Gå til innhold

Hender det at du leser svar på KG og tenker det var skikkelig narcissist respons

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller at vedkommende som svarer slik må slite med psyken. 

Så mye spydigheter her. 

Anonymkode: c3905...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ordet narsissist er så oppbrukt her på KG at det er helt meningsløst.

Anonymkode: 05c10...617

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange svar her inne som åpenbart komer fra folk som ikke er helt i vater, men mange svar komer nok også fra folk som mister empati og sosiale antener fordi vi alle er anonyme her inne. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kan tolke det som det, andre legger velviljen til og ser innlegg som forteller om egne opplevelser for å vise annen oppfatning enn andre innlegg.  De aller fleste er ikke sååå opptatte av andre, men svarer som tidsfordriv. Jeg ser oftere generell manglende selvinnsikt. Narcisisme er mer kalkulert og målrettet og synes det er mindre av det. Ikke nok iq til det.

Anonymkode: 537ae...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk sliter psykisk, hele tiden. 

At noe er "skikkelig narcissist," aldri. Det er utrolig harrytass å hive rundt seg med medisinske begreper man åpenbart ikke forstår, og det blir virkelig ikke bedre av å gjøre det på engelsk. 

Anonymkode: 60b20...f86

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Så mye spydigheter her. 

Problemet med alle disse påståtte offerene av narsissister er at set er mange DARVOer blant de.  

Jeg har selv opplevd to slike tilfeller, ig egentlig sluttet helt å ha tiltro til alle som kommer mwd slike merkelapper. For hbem skal man egentlig tro på når man ikke hører begges versjon. 

U tell me. 

Anonymkode: fa73a...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker at en del frekke, nedlatende og ufine svar handler mer om mangel på utdanning og kunnskap. F.eks. de som forsvarer influencere med nebb og klør, fordi de har en forvridd ide om at dersom de gir støtte til en influencer så vil vedkommende like en……🫠

Anonymkode: 9bad8...2a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Tenker at en del frekke, nedlatende og ufine svar handler mer om mangel på utdanning og kunnskap. F.eks. de som forsvarer influencere med nebb og klør, fordi de har en forvridd ide om at dersom de gir støtte til en influencer så vil vedkommende like en……🫠

Anonymkode: 9bad8...2a5

Tror du virkelig det finnes noen som forventer å bli likt fordi de skriver ting anonynt på internet? Jeg mener det er jo ingen (inkludert influenserne) som hvet hvem som dkriver det....

Jeg har forsåvet det motsatte intryket. At det er de som er flitige med kritik i influenser trådene som ofte fremstår lit "korte". Jeg er ikke i de trådene så ofte, men det er altid fasinærende å se og jeg synes det er litt underholdene å motsi "moben" der inne. 

Morsomt så forskjelig vi kan se ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker at det er mange uvettige kommentarer her inne. Noen er veldig trangsynte.

Anonymkode: 50b3d...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker de som svarer stygt ikke har det godt med seg selv. Og prøver da å trykke andre ned for å heve seg selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Så mye spydigheter her. 

Ja, bare å lese trådene om Gaza. Folka der smiler når de snakker om sivile dødsfall. 

Anonymkode: 2c3a4...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderatorene må slå hardere ned på det. Det er også altfor lett å bruke anonymknappen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei, ordet narsissist er så oppbrukt her på KG at det er helt meningsløst.

Anonymkode: 05c10...617

Enig. Jeg tror mange bruker det på autopilot om de skal beskrive noen de ikke liker.

Anonymkode: 071bd...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tenker først og fremst at folk liker å rakke ned på andre for å fremheve seg selv. 

- Du virker veldig umoden (betyr men se så moden JEG er)
- Du er en dårlig forelder (men JEG er fabelaktig)
- Du virker mindre intelligent (men JEG er moden for Mensa)
- Dette burde du klart å google (for det gjorde JEG i smug før jeg lot som jeg visste det hele tiden)

osv

Anonymkode: 799f9...11d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

og noen ganger er det den som leser svarene som sitter med problemene fordi folk er så hårsåre for tiden at de ikke er rustet til å ta et svar for det det er, en annen persons mening rett og siett, ikke noe mer.. 

Anonymkode: 22026...a58

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

og noen ganger er det den som leser svarene som sitter med problemene fordi folk er så hårsåre for tiden at de ikke er rustet til å ta et svar for det det er, en annen persons mening rett og siett, ikke noe mer.. 

Anonymkode: 22026...a58

Helt enig. TS beskylder ofte folk for å være slemme, når de bare er uenige i TS sine synspunkter. Det er ikke slemt å være uenig. 

Anonymkode: cfb25...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tenker først og fremst at folk liker å rakke ned på andre for å fremheve seg selv. 

- Du virker veldig umoden (betyr men se så moden JEG er)
- Du er en dårlig forelder (men JEG er fabelaktig)
- Du virker mindre intelligent (men JEG er moden for Mensa)
- Dette burde du klart å google (for det gjorde JEG i smug før jeg lot som jeg visste det hele tiden)

osv

Anonymkode: 799f9...11d

Ja er slike svar jeg syns det er så mye av, virker som noen mener de er perfekte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...