Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som liker å ha det pent å ryddig i gangen.. hvordan oppbevarer dere nøkeler, og gjerne andre små ting som alltid bli liggende i gangen?

Jeg har selv en fin og ryddig gang med pynt, men vet ikke helt hvordan jeg skal oppbevare nøklene.. skal jeg ha nøkkelskap som jeg har nå, skål, krukke, hylle.. jeg vet ikke🤔

Gjerne legg med bilde😊

Anonymkode: 1906b...197

Skrevet

Mine nøkler er nedi en sminkepung inni skapet (bruker ikke pungen til sminke) uti gangen. Der ligger de sammen med hodetelefoner og annet smått.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har våre i en liten kurv i en skuff. Da synes de kun når vi åpner skuffen.

Anonymkode: 0534b...88f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er minimalistisk. Jeg liker det veldig ryddig. Og jeg har nøkkelskap. Det er veldig oversiktlig. Vet ikke hva andre små ting du har i en gang enn nøkler. 

Anonymkode: 08368...e0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg er minimalistisk. Jeg liker det veldig ryddig. Og jeg har nøkkelskap. Det er veldig oversiktlig. Vet ikke hva andre små ting du har i en gang enn nøkler. 

Jeg er ikke TS. I gangen oppbevarer jeg solbriller, snytepapir, lebepomade, hodelykt, halspastiller

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Zenobia skrev (5 minutter siden):

Jeg er ikke TS. I gangen oppbevarer jeg solbriller, snytepapir, lebepomade, hodelykt, halspastiller

Jeg har disse tingene andre plasser i boligen. Men jeg har reflekser i gangen. De ligger i en skuff sammen med luer og hansker inni et skap. Hadde jeg eid en hodelykt så hadde den gått inn i skapet regner jeg med.

AnonymBruker
Skrevet

Husnøkkel henger på knagg i gangen. Bilnøkkel er alltid i vesken. 

Resten av nøklene ligger i en skuff på kjøkkenet. 

Anonymkode: fa2b0...1cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kommode i gangen der jeg har dedikert en skuff til feks hundens tur ting, en skuff til votter/luer/hansker. En skuff til solbriller  og annet rask. Alt ligger i bokser eller skuffoppbevaring, slik at det holder seg ryddig. Nøkler henger i ett nøkkelskap. Har en skål til midlertidig oppbevaring, men det blir fort rotete med den. 

Anonymkode: 9e776...4fe

• Liker 2
Skrevet

Tyver liker små nøkkelskap eller nøkkelkrukker oppbevart i gang

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Zenobia skrev (7 timer siden):

Samme her også, lepomade, hodelykt, kortholder osv

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har Normann Copenhagen Pocket Organizer i samme farge som veggen, rett ved inngangsdør. 

Vi har stort garderobeskap med skuffer, her er det bokser til ting som solbriller, reflekser, kleenex, hansker, etc. 

Og så har vi et stort konsollbord med skuff. Når ting havner på konsollbordet, legger jeg det bare i skuffa. Og tar heller en rydderunde her 1-2 ganger i måneden. 

Anonymkode: 6ad27...679

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en liten knaggrekke med pusekatter på, hvor jeg henger nøkler, solbriller og vesten jeg vanligvis bruker til og fra jobb.
Har en bod rett innenfor ytterdøren, der henger jakker og vesker, og der har jeg kurver til reflekser, flere solbriller, caps, ekstranøkler, løpebelter, brodder og hodelykt. Og skuffer til hansker, skjerf og sånt. 

Entreen min er bare ett hjørne mellom kjøkken, bad og stue, og området med ytterdøren er synlig fra store deler av oppholdsrommene, så jeg prøver ha minimalt med ting der. 

Lypsyl, håndkrem og kleneex har jeg alltid liggende i de to veskene jeg som oftest bruker, i tillegg til i jobb-sekken og i bilen, så det er ikke noe jeg trenger ha liggende lett tilgjengelig. 

Anonymkode: aade6...b9b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt på siden, men fordi flere nevner det;

Jeg har en liten toalettmappe med; lipgloss, liten handkrem, hårstrikk, kleenex, paracett.. Som jeg bare løfter fra veske til veske. Da slipper jeg at slikt ligger og slenger i gangen, eller blir glemt hjemme. 

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for avsporing. 

Christina82, mod

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde en krok rett innenfor døra til nøkler i vår gamle bolig. Da låste vi opp døra, hang fra oss nøkkel, og lukket døra etter oss. 
Det fungerte supert. (Men er jo ikke helt minimalistisk.) 
Der vi bor nå har vi nøkkelskap. Det fungerer supert til diverse nøkler vi bruker sjelden. Men de som er i daglig bruk havnet alle andre steder. (På benken, i jakkelommer, på kjøkkenet, i stua osv. ) 
Så vi skaffet oss en pen liten skål/krukke til slike nøkler og andre småting. Skålen er litt bredere enn åpningen i toppen, så mye av det som ligger der er litt kamuflert. 

Anonymkode: 379fd...ad8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare klær i gangen. Jeg liker det ryddig som mulig. Men har en mann som ikke ser det samme som meg. Så jeg har garderobeskap som alt blir gjemt i. Så har jeg små vesker som jeg organiserer alt i. Slik at alt har en fast plass. Så når jeg bytter vesker så er alt med meg. Jeg elsker å bruke vesker. Så jeg har ei liten veske som nøklene mine og leppestift er i. Så putter jeg mobilen der. Den bruker jeg når jeg skal til butikken. Så har jeg ei større veske som jeg har litt mere av det jeg trenger når jeg skal litt lenger bort. Så slenger jeg bare den lille veska oppi der. Som jeg bare tar ut hvis vi skal bare handle noe når vi er på tur. Sånn at jeg ikke trenger å drasse med meg stor veske hvis jeg ikke behøver det. 

Anonymkode: d27c8...90e

AnonymBruker
Skrevet

Gangen blir aldri ryddig her, til det er hverdagen for hektisk og helsa for dårlig. Husnøkkel henger på en knagg i gangen og bilnøkkelen står i bilen. Nøkler skal aldri i noen lomme eller veske her,da forsvinner den eller blir glemt hvis man skifter jakke/veske. 

Anonymkode: 7e0c5...f75

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi har Normann Copenhagen Pocket Organizer i samme farge som veggen, rett ved inngangsdør. 

Vi har stort garderobeskap med skuffer, her er det bokser til ting som solbriller, reflekser, kleenex, hansker, etc. 

Og så har vi et stort konsollbord med skuff. Når ting havner på konsollbordet, legger jeg det bare i skuffa. Og tar heller en rydderunde her 1-2 ganger i måneden. 

De var geniale! Takk for tips😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er litt på siden, men fordi flere nevner det;

Jeg har en liten toalettmappe med; lipgloss, liten handkrem, hårstrikk, kleenex, paracett.. Som jeg bare løfter fra veske til veske. Da slipper jeg at slikt ligger og slenger i gangen, eller blir glemt hjemme. 

Ja ofte jeg glemmer f.eks lepomade eller håndkrem fordi det ligger på den en hylla😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...