Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har vært interesert i en gutt siden begynnelsen av semesteret og jeg er klar for å spørre han på en date. Jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre dette og det har stresset meg en del. Dermed har jeg fått en del angst tanker, som f.eks. at han ikke liker meg. Kan dette stemme? Her er noen ting han gjør

Han unngår øye kontakt med meg når vi snakker. Av og til catcher jeg han i å stirre på meg, men med en gang jeg ser tilbake på han ser han vekk. Jeg tror han er litt sjenert 😚

Ofte når vi snakker sammen pleier han å være litt stille. Han sier ikke så mye, men allikevel holder samtalen gående. Jeg har lagt merke til at når han snakker med andre jenter snakker han mye mer og stiller flere spørsmål. Dette er enda et tegn på at han liker meg, for han er bare ganske sjenert og nervøs når han er rundt sånne jenter som meg.

Når jeg sitter meg ved siden av han pleier han alltid å flytte seg litt til siden🤭 Han blir vel litt overstimulert av kroppskontakten 🫣

Når jeg sender melding til han generelt svarer han alltid etter en såååå lang stund. Han må virkelig tenke igjennom hva han skal skrive

Jeg tror han ikke har hatt kjæreste før basert på hvor sjenert han er, men det har jeg ingenting i mot

Anonymkode: 5d108...6ea

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du er en veldig observant dame. Han digger deg

Anonymkode: 3d406...2d3

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke tenkt tanken på at han kanskje IKKE liker deg...

Han flytter seg bort fra deg, og han bruker kjempelang tid på å svare på dine meldinger?

Kanskje han skjønner at du er interessert, men ikke vil gi deg forhåpninger?

Men, du har altså ikke så mye å tape på å ta et initiativ. Får du nei går livet videre.

Anonymkode: 2c6a5...ec4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Faktisk ikke så sikkert. Trodde menn ville gjort motsatt av alt du sa så tenkte dette var tulletråd, mem igjen det kan jo faktisk være at han liker deg da. Alle reagerer forskjellig. Hvor gamle er dere? 

Anonymkode: 8e9b0...105

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 22.27):

Du har ikke tenkt tanken på at han kanskje IKKE liker deg...

Han flytter seg bort fra deg, og han bruker kjempelang tid på å svare på dine meldinger?

Kanskje han skjønner at du er interessert, men ikke vil gi deg forhåpninger?

Men, du har altså ikke så mye å tape på å ta et initiativ. Får du nei går livet videre.

Anonymkode: 2c6a5...ec4

Men det kan faktisk stemme, jeg brukte DRITLANG tid på de mennene jeg likte fordi jeg vet ikke greia, måtte tenke over hva jeg skulle skrive tilbake egt jaaa… mem flytte meg vekk ville jeg aldri gjort da

Anonymkode: 8e9b0...105

AnonymBruker
Skrevet

Dette minner meg veldig om en kollega av meg, han har dame. Tror ikke du skal ta det for gitt at han er interessert. 

Anonymkode: 0f047...239

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på.

Report back in 48 hours.

Anonymkode: ef756...8b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...