TacoTore Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars Tok meg en tur på butikken for å kjøpe meg litt øl og en pizza fordi jeg ville kose meg litt mens jeg ser på TV, og som vanlig skulle jeg kjøpe meg en Big One Classic, en pizza jeg alltid har sett på som en trygg klassiker. Men neida, jeg ser i frysedisken etter pizzaen og legger merke til det, de har endret skinken! HVORFOR?! Hvem ba om dette? Hvem satt i et møte og tenkte: "Hmm, la oss ødelegge en av de mest populære frossenpizzaene våre!" Dette er akkurat sånn som skjer hver gang man finner noe man liker. Før eller siden kommer en eller annen dustete endring og gjør det verre. Enten kutter de kostnader, bytter leverandør, eller finner på noe unødvendig "forbedring" som ingen ville ha. Og vi som kunder har ingenting vi skulle sagt. Jeg kjøpte den jo uansett fordi jeg tenkte: "Kanskje den er bedre enn den gamle?", men neida, nå sitter jeg her, sur som faen, med en pizza jeg ikke kan nyte sammen med ølen min. Takk for dere ødela favorittpizzaen min, Orkla! 🖕 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Hva er galt med den nye varianten av skinke? ps. Big One med kylling er uansett den beste👍🏻 Anonymkode: 32833...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TacoTore Skrevet 24. mars Forfatter #3 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er galt med den nye varianten av skinke? ps. Big One med kylling er uansett den beste👍🏻 Anonymkode: 32833...622 Den nye skinka er i ruter istedet for strimler, smaker mindre og smaker ikke det samme som før. Blir nok at jeg må kjøpe den med ost istedet fremover og heller slenge på litt smårettskinke selv før steking. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars TacoTore skrev (8 minutter siden): Tok meg en tur på butikken for å kjøpe meg litt øl og en pizza fordi jeg ville kose meg litt mens jeg ser på TV, og som vanlig skulle jeg kjøpe meg en Big One Classic, en pizza jeg alltid har sett på som en trygg klassiker. Men neida, jeg ser i frysedisken etter pizzaen og legger merke til det, de har endret skinken! HVORFOR?! Hvem ba om dette? Hvem satt i et møte og tenkte: "Hmm, la oss ødelegge en av de mest populære frossenpizzaene våre!" Dette er akkurat sånn som skjer hver gang man finner noe man liker. Før eller siden kommer en eller annen dustete endring og gjør det verre. Enten kutter de kostnader, bytter leverandør, eller finner på noe unødvendig "forbedring" som ingen ville ha. Og vi som kunder har ingenting vi skulle sagt. Jeg kjøpte den jo uansett fordi jeg tenkte: "Kanskje den er bedre enn den gamle?", men neida, nå sitter jeg her, sur som faen, med en pizza jeg ikke kan nyte sammen med ølen min. Takk for dere ødela favorittpizzaen min, Orkla! 🖕 😡 æsj alltid likt den pizzaen jeg og. Hvorfor endre noe som har funka i 20 år! Anonymkode: 68ee3...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Del Skrevet 24. mars Ok, håper du finner deg en ny favoritt du kan kose deg med sammen med ølen din! Orkla gjorde sikkert et «smart» grep for å spare penger. Det er det vanlige. Anonymkode: 87455...16c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #6 Del Skrevet 24. mars De ødela også trippel cheese med den nye bunnen før det ødela de den med pepperoni når de byttet til en pepperoni som smaker høgg. Anonymkode: 600fc...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TacoTore Skrevet 24. mars Forfatter #7 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, håper du finner deg en ny favoritt du kan kose deg med sammen med ølen din! Orkla gjorde sikkert et «smart» grep for å spare penger. Det er det vanlige. Anonymkode: 87455...16c Nei, skal ikke få lov til å ha noe godt her i livet. Snart ødelegger de vel ølen jeg kjøper også. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De ødela også trippel cheese med den nye bunnen før det ødela de den med pepperoni når de byttet til en pepperoni som smaker høgg. Anonymkode: 600fc...c84 Hæ? Når skjedde dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 24. mars #8 Del Skrevet 24. mars TacoTore skrev (14 minutter siden): Tok meg en tur på butikken for å kjøpe meg litt øl og en pizza fordi jeg ville kose meg litt mens jeg ser på TV, og som vanlig skulle jeg kjøpe meg en Big One Classic, en pizza jeg alltid har sett på som en trygg klassiker. Men neida, jeg ser i frysedisken etter pizzaen og legger merke til det, de har endret skinken! HVORFOR?! Hvem ba om dette? Hvem satt i et møte og tenkte: "Hmm, la oss ødelegge en av de mest populære frossenpizzaene våre!" Dette er akkurat sånn som skjer hver gang man finner noe man liker. Før eller siden kommer en eller annen dustete endring og gjør det verre. Enten kutter de kostnader, bytter leverandør, eller finner på noe unødvendig "forbedring" som ingen ville ha. Og vi som kunder har ingenting vi skulle sagt. Jeg kjøpte den jo uansett fordi jeg tenkte: "Kanskje den er bedre enn den gamle?", men neida, nå sitter jeg her, sur som faen, med en pizza jeg ikke kan nyte sammen med ølen min. Takk for dere ødela favorittpizzaen min, Orkla! 🖕 Ville trodd tacopizzaen var din favoritt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TacoTore Skrevet 24. mars Forfatter #9 Del Skrevet 24. mars Tomas77 skrev (5 minutter siden): Ville trodd tacopizzaen var din favoritt. Tacopizza smaker IKKE taco, så det spiser jeg aldri! Er ikke fredag i dag uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå