Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig mange rare tanker som går igjen her inne. Blant annet den om at alle gode menn allerede er i et forhold. Skulle likt å vite hvilke rasjonell tenkning som ligger bak. Og har forstått at logiske rasjonelle motsvar til dette bare avfeies. Virker nesten som om man ønsker at det er slik av en eller annen grunn.. som en forklaring på hvorfor man er singel?

I mange år var jeg aktivt søkende på tinder etter en partner (dame). Og har virkelig ikke lagt skjul på det. Jeg er en forholdsmann og har vært i forhold mesteparten av tiden. Men, til min store overraskelse så er jeg mye mer populær nå som jeg ønsker meg noe uforpliktende, noe jeg heller ikke legger skjul på. Jeg synes hele greien er merkelig.. har tenkt at det kan skyldes at jeg har barn, og er mye på reis i jobben. Det var typiske grunner til at damer jeg datet når jeg ønsket meg forhold ville avslutte etter noen måneder med dating. De hadde fått kjent godt etter, og det passet ikke dem. 
Etter så mange avvisninger er jeg ikke så nysgjerrig på å prøve meg på nytt å lete etter noe forhold, det har gitt meg nok av skuffelser og smerte.

Samtidig tenker jeg at nettopp siden jeg har barn og er mye borte gjør meg mer aktuell for noe kortsiktig, siden jeg får den responsen jeg får. Og det hjelper også meg at jeg ikke åpner opp for noe seriøst. Sparer meg for mye, for alene har jeg det veldig bra.

Men fasit er nok at det finnes mengder av bra single damer og menn, mengder av forhold som skal ryke. Så tror jeg alle gjør lurt i å ikke tenke så godt om seg selv at man tenker dårlig om andre. 

Anonymkode: 8beb1...93e

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...