Gå til innhold

Kvinner: Bryr du deg om en mann har rynker i ansiktet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nei, så lenge det ikke er værbitt lær hud som følge av å aldri ha brukt solkrem, som han Ola i den svenske love is blind, ser jo 10 år eldre ut enn egen alder. Bruk solkrem. 

Anonymkode: 5c903...8cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mannen min er bare 30 og har allerede flere rynker. Verdens fineste mann.

Anonymkode: 61427...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om rynkene skyldes lav fettprosent, ikke passer til alderen eller det skyldes soling og for lute bruk av solkrem,så bryr jeg meg litt ja.  Vanlig naturlig aldring er å foretrekke. Butinox er bare teit, med mindre det er sv medisinske grunner. 

Anonymkode: 4075c...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Blir sjokkert enkelte ganger hvor gamle folk på min alder, 53,ser ut. Da gjerne de som har levd livet ute, friluftsliv, jakt og fiske osv, og som umulig kan ha brukt solkrem. En mann må ta vare på seg selv slik som vi kvinner må.

Anonymkode: 9a1f3...317

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg er 44 år og har begynt å få små poser under øynene og antydning til rynker i pannen. Bør jeg bry meg om dette og ta butox etc, eller er det mindre viktig for dere for å bli akseptert og funnet bra nok?

Anonymkode: 6871b...eb0

Nei. Det er bare sexy😍. Jeg liker mandige menn som har sine særpreg som bærer vitne om et levd liv. Litt rynker, skjegg, grånende hår, furete hender😍

Anonymkode: 3eaf5...0f4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Smilerynker er ufattelig sexy 😍 Ansiktet er et tegn på et levd liv. Det er positivt. 

Anonymkode: d004d...95c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå som jeg selv har en del rynker er det ikke noe problem, men da jeg var yngre ville jeg ikke godtatt det. Bli gammel sammen med mann = fint, skaffe gammel mann = nei takk.

Anonymkode: 52a66...c37

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 44 år og har begynt å få små poser under øynene og antydning til rynker i pannen. Bør jeg bry meg om dette og ta butox etc, eller er det mindre viktig for dere for å bli akseptert og funnet bra nok?

Butox er en veterinærmedisin... håper ikke du har tenkt å ta noe av det.

Du tenker nok på botox. Og nei, jeg synes ikke du skal ta noe av det. Det gir et "stivt uttrykk" i fjeset der naturlig mimikk blir lammet. Ikke tenk på det en gang. Det er ekkelt med folk som ikke har mimikk i ansiktet når de engasjerer seg i en samtale etc.

Jeg har aldri møtt en mann og tenkt at "han hadde mye rynker, for mye for meg". 

Anonymkode: 5f93d...ef9

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel litt an på alder, men for en mann på 44 år (som TS oppgir å være) tror jeg svært, svært få kvinner forventer/ønsker en rynkefri mann. Mange (meg selv inkludert) tar nok også mye heller en mann med rynker enn en mann med botox. Forfengelige menn tror jeg ikke er så populært blant kvinner flest. De tar heller en som ser gammel ut.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Uanonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det kommer vel litt an på alder, men for en mann på 44 år (som TS oppgir å være) tror jeg svært, svært få kvinner forventer/ønsker en rynkefri mann. Mange (meg selv inkludert) tar nok også mye heller en mann med rynker enn en mann med botox. Forfengelige menn tror jeg ikke er så populært blant kvinner flest. De tar heller en som ser gammel ut.

En mann som er stolt av seg selv. Det er sexy 😍

Anonymkode: d004d...95c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bryr meg om at han ikke har tatt vare på seg selv, mye alkohol og tobakk, ingen solfaktor eller annen hudpleie. Botox er turnoff.

Anonymkode: 3b156...35e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei vi kvinner bryr oss ikke, er dere menn som setter rynkefri presset på oss kvinner! 

Anonymkode: 21d77...55f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du er ute etter en dame på din egen alder så tviler jeg på at de bryr seg. 

Damer i 20årene, kanskje litt mer

Anonymkode: a82b4...2c7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er faktisk ikke sikkert på om min mann har rynker i ansiktet eller ikke.

Anonymkode: 8413a...eda

Jeg vet at min mann har det, og kunne ikke brydd meg mindre. DET er ikke hva som er vesentlig. 

Smilerynker er dessuten nydelig. Aggressive rynker ikke like tiltalende, men  generelle alderstegn uvesentlig. 

Anonymkode: c4cda...a7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes veldig mange menn kler rynker. Nå er jeg ikke tenåring selv heller, men jeg synes ikke det er de yngste mennene som er mest atraktive. Så er jeg femenist og i utganspunkte posetiv til at menn som kvinner skal få gjøre som de vill.... Så om en mann ville gå i kjoler eller likte ansiktsmasker ville det bare være kult, men botox tror jeg ville gjøre en mann mindre atraktiv for meg. Samtidig er jo kvinner forskjelige, så skal ikke si at alle kvinner tenker som meg. Så du skal selfølgelig ikke la være å ta botox bare fordi jeg ville finne det uatraktivt, men jeg synes heller ikke du skal ta det i håp om å trefe noen som synes det er atraktivt. Skal du ta det bør det være fordi det vill gjøre deg lykelig!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er faktisk ikke sikkert på om min mann har rynker i ansiktet eller ikke.

Anonymkode: 8413a...eda

Jeg måtte kikke nøye etter på min mann (53) for helt ærlig er det ikke noe jeg reflekterer over til vanlig. Jeg ser bare om han er opplagt eller ikke.

Anonymkode: 325be...41b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Bryr meg mer om egne poser for å si det sånn 

Anonymkode: a21a6...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...