AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Hvordan var det? Fungerte det? Ble det langvarig? Anonymkode: 07fa6...cbd
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Skrevet 24. mars Ja, nei det fungerte ikke, han var ødelagt og lærte ingenting av å sitte inne. Anonymkode: 8cd4e...7e2 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, nei det fungerte ikke, han var ødelagt og lærte ingenting av å sitte inne. Anonymkode: 8cd4e...7e2 Så trist. Anonymkode: 07fa6...cbd
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Skrevet 24. mars Var sammen i to år. Det siste året var han i fengsel og det var det beste året for forholdet. Jeg besøkte han der ofte. Men han var ikke den samme etterpå, ble veldig innesluttet, fåmælt, mutt, sur og irritabel osv, så det tok slutt etter bare noen uker da han slapp ut. Hørt at han fikk seg vanlig jobb etterhvert og nytt langvarig forhold så jeg tror ikke han fortsatte med kriminelle ting. Anonymkode: 1d568...13e
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Var sammen i to år. Det siste året var han i fengsel og det var det beste året for forholdet. Jeg besøkte han der ofte. Men han var ikke den samme etterpå, ble veldig innesluttet, fåmælt, mutt, sur og irritabel osv, så det tok slutt etter bare noen uker da han slapp ut. Hørt at han fikk seg vanlig jobb etterhvert og nytt langvarig forhold så jeg tror ikke han fortsatte med kriminelle ting. Anonymkode: 1d568...13e Hvorfor ble han sånn når han slapp ut tror du? Anonymkode: 07fa6...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå