AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Har en kompis som er blitt litt kjendis. Blir gjenkjent, "blikket" og hilst på på gata såpass at han gruer seg litt og ikke blir med ut like mye som før. Han spøker med at han skal lære seg forkledning og spurte om jeg hadde tips. Jeg bare spøkte med løsnese, løsbart og parykk. Hva tror dere ville fungert bra som er både enkelt og ser helt ekte ut? (altså ikke nissemaske). Anonymkode: fe529...795
AnonymBruker Skrevet 25. mars #2 Skrevet 25. mars Ja, hva gjør mange kjendiser? De trer på seg en caps. "Litt kjendis" betyr vel gjerne at han føler at alle som ser i hans retning kjenner til hvem han er. Sånn er det nok ikke. De fleste har nok med seg selv. Jeg kjenner forresten flere som virkelig er kjent (skuespillere blant annet), og de glir ganske ubemerket inn i folkemengden dersom de kler seg helt vanlig diskret, og ellers ikke gjør noe av seg. Her i Norge er det ganske annerledes enn i utlandet, så selv om de blir gjenkjent, så lar folk dem vanligvis være i fred. Anonymkode: 96f54...927
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå