Gå til innhold

Kvinner: Bryr du deg om en mann har rynker i ansiktet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 44 år og har begynt å få små poser under øynene og antydning til rynker i pannen. Bør jeg bry meg om dette og ta butox etc, eller er det mindre viktig for dere for å bli akseptert og funnet bra nok?

Anonymkode: 6871b...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryr meg nok ikke om sånt. Så lenge du ellers er en mann som tar vare på deg selv med tanke på klær, hår/skjegg, negleklipp, og personlig hygiene, så har ikke normale alderstegn noen betydning.

Anonymkode: 04683...ede

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg er 44 år og har begynt å få små poser under øynene og antydning til rynker i pannen. Bør jeg bry meg om dette og ta butox etc, eller er det mindre viktig for dere for å bli akseptert og funnet bra nok?

Drit i Botox. Ta restylane.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skulle jeg bry meg om det?

Bruke Botox?? Alvorlig talt.

Det som teller, er at du er en fin person, at du har god hygiene og kler deg normalt pent (ikke går rundt og lusker i en sidrumpa joggebukse), og ellers er en helt normalt oppegående og hyggelig mann i 40-årene.

Jålete menn er ikke bra, jeg blir matt når jeg ser folk som han Jan Thomas og den typen menn... Uff. Helt glatte i ansiktet av behandlinger av ymse slag.

Anonymkode: df38e...29a

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Nei. Nei.

Verre med botoxtryne. Smilerynker er noe av det fineste! Et ansikt skal ikke se ut som en barnerumpe i en alder av 44 år. Vet ikke hvordan vi har blitt så hjernevasket at et menneske ikke skal se ut som at det har levd.

Anonymkode: d40e5...864

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke vær en klyse. Det er det verste jeg vet.

Anonymkode: d004d...95c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Mye verre med botoxtryne. Man har levd og ledd når man er over 40 og det skal vises. 

Anonymkode: 52224...716

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er faktisk ikke sikkert på om min mann har rynker i ansiktet eller ikke.

Anonymkode: 8413a...eda

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med det finnes en grense for dere? Mange ser jo mye eldre ut pga mye rynker, og andre mye yngre ut pga lite rynker

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er faktisk ikke sikkert på om min mann har rynker i ansiktet eller ikke.

Anonymkode: 8413a...eda

Dette! 
Jeg vet godt om mine egne rynker, k48, men på mannen min som er del eldre enn meg. Jeg aner ikke hvor mange og dype rynker han har😅 Jeg faller for sjarm og kjemi, ikke rynkefrie fjes.

Anonymkode: dd4e5...265

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes min mann kler rynkene. Han så veldig babyface ut som ung.

Poser under øyne ser derimot veldig gammel- mann ut. Hadde gått til hudpleier og spurt om svakelektrisk behandling. 

Anonymkode: be3fb...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med rynker - ja takk.

Menn med botox - nei takk.

Anonymkode: 69cc1...c0a

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker ikke over det 😅 Vet om mange utrolig flotte menn med rynker😉

Jeg selv begynner å få noen små kråketær o.l i begge øyekroker men gidder ikke å vurdere å fikse på dette. Vil eldes naturlig. 

Derimot så synes jeg det er litt ekkelt at noen menn og kvinner kan ha sinnsykt mye svarte prikker/ hudormer og hvite milier i ansiktet. Jobber de ikke for å fjerne disse liksom? For disse kan man faktisk fjerne. 

Endret av Fighter83
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...