AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars Jeg trekker tabell trekk på hovedjobb..Jeg har en bi- jobb , og jobbet veldig mye i fjor, der har jeg prosenttrekk . Lukter det baksmell? Anonymkode: 2af36...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Hva er prosentrekket? Jeg jobbet nesten 300 timer overtid på samme jobb (tabelktrekk) og jeg får likevel igjen 17000. Trodde det ble smell her og men var heldig. Anonymkode: 0edff...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hva er prosentrekket? Jeg jobbet nesten 300 timer overtid på samme jobb (tabelktrekk) og jeg får likevel igjen 17000. Trodde det ble smell her og men var heldig. Anonymkode: 0edff...f90 Jeg hadde 43 % i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars Prosenttrekket ditt er jo høyt, så det burde ikke føre til restskatt… Anonymkode: 778d0...eb3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Del Skrevet 24. mars Har også tabell, med 35% på biinntekt ble det smell, med noen og 40 litt tilbake. Anonymkode: e7230...3db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #6 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har også tabell, med 35% på biinntekt ble det smell, med noen og 40 litt tilbake. Anonymkode: e7230...3db Smell og tilbake??? Anonymkode: d6f27...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 25. mars #7 Del Skrevet 25. mars I fjor fikk jeg baksmell på 2800 kr. Da hadde jeg en del overtid i hovedjobb , eller vi fikk mer enn 100 % overtid for å jobbe på kvelden noen faste dager. Har tabelltrekk. så jobbet jeg 4 måneder i bi jobb og trakk 43 % Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 25. mars #8 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Smell og tilbake??? Anonymkode: d6f27...e81 Kanskje det var staten som gikk på en smell og måtte levere skattepenger tilbake? Vanskelig å si 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #9 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Smell og tilbake??? Anonymkode: d6f27...e81 Den du siterer skrev dette: Har også tabell, med 35% på biinntekt ble det smell, med noen og 40 litt tilbake. Det vedkommende mener er at når det ble trukket 35 % av biinntekter ble det baksmell, men når det et annet år ble trukket noen og 40 %, fikk vedkommende litt tilbake. Anonymkode: d47f3...bd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå