AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars Hei! Sykehuset tror jeg har UVI, og jeg har fått antibiotika for det. De prøvde å ta stix av urinen min i dag, men jeg hadde så store mengder blod i urinen min at de ikke kunne bruke stix (stixen ble bare rød). Har derfor kjøpt egne stix i kveld. For meg ser det ut som det kan være utslag på leu og pro også. Begge er lest av innen tiden. Blod i urinen er det også utslag på. Sykehuset tar meg ikke inn. Må eventuelt kontakte legen min i morgen da jordmoren min er sykemeldt og ikke har noen erstatter. Hva tenker dere om resultatet av stixen? Anonymkode: 4dcfc...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Men hvorfor undersøker du videre hvis du har fått behandling? Leukocytter og/eller nitritt er vanlig ved uvi. Anonymkode: 4c8c5...735 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #3 Del Skrevet 25. mars Hva søren skal de ta deg inn for når du har fått behandling? Kan du ikke bare ta den? Anonymkode: e3a66...a39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #4 Del Skrevet 25. mars Hvor langt er du på vei, og har du mye plager fra UVI'en siden du tenker de skal ta deg inn? Anonymkode: 87c44...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå