Thomasine Skrevet mandag kl 19:23 #1 Del Skrevet mandag kl 19:23 I dag kjøpte jeg Bravecto til hunden. Resepten jeg fikk i fjor går ut 14.4 - var lur og skrev det inn i kalenderen i år. 😊 (Tidligere år har jeg måttet betale for å få ny resept.) Noen som vil gjette hva 2 tabletter på Apotek 1 koster? Sjokkerende dyrt!! Stemmer det at de ulike apotekene har ulike priser på samme varen? Da anbefales ikke Apotek 1, tror jeg!🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:28 #2 Del Skrevet mandag kl 21:28 Jeg vet ikke, men har gjort det samme som deg med kalenderen 😜 ellers pleier jeg kjøpe reseptfritt i Sverige så det lønner seg veldig om du har mulighet. Anonymkode: 63469...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:28 #3 Del Skrevet mandag kl 21:28 Altså det selges uten resept i Sverige og er billigere + du slipper dyrlege utgiften. Anonymkode: 63469...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:16 #4 Del Skrevet i går, 00:16 Jeg gjorde det i fjor, men i år måtte jeg bestille ny resept igjen. Like greit egentlig, måtte ha hunden inn for vaksinering uansett. Tenkte å hente det ut i morgen, ser ikke frem til den utgiften 🥲 Anonymkode: d550c...669 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:30 #5 Del Skrevet i går, 00:30 Thomasine skrev (5 timer siden): Stemmer det at de ulike apotekene har ulike priser på samme varen? Nei, det stemmer ikke for reseptbelagte legemidler. (Men prisen kan naturligvis ha gått opp siden i fjor) Anonymkode: 5123b...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:42 #6 Del Skrevet i går, 09:42 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Altså det selges uten resept i Sverige og er billigere + du slipper dyrlege utgiften. Anonymkode: 63469...31b Dette er dog ikke lov. Anonymkode: 266b5...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:31 #7 Del Skrevet i går, 11:31 Men nå har det jo kommet reseptfri variant med samme virkning, frontrpro mener jeg den het? Min dyrlege anbefalte det i fjor, men da hadde vi allerede hentet ut resept på bravecto. Har bestilt på apotera nå og prøver frontpro i år 🤞 Anonymkode: 9accc...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:40 #8 Del Skrevet i går, 11:40 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Altså det selges uten resept i Sverige og er billigere + du slipper dyrlege utgiften. Anonymkode: 63469...31b Norske dyreleger er blitt så sære og dyre at de ødelegger dyrevelferd. Anonymkode: ee3b0...0ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:49 #9 Del Skrevet i går, 11:49 Litt ot, men til dere som bruker Bravecto store deler av året, har dere sett at Bravecto nå også finnes som en årlig vaksine? Usikker på hvorvidt jeg hadde valgt den om jeg bodde et sted med lang sesong. Her er det ikke flått. Kjøper dermed bare Bravecto de mnd vi er i Spania i året. Da reseptfritt. Mener jeg betaler ca 800-900 kr til to hunder under 10 kg. Anonymkode: 06041...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt ot, men til dere som bruker Bravecto store deler av året, har dere sett at Bravecto nå også finnes som en årlig vaksine? Usikker på hvorvidt jeg hadde valgt den om jeg bodde et sted med lang sesong. Her er det ikke flått. Kjøper dermed bare Bravecto de mnd vi er i Spania i året. Da reseptfritt. Mener jeg betaler ca 800-900 kr til to hunder under 10 kg. Anonymkode: 06041...ea4 Jeg skal bruke opp restene av flåttmiddel fra i fjor og så vaksinere. For min hund blir det mindre styr, dessuten -plukka flått i januar Anonymkode: bbf0b...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #11 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Altså det selges uten resept i Sverige og er billigere + du slipper dyrlege utgiften. Anonymkode: 63469...31b Det er da reseptbelagt her i Sverige. Finnes andre som ikke er det, men akkurat denne er det. Anonymkode: 4d0fc...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 14 timer siden Forfatter #12 Del Skrevet 14 timer siden 994,- for middels stor hund! Råpris! Veterinæren vår nevnte en ny flått-medisin som kunne fås uten resept. Men denne ville bli dyrere fordi du måtte ta den hver mnd, mente hun. Neste år skal jeg hente ut i Sverige. Har gjort det tidligere. Helt glemt å tenke på. 🙏🏽 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 14 timer siden Forfatter #13 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dette er dog ikke lov. Anonymkode: 266b5...1d0 Ikke lov? Hvorfor ikke. Jeg har hentet mye i Sverige med norsk resept? Hvem bryter loven? De som handler eller apotekene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Thomasine skrev (9 timer siden): Ikke lov? Hvorfor ikke. Jeg har hentet mye i Sverige med norsk resept? Hvem bryter loven? De som handler eller apotekene? Om du henter ut med resept er det lov. Det som ikke er lov er om du har en vare som er reseptpliktig i Norge, men ikke i Sverige, og så handler du varen i Sverige uten resept og tar den med til Norge. Anonymkode: 266b5...1d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå