AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars Jeg prøver å finne ut av hvor/hva slags frimerker som lønner seg å kjøpe. Altså, slike 9 siffer koder via posten, eller papir? Sist jeg leste om de kodene via posten, så stod det at de må leveres hos Posten/Post i butikk, eller kan hentes i postkassen din (koster ekstra). Stod ingenting om å levere i postbokser? Men skal de ikke fungere som et vanlig frimerke? Å lage egne bilder på frimerker var helt latterlig dyrt, så det er bare å glemme. Og det var ikke samme antall x gram på de som vanlige frimerker. Er det billigere å kjøpe hos Posten eller for eksempel Narvesen? Noen som har greie på dette? Frimerker er jo blitt helt latterlig dyrt. Anonymkode: 3c8a9...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernaut Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Det billigste er å kjøpe postfriske merker fra samlere. Markedet flommer over. Prisen ligger normalt på 50% av pålydende verdi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg prøver å finne ut av hvor/hva slags frimerker som lønner seg å kjøpe. Altså, slike 9 siffer koder via posten, eller papir? Sist jeg leste om de kodene via posten, så stod det at de må leveres hos Posten/Post i butikk, eller kan hentes i postkassen din (koster ekstra). Stod ingenting om å levere i postbokser? Men skal de ikke fungere som et vanlig frimerke? Å lage egne bilder på frimerker var helt latterlig dyrt, så det er bare å glemme. Og det var ikke samme antall x gram på de som vanlige frimerker. Er det billigere å kjøpe hos Posten eller for eksempel Narvesen? Noen som har greie på dette? Frimerker er jo blitt helt latterlig dyrt. Anonymkode: 3c8a9...912 Post med digitale frimerker, altså kode, kan fint leveres i postbokser. Har gjort det flere ganger i mnd. over flere år selv. De fungerer like godt som et vanlig frimerke, men har kortere holdbarhet. Mener å huske at det er 30 dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars Frimerker koster vel det samme uansett? Man betaler jo for verdien av å sende brevene. Anonymkode: 2c75a...0b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #5 Del Skrevet 25. mars Supernaut skrev (8 timer siden): Det billigste er å kjøpe postfriske merker fra samlere. Markedet flommer over. Prisen ligger normalt på 50% av pålydende verdi. Hvor kjøper man dette, og vil det si at disse frimerkene har samme verdi (for å sende) som frimerker fra Posten som selges idag? altså at 1 norgesfrimerke av disse er det samme som 1 norgesfrimerke fra Posten? Anonymkode: 3c8a9...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå