Gå til innhold

Kvinner: Bryr du deg om en mann har rynker i ansiktet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, det er da helt normalt når man er godt voksen. 

Jeg er selv over 50, og interesserer meg for menn på min egen alder, ikke guttunger med glatt hud. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei. Så lenge du ikke ser ut som et krøllete papir grunnet masse soling. 

Anonymkode: 8f676...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker ikke røykerynker. Andre rynker er pene. 

Anonymkode: be44c...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Er han på min alder (50+) og ikke har rynker, er det no go.

Rynker gir ansiktet karakter. Forstemmende at vi har kommet dit at naturlig aldring ikke er akseptert. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I utgangspunktet bryr jeg meg ikke så veldig, men det går jo en grense så klart. Han må ikke se ut som han kunne vært faren min. For å ta et eksempel da; sitter og ser på Adolescence på Netflix, og han som spiller faren i serien skal liksom se ut som han er 5 år eldre enn meg. Jeg vil si han ser i hvert fall 20 år eldre ut, og en mann som ser så gammel ut er fullstendig tunoff for meg i hvert fall. Ikke fordi jeg er overfladisk, men fordi det vitner i at han driter i egen velferd (solkrem f.eks.) En sånn slask trenger ikke jeg i livet mitt.

Anonymkode: 5bb9d...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rynker plager meg virkelig ikke så lenge man ser ut som man tar vare på seg selv.

Jeg synes generelt botox er unødvendig om det ikke er medisinsk grunn til det, men her får man gjøre som man vil:) 

Verdt å vite at om man tar botox etter man allerede har fått en del rynker, vil man trenger en del botox da rynkene allerede sitter dypt nok i til at du må "fylle" dem ut. Botox er muskellammende, og det derfor mange kjendiser tar det i tidlig alder før man får synlige rynker. Dette er sånn jeg har forstått det hvertfall.

Det er mulig å ha en hudpleie-rutine med rens, retinol, fuktighetskrem og solkrem, da. Retinol begynte jeg med nå for ikke så lenge siden, og har hatt fin reaksjon på det:) Dette mest for å unngå hudkreft altså skrevet ut av legen. Ikke for det estetiske.

Jeg er ingen ekspert da, og spørsmålet ditt var vell strengt talt ikke hvordan man løser det, så beklager om jeg avsporet litt!

Endret av bubblysea136
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...