AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:17 #1 Del Skrevet mandag kl 20:17 Hva tenker du om disse navnene? Louise Hermine Johanne Jeg vil gjerne høre alle assosiasjoner, gode og dårlige. På forhånd takk. Anonymkode: d20ca...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:17 #2 Del Skrevet mandag kl 22:17 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker du om disse navnene? Louise Hermine Johanne Jeg vil gjerne høre alle assosiasjoner, gode og dårlige. På forhånd takk. Anonymkode: d20ca...904 Kjempefine navn alle 3! Synes de 2 første er finest da jeg har positive assosiasjoner til de. Johanne er også fint i seg selv, men får ufrivillige assosiasjoner til en gammel dame + Sputnik sin sang. Anonymkode: 64fec...fc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg er meg Skrevet mandag kl 22:19 #3 Del Skrevet mandag kl 22:19 Johanne er nydelig. Liker og Louise, er ikke så glad i Hermine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:26 #4 Del Skrevet mandag kl 22:26 Louise synes jeg er litt tungt. Hermine er fint. Kanskje litt motenavn, men det synes jeg ikke gjør noe. Johanne er helt greit fint Anonymkode: 63094...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:29 #5 Del Skrevet mandag kl 22:29 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Louise synes jeg er litt tungt. Hermine er fint. Kanskje litt motenavn, men det synes jeg ikke gjør noe. Johanne er helt greit fint Anonymkode: 63094...339 Ts her. Jeg tenker egentlig akkurat det samme som deg, litt gøy faktisk! Takk for innspill. Jeg sliter skikkelig med å finne navn til jentebabyen i magen. Dette er foreløpig topp tre på lista, eller - de eneste tre! Hehe. Anonymkode: d20ca...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:32 #6 Del Skrevet mandag kl 22:32 Johanna og Louisa gir mer særpreg. hermine ok. Anonymkode: 6c6ae...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:33 #7 Del Skrevet tirsdag kl 17:33 Liker Louise veldig godt, Hermine er fint og Johanne liker jeg ikke. Anonymkode: a2ba7...776 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet tirsdag kl 18:43 #8 Del Skrevet tirsdag kl 18:43 Liker best Louise av disse navnene. Syns verken Hermine eller Johanne er spesielt finne navn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:49 #9 Del Skrevet tirsdag kl 21:49 Johanne er helt klart finest! Louise er tungt. Hermine synes jeg dessverre er grusomt. Anonymkode: 019ac...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:59 #10 Del Skrevet tirsdag kl 21:59 Hadde gått for Johanne, har alltid likt det navnet. Hermine er voldsomt pretensiøst med mindre etternavnet er Rosenquist-Lövenstierne, Louise veier et tonn (navnet, ikke hun som heter det.) Anonymkode: 90cc1...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:37 #11 Del Skrevet tirsdag kl 22:37 Liker best varianten Lovise ❤️ Anonymkode: 50b9a...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:06 #12 Del Skrevet tirsdag kl 23:06 Ikke de verste navna jeg har hørt, ingen er direkte stygge. Hermine = hermelin kanin 🐰 + Harry Potter ⚡️ Anonymkode: 08ee4...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:14 #13 Del Skrevet onsdag kl 20:14 Hermine er nydelig😍 Johanne er ok, men kjedelig. Louise er en grå-mus kjerring. Anonymkode: eb85b...9cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden Hermine tenker jeg bare HP, ellers veldig fine og stødige navn. Louise er ett av mine favorittjentenavn. Anonymkode: 62d54...301 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Louise er kjempefint. Kunne brukt det selv. Liker ikke så godt de andre, men synes Johanna er fint. Anonymkode: 66884...260 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #16 Del Skrevet 24 minutter siden Louise er nydelig, og et av navnene jeg vurderte til min datter! Jeg liker Johanne også veldig godt, men det var allerede "tatt" i familien/slekten. Anonymkode: 05627...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå