Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen klarsynte prøve å få opp noe ang forholdet mitt? Det er mye fint i dette forholdet, men også mange triggere for meg. Jeg er redd for at mine viktige behov ikke vil bli møtt, behov som egentlig alle har i et forhold. Det å ikke tvile på kjærligheten fra den andre, føle seg sett og tatt vare på, føle på emosjonell støtte, og at man trekker i samme retning. Det er så mye som føles usikkert. Han er dårlig på å kommunisere følelser, og selv om jeg ber om mer klarhet og mer bekreftelse på både hans kjærlighet og hvordan han ser for seg vår fremtid, så klarer han ikke kommunisere dette. Men sier han er glad i meg og at dette ikke er noe flyktig, men noe han vil skal vare. Men han klarer ikke si mer enn det. Han er også elendig på å validere følelser. Føler meg mye alene i forholdet. 

Klarer noen å lese oss litt, og se litt fremover inn i forholdet?

Anonymkode: 72328...639

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forhold må bygges sten for sten, slapp av

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må også ta ansvar for deg selv. Ikke legg alt ansvar over på partneren din. Jobb med deg selv og dine følelser. Lær å kjenne hvor dine usikkerheter kommer fra.

Anonymkode: 9beac...afc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Istedenfor å søke klarsynte på Kvinneguiden, hva med å søke innover i deg selv der du finner dine svar? Hva sier magefølelsen din?

Anonymkode: 03cda...e13

AnonymBruker
Skrevet

Uff da, enda en fjoms som ikke validerer hennes følelser, som ikke set henne, som ikke behandler henne som den prinsessen hun er. 

Jeg har alltid en tiara i innerlomma som jeg tar frem når samboer starter den praten. 

Ts, gjør det slutt, finn deg en prins

Anonymkode: c0e45...d81

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Uff da, enda en fjoms som ikke validerer hennes følelser, som ikke set henne, som ikke behandler henne som den prinsessen hun er. 

Jeg har alltid en tiara i innerlomma som jeg tar frem når samboer starter den praten. 

Prinser finnes ikke. Da vil jeg heller foreslå at hun skaffer seg en tiara selv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Du må også ta ansvar for deg selv. Ikke legg alt ansvar over på partneren din. Jobb med deg selv og dine følelser. Lær å kjenne hvor dine usikkerheter kommer fra.

Jeg tar selvsagt ansvar for meg selv også, jeg har jobbet mye med egne følelser, og vet hvor mine triggere kommer fra. Det betyr ikke at jeg ikke savner mer emosjonell nærhet og trygghet i forholdet.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Du høres jo utrolig sjarmerende ut..

AnonymBruker
Skrevet

Dytter, og håper noen klarsynte vil prøve å lese❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...