Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når bruker man det egentlig?

Anonymkode: cda28...88c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes i alle fall det! Brukte det som ett babynest hjemme og veldig praktisk de nettene jeg samsov👌🏼 ellers alltid i vogna hvis vi var ute på noe☺️ 

Anonymkode: e55f4...41f

AnonymBruker
Skrevet

Har et barn fra før så venter og ser, kommer helt an på hvordan barnet blir. Kjøper ikke masse ræl og så bruker man bare 15% av alt man har kjøpt.

Det jeg har hørt til nå er at folk er veldig delt om det.

Anonymkode: b57f6...cc0

AnonymBruker
Skrevet

Ja!! Brukte det til alt. Baby sov mye i det, både dag og natt, hadde det i vogn, hadde det med når vi skulle bort, når vi spiste mat, når jeg dusja etc. Brukte det veldig mye iallfall de første 4-5 mnd. 

Anonymkode: 59971...18d

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte brukt til 800 kr (easygrow, denne er større enn najell) og har brukt den mye. Vi tar den med i bilen når vi er på besøk så kan babyen både sove i den og bruke den som matte å ligge på på gulvet. Bruker den også i barnevogna så kan jeg løfte babyen ut og ta han med opp i stua. 

Anonymkode: 16ac3...da2

AnonymBruker
Skrevet

Med første baby bodde vi i tredje etasje uten heis, og da var den helt nødvendig. Hadde babyen oppi den og bar opp og ned til/fra vogna, som stod på bakkeplan. Med baby nummer to hadde vi flyttet til en leilighet med heis hvor vi kunne trille vogna helt inn, og da var det egentlig helt unødvendig med sleep carrier. Men siden vi allerede hadde den, brukte vi den jo litt. Var bl.a. fin å legge baby oppi og gi litt lett byssing så han sovnet. Hadde vi bodd et sted med flere etasjer, hadde den nok blitt brukt en del for å kunne ta med sovende baby rundt i huset ved behov.

Anonymkode: 2c55f...1e6

AnonymBruker
Skrevet

Mjaa, tror vi kunne klart oss like fint uten. Vi brukte den i moonboon, følte det var litt tryggere 😂 

Anonymkode: 0d1df...442

AnonymBruker
Skrevet

Her sover ungen absolutt best i den, brukes både i vogn, på besøk, i senga og Moonboon. Enkelt å ta med seg hvis man skal overnatte borte 😍 

Og veldig greit når man er ute med vognen og skal inn på kafé f.eks og man ikke vil sette igjen babyen i vognen ute. 

Anonymkode: 2c54a...8e2

AnonymBruker
Skrevet

Hva sover baby i i sleep carrier? Vognpose i carrier i vogn? 

Anonymkode: dc11e...62c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det har vært et av de beste kjøpene. Mini sover i det enda, han er 5 måneder. 
Når han var nyfødt sov han i det på natten, i sofaen, i besøk, i vognen - egentlig over alt. Var veldig greit å kunne forflytte han fra rom til rom i det, spesielt på kvelden når vi skulle legge oss. Nå har han det kun i sengen sin. 

Anonymkode: 79c14...33e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Min gjorde det, brukte bilstolpose oppi.

Anonymkode: 79c14...33e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sleep carrier og har ikke savna det. Skal sies at jeg har en baby som kun sover ute i vogn, så derfor har jeg aldri sett behovet for det. Har heller ikke masse trapper hvor jeg bor. Når vi er på trening eller besøk så har vi alltid vogna med i bilen siden baby uansett ikke sover inne, men har også med pledd selv så baby har noe å ligge på på gulvet. Kan absolutt se at det kan være praktisk, men jeg tror ikke det er et must.

Anonymkode: d6abc...574

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, den easygrow sin er i alle fall stor nok til at hele vinterposen går oppi. :)

Anonymkode: 16ac3...da2

AnonymBruker
Skrevet

Fullstendig bortkastet for vår del. Babyen vil bare sove på meg på dagtid. Når jeg dusjer ligger han på et håndkle på gulvet. På stua ligger han på babygymmen. På kjøkkenet har han newborn sete på tripp trapp stolen. Vi har ikke trapper (kun et par trinn opp til utgangsdøra). Vi pakker babyen ned i vognbaggen inne og kjører vogna ut. 

Anonymkode: 81416...653

AnonymBruker
Skrevet

Litt delt her, baby er straks 2 mnd. Har sovet litt i det, spesielt i starten. Nå vil hun stortsett bare sove på meg på dagtid, så det brukes lite. Ser flere her skriver at det er praktisk når man bor i leiligheter uten heis, det tror jeg på! Vi bor i hus på landet så den problemstillingen er ikke aktuell for oss.

Om du skal kjøpe ville jeg sett etter brukt. Nestet skal vel ikke brukes etter at barnet kan sette sette seg opp (mener jeg å ha lest), så det er begrenset hvor slitt de blir. 

Anonymkode: 5af9c...0e8

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en nå, og jeg bruker den hele tiden. 

Hun sover i den på dagtid i stuen, og jeg bærer henne i den ut i vognen hvis hun fortsatt sover når vi skal ut, eller opp på soverommet. 

Flyttet fra leilighet til hus, og her har vi tre etasjer med litt skumle trapper, så det er mye bedre å ha henne i den enn å gå og bære på armen.

Anonymkode: 932a0...16f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fullstendig bortkastet for vår del. Babyen vil bare sove på meg på dagtid. Når jeg dusjer ligger han på et håndkle på gulvet. På stua ligger han på babygymmen. På kjøkkenet har han newborn sete på tripp trapp stolen. Vi har ikke trapper (kun et par trinn opp til utgangsdøra). Vi pakker babyen ned i vognbaggen inne og kjører vogna ut. 

Anonymkode: 81416...653

Samme her. Fikk kun brukt den de første 3 ukene da baby var så ny at hun sov hele døgnet.

Anonymkode: 2bcf7...1c1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk første for noen år siden før dette ble en ''greie'', og jeg skjønner virkelig ikke hva den skal være godt for 😅 Venter nr. 2 nå og den der står ikke på innkjøpslista... 

Anonymkode: a3062...50c

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke behovet, så har ikke savnet det til mine barn. 

Anonymkode: e45ec...692

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg fikk første for noen år siden før dette ble en ''greie'', og jeg skjønner virkelig ikke hva den skal være godt for 😅 Venter nr. 2 nå og den der står ikke på innkjøpslista... 

Anonymkode: a3062...50c

Hehe ja, jeg venter tredjemann og hørte ikke snakk om det verken i 2022 eller i fjor 😅 Men er jo mange som mener det er uunnværelig, så man blir jo nysgjerrig. Tenker det virker veldig praktisk å ha når man er på besøk, men så spørs det jo om babyen vil sove der i det hele tatt, da...

Anonymkode: cda28...88c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...