Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Dette er også yrkesgrupper hvor flere psykopater enn jevnt over søker seg til. I tillegg til å bli lege.

Ganske skremmende egentlig, at slike er overrepresentert i særdeles viktige roller i samfunnet, med stor makt over skjebner. (Hvilket er årsaken til at slike trekkes mot slike yrker.)

Anonymkode: eedf8...312

Jeg tviler på at brannmenn er overrepresentert i den statestikken (psyjopater), en slik påstand skulle jeg gjerne likt å sett bevis på.

Nei, jeg er ikke brannmann. 

Anonymkode: cbd14...6c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg tviler på at brannmenn er overrepresentert i den statestikken (psyjopater), en slik påstand skulle jeg gjerne likt å sett bevis på.

Nei, jeg er ikke brannmann. 

Anonymkode: cbd14...6c6

Enig🤣 jeg tror taxisjåfører er ganske godt representert…. Kjører hjem en del dritafulle sneller de

Anonymkode: 36b8c...b2d

AnonymBruker
Skrevet

Er brannmenn "borte i jobben" og derfor kan de være mye utro?

Brannmenn jobber i lokalsamfunnet, de jobber normalt turnus, men de har ikke store anledningen til å dra rundt til damer når de har vakt. De skal være klare til å rykke ut på kort varsel. Majoriteten av kollegene er også menn, så det er ikke internt de finner damer å være utro med, heller.

Merkelig hvordan enkelte virker å dra ut "sannheter" basert på en helt virkelighetsfjern tankegang.

Anonymkode: 760b6...579

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er brannmenn "borte i jobben" og derfor kan de være mye utro?

Brannmenn jobber i lokalsamfunnet, de jobber normalt turnus, men de har ikke store anledningen til å dra rundt til damer når de har vakt. De skal være klare til å rykke ut på kort varsel. Majoriteten av kollegene er også menn, så det er ikke internt de finner damer å være utro med, heller.

Merkelig hvordan enkelte virker å dra ut "sannheter" basert på en helt virkelighetsfjern tankegang.

Anonymkode: 760b6...579

Dette stusset jeg også på. 

Jeg tror det er langt mer komplisert å være utro på jobb for en brannmann enn en advokat eller en som jobber i kassa på Kiwi 😅

Anonymkode: a6578...ff5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har ikke mye med antall muligheter å gjøre, men med mentalitet, innstilling og moral. 

Jeg er kvinne, og regner med at jeg kunne vært utro flere ganger i uka om det var muligheter dette sto på. Jeg har likevel ikke vært utro, og forholdet har vart over 20 år. Slikt gjør jeg bare ikke. 

Tviler på at min mann kunne vært utro angående muligheter flere ganger i uka, selv om han regnes som svært attraktiv. 

Anonymkode: eedf8...312

Kan du fortelle mer om hvorfor antall muligheter er irrelevant? Hvorfor tror du at du har flere muligheter til å være utro enn din mann? Hvorfor tror du han ikke har mulighet til å være utro flere ganger i uka? Og hvorfor betyr ikke det noe? 

Anonymkode: 8d8c0...c49

AnonymBruker
Skrevet

Tenker de fleste har muligheter til å være utro. Noen flere enn andre. Er det med kollega, er det gjerne et forhold som oppstår. Ellers er det alle arenaer med alkohol. Man trenger ikke være spesielt attraktiv heller. Det finnes alltid noen som vil sex. Har jobbet i reiseliv, og sett det meste. 

Anonymkode: c5748...793

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er ikke det jeg spør om gode mann. 😊

Anonymkode: 8d8c0...c49

Er det ikke det?

Kvinner har lettest for og få seg sex, så de har størst mulighet til å være utro. 

Anonymkode: bd61d...965

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...