AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Jeg kommer aldri til å dra på en slik forestilling, så lurer på om den kan ses på film eller TV? Anonymkode: e20eb...bcd
Lillemor_Meg Skrevet 24. mars #2 Skrevet 24. mars Jeg har bare sett "Chess in consert" på DVD, men jeg skal ikke helt utelukke at musikalen er filmatisert.
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Skrevet 24. mars Youtube har noen filmede versjoner av musicalen. Anonymkode: a5759...625 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Skrevet 24. mars Den svenske ble spilt inn, med Helen Sjöholm og Tommy Körberg. Har den på DVD da jeg liker veldig godt Chess og syns de begge er dritflinke. I tillegg da til bootlegs rundt om sikkert. Mye klipp i alle fall. Har sett mange rundt om fra den konsertvarianten som ble satt opp i 2003 med Julia Murney, Josh Groban, Sutton Foster. Anonymkode: 01d5e...5e7 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Skrevet 26. mars Lillemor_Meg skrev (På 24.3.2025 den 21.10): Jeg har bare sett "Chess in consert" på DVD, men jeg skal ikke helt utelukke at musikalen er filmatisert. Det har lenge vært planlagt filmatisering, men det har aldri blitt noe av. Kanskje like greit, for det er svært sjeldent filmatisering av musikaler blir vellykket. Anonymkode: 22522...5bb
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det har lenge vært planlagt filmatisering, men det har aldri blitt noe av. Kanskje like greit, for det er svært sjeldent filmatisering av musikaler blir vellykket. Anonymkode: 22522...5bb Edit: Det er som flere har sagt blitt filmet opptak av musikalen. Når jeg skrev at den ikke er filmatisert så mente jeg at det aldri er laget en film som ikke kun er opptak av musikalen som spilles på scenen. Anonymkode: 22522...5bb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå