Gå til innhold

Mat fra Frelesearmeen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Byen hvor jeg bor i gir ut mat hver mandag.

Jeg er på Aap og sliter. Jeg bor i en kommunal bolig, og selv om jeg får bostötte, så sliter jeg.

Men, jeg sliter også med det å ta imot mat fra Frelsesarmeen. Jeg kan gå å finne flasker å pante, jeg kan leve på pasta.

Jeg vil så veldig ikke spörre etter hjelp.... Det er jo flere som trenger hjelp. Jeg ser jo köen.

Men jeg föler ikke at jeg kan ta imot mat. Jeg klarer jo meg, jeg overlever. 

Anonymkode: 8157b...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ok

Anonymkode: 93063...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hav ønsker du med tråden? At folk skal si at det er okei å ta imot hjelp? Altså, hvis du klarer deg greit, tenker jeg at den hjelpen kanskje skal gå til noen andre.

Anonymkode: 92cf9...eb9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ta imot hjelp - ingen skam. Vanskelig å vurdere hvem som trenger. Så en gang en dame på TV2 som hentet mat ukentlig - hun var i full jobb og brukte flere tusen kroner på hestehold i måneden, fordi hun mente det var bra for barna å ha hest...

Anonymkode: 08513...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ta imot hjelp - ingen skam. Vanskelig å vurdere hvem som trenger. Så en gang en dame på TV2 som hentet mat ukentlig - hun var i full jobb og brukte flere tusen kroner på hestehold i måneden, fordi hun mente det var bra for barna å ha hest...

Anonymkode: 08513...2e6

Takk.

Jeg er fremdeles i vudering med det. Fordi jeg klarer jo meg, hvisj eg finner panteplasker nok. Og pasta koster jo ikke så mye.Jeg prioriterer også salt. Fordi det er viktig?

Anonymkode: 8157b...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...