AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars Jeg leste tilfeldigvis om dette i et annet forum da jeg søkte etter informasjon om egentlig noe helt annet. Jeg har lite kunnskap om dette, men legen min sa det stod på blokka som alternativ en eventuell neste gang dersom dette forsøket (heller) ikke satt. Og nå er det helt sikkert at jeg ikke har blitt gravid denne gangen heller. Er det noen som har erfaring med scratching? Hvor mange dager før tilbakesetting gjøres dette? Gjør det innmari vondt? Er det slik at man blir satt ut resten av dagen? Blør man i etterkant? Får man smertestillende? Det ble mange spørsmål her, men jeg blir takknemlig for alt av svar ❤️ Anonymkode: 9fd27...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Jeg fikk utført scratching før det siste IVF-forsøket vårt. Det forsøket ble jeg gravid med datteren, som nå er 7 år, så det er ganske lenge siden, og jeg husker ikke detaljene mer. Men jeg husker at det ikke var voldsomt vondt. Ikke behagelig, men ikke noe problem heller. Egg-uttak var vondere for meg. Jeg mener at jeg blødde litt i etterkant, men ikke så mye at det var noe problem. Og så fikk jeg beskjed om å ta paracet før jeg kom til timen tror jeg, evt. så hadde jeg bare tatt det på eget initiativ. Jeg ble på ingen måte satt ut resten av dagen Etter scratchingen ble jeg også endelig gravid, etter flere mislykkede IVF-forsøk, men om det var tilfeldig er det jo vanskelig å vite. Lykke til! Anonymkode: b573c...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars Jeg hadde det, men utgjorde ingen forskjell for min del. Anonymkode: 9ad8e...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå