AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Jeg gjorde det slutt for 3 mnd siden med en mann jeg elsket og fortsatt elsker. Grunnen for jeg gikk var for vi ville forskjellige ting i livet og fremtiden. Vi er begge i slutten av 30 årene. Jeg vil ha barn, han sa også han ville. Etter nesten 5 år sammen var han fortsatt ikke klar. Klokken min tikker og dette gjorde jeg klart for han. Men hver samtale rundt dette temaet endte ned svaret «jeg vet ikke når jeg er klar» Jeg ventet i flere år og til slutt var det uutholdelig. Jeg klarte til slutt å si at jeg må gå om han ikke gidde meg noen svar. Så til poenget. De første 2 mnd etter bruddet følte jeg lite sorg og mer en lettelse. Jeg var fri og kunne kanskje etterhvert finne en mann som ville det samme som meg. Nå den siste uken kom kjærlighetssorgen hardt og brutalt. Savner etter han og hva som ikke ble. Er det vanlig at denne følelsen plutselig kommer? Det eneste jeg gjør er å savne han og tenker at jeg kanskje ikke finner noen som har elsket meg sånn som han gjorde. Jeg er rådvill. Anonymkode: 96b71...d42
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Skrevet 24. mars Sorg kan komme i bølger. Det er helt vanlig. Kan nok ta opp til et år før det blir bedre basert på det du skriver. Det tar tid å bearbeide sorg. Det er det ikke alle som er forberedt på. Anonymkode: 27204...14e
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Skrevet 24. mars Slutten av 30 årene og fortsatt ikke klar🙄 Anonymkode: 4ed81...5cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå