle han det? Vet ikke hvordan jeg skulle tatt opp temaet uten å røpe meg heller, for han kjenner meg såppas godt.

Hva ville du gjort?

Anonymkode: 4aa5f...886

Jeg skjønner ikke hvorfor du skal fortelle x-en at du har fått en pulevenn?

Dere er enige om å si ifra hvis dere aktivt søker etter ny partner via datingapp. Pulevennen er ingen ny partner.

Hvis det blir seriøst kan du vurdere å si noe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du 13 år?

Anonymkode: adc6e...2a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med det? 

Anonymkode: 89976...148

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det skjønner jeg ikke poenget med. 

Du har ikke meldeplikt til han når du har sex! Og ville du selv egentlig blitt informert selv om det? Skaper det ikke bare litt unødvendig grums og støy? HVA er vitsen.

Jeg synes det er litt mye å bare skulle si fra når man er på datingapper også jeg..

Det er vel mer enn bra nok å si fra når man faktisk har møtt noen det begynner å se ut som noe seriøst med? 

Anonymkode: 83d0e...58c

• Liker 1
Skrevet

Min ex og jeg gjorde raskt en avtale om at om/når vi traff nye partnere skulle vi informere når den nye partneren skulle introduseres overfor barna. Ikke før.

Du er jo langt unna dette, TS, så om du tenker som vi gjorde er det ikke noe behov og langt mindre plikt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Virker mest som om du har lyst til å fortelle eksen fordi du vil lage et bånd til ham eller gjøre ham sjalu. Du virker ikke over ham.
Da er det sikkert bra å få sex litt et annet sted for å få hjelp i den prosessen, men ikke si noe, for all del, har ingen ting med ham å gjøre.

Anonymkode: 075af...952

• Liker 4
Skrevet

Eg var veldig tidlig open om at eg fant meg kjæreste. Mest for barna sin skyld. Da vi bor på en liten plass så ville nok noen raskt se meg med en ny dame. Så eg ønsket ungene skulle få høre det fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...