Lillevaffel Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars Jepp - som overskriften sier. Bare å spamme på, trenger inspo! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Skytting, håndarbeid, friluft jakt og fiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars Ting jeg liker å gjøre: - foto - håndarbeid (sy/strikke) - trene (!) - sykle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars Trening, høre på podcaster om interessante tema. Noe annet har jeg ikke overskudd til.. Anonymkode: 85260...089 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 24. mars #5 Del Skrevet 24. mars (endret) Spille brettspill Tegne Lese Skrive dikt Organisere og planlegge, f.eks feriereiser. Har eget organiseringsverktøy jeg har utviklet. Bake Brodere Danse swing Fotografere Bygge lego Stå på slalåm Dra på tur med elsykkel (f.eks ved å overnatte med hengekøye osv) Overnatte i naturen (camping med telt) Kjøre langturer Lage mat sammen Se på tiktokvideoer sammen med mannen (vi har en fast tradisjon om at jeg ligger i armkroken hans mens vi ser på tiktokvideoer jeg har funnet til oss) før vi legger oss for å sove. Bullet Journal Høre på podcaster Gå turer Mesteparten gjør jeg gjerne med mannen min - alt fra å tegne og danse til å sykle. Endret 24. mars av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #6 Del Skrevet 24. mars Gå tur i naturen Anonymkode: c7f91...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå