AnonymBruker Skrevet 28. mars #61 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 3.52): Ikke om hun tenner på å "behandle" deg heller? Anonymkode: 32654...77f Nope. Så jeg anser meg selv som veldig heldig som har en partner som er kompatibel med min seksualitet. Hun er nesten min motsetning og elsker å bare «ta i mot» og nyte det jeg gjør. Hun er «egoistisk» i så måte, som jo passer meg utmerket. Anonymkode: 8163e...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #62 Del Skrevet 28. mars Mannen min maser om å slikke meg, av og til tar det lang tid, han gir seg aldri før jeg blir gal av orgasmen og vrir meg i nytelse Anonymkode: 938b0...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #63 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 18.19): Føler du som mann på en mestringsfølelse/ekstra kåthet/glede når du får henne til å komme? Tenker her på både fingring, penetrerende sex eller andre ting du som mann gjør, for å få henne til å komme. Anonymkode: 4477a...3eb Nei, kona elsker at jeg gjør oral på henne før penetrening. Bruker jeg en finger itillegg når ho er blitt skikkelig våt. Tar det ikke lang tid før jeg må stoppe, ellers så kommer ho. Kunsten er at en ikke prøver å få henne til å komme, men bare ta det rolig og tenke på at målet bare er å gi henne nytelse. Anonymkode: 263ba...045 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 29. mars #64 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg tør påstå at de færreste menn merker om damen faker 😅 Vi kan knipe rytmisk uten problem liksom. Anonymkode: 75569...da9 Haha.. husk at det finnes 10 ting en kvinne ikke klare å fake da.. så har du noe å gruble på, før du faker neste gang😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #65 Del Skrevet 29. mars Er så heldig å være samboer med ei dame som får veldig lett orgasme, både ved penetrering, fingring, oralsex. Og det er jeg kjempe glad for. Pleier å gå for henne mange ganger før jeg kommer, selv om kanskje ikke samleiet varer så lenge. Anonymkode: 9fae0...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #66 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 23.19): Jeg blir kåt av at partner kommer og synes det er deilig, men kan ikke si at det gir noen mestringsfølelse. Og jeg setter pris på kvinner som har evnen til å komme, noen kommer lettere enn andre, og noen kommer ikke i det hele tatt. Og sex med kvinner som ikke har evnen til å komme ville jeg ikke kunne vært i et forhold med, det ville føtes som en egotripp hver gang vi hadde sex. Jeg ønsker gjensidig glede og nytelse mens vi har sex. Anonymkode: bb808...386 Jeg har hatt en ny kjæreste nå, og det tok tid for meg å slappe av så jeg kom med ham. Kroppene våre måtte også lære seg å matche riktig. Jeg lå eksakt under orgamse ekstremt lenge, og det var egentlig noe av den aller beste sexen jeg har hatt. Absolutt alt han gjorde var fantastisk. Så lenge sexen er himmelsk god har orgasme egentlig lite å si. (Selv om det har godt når jeg endelig klarte å komme også altså - men mest fordi det liksom ble en "kløe" der jeg ikke nådde når jeg ikke kom, ikke fordi sexen egentlig ble bedre) Anonymkode: c927e...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #67 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 1.58): Da kan jeg si med 99,9% sikkerhet at du blir lurt hvis hun kommer av å bare ri.. Anonymkode: 95fc7...205 Bare fordi du ikke har opplevd det? Mange kvinner oppnår orgasme med å ri så lenge klitten gnikker mot mannen der nede. Problemet er at mange tror at det å ri er og hoppe opp og med. Feil! Anonymkode: e59c4...752 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #68 Del Skrevet 29. mars Trøndermann skrev (På 25.3.2025 den 10.04): Hva skal æ si...Takk, så snilt sagt 😇🤗 Det er jo noe helt eget, og ubeskrivelig deilig med å få en kvinne til å komme. Er ikke til å komme utenom det. Og selvsagt, jo hardere og høyere hun kommer, jo mer fantastisk er opplevelsen 😊 Er det lov å spørre deg om hvilke damer du liker best? Slanke, vanlige eller store? Anonymkode: 4477a...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lekenfyr Skrevet 30. mars #69 Del Skrevet 30. mars Dette er jo fint, skikkelig fint. Er jo en stor del av gleden ved sex, å gi nytelse og "få det til" sammen. Lenge siden det var jegsomskullekomme og det var det. Gir man får man, og gjør man ikke det, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 30. mars #70 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det lov å spørre deg om hvilke damer du liker best? Slanke, vanlige eller store? Anonymkode: 4477a...3eb Liker nok damer som har litt å ta i, og er svak for store og fyldige 😊 Det er noe ekstra deilig med det.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #71 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 19.29): Holder meg til menn som synes det er en selvfølge at kvinnen også skal komme. Hvorfor skal kvinner like sex uten tilfredsstillelse, og hvorfor skulle det være noe veldig spesielt å gi henne orgasme? Man er vel vanlig god mann med seksuell forståelse om man sørger for at hun kommer, og ikke særlig til mann om man ikke gjør det. Slik ser jeg det iallefall. Anonymkode: 32654...77f 100% enig. Mannen skal bidra til at kvinnen kommer først, så avslutter han med sin orgasme. Med mindre han er i stand til å fortsette rett etter utløsning da, men det er det jo særdeles få menn som har evnen til. Anonymkode: 7f051...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 30. mars #72 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er det lov å spørre deg om hvilke damer du liker best? Slanke, vanlige eller store? Anonymkode: 4477a...3eb Lov å spørre hvorfor du lurer da ? 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #73 Del Skrevet 30. mars Trøndermann skrev (42 minutter siden): Lov å spørre hvorfor du lurer da ? 😇 Fordi du minner meg om noen jeg har skrevet med, på en datingside. Anonymkode: 4477a...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 30. mars #74 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi du minner meg om noen jeg har skrevet med, på en datingside. Anonymkode: 4477a...3eb Aha, okay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #75 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 1.58): Da kan jeg si med 99,9% sikkerhet at du blir lurt hvis hun kommer av å bare ri.. Anonymkode: 95fc7...205 Hvorfor er det alltid de som ikke har kunnskap som må uttale seg? At noe ikke skjer deg, betyr IKKE at det ikke skjer noen. Å ri er den eneste stillingen jeg får en vaginal orgasme. Jeg vet jeg ikke er alene om det. Anonymkode: 05d74...2f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 30. mars #76 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 18.19): Føler du som mann på en mestringsfølelse/ekstra kåthet/glede når du får henne til å komme? Tenker her på både fingring, penetrerende sex eller andre ting du som mann gjør, for å få henne til å komme. Anonymkode: 4477a...3eb Hver eneste gang 😇😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå