AnonymBruker Skrevet 26. mars #41 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja skaff damer og lokaler du, så kan jeg og @Bamseklemmer være behjelpelig med en undervisnings-session. Vi skal ikke være så grådige på honoraret, men må ha diett og reisepenger etter statens satser 😜😁 G2 Anonymkode: 19c4a...9b3 Ja det hadde vært noe 😉 Anonymkode: 0434d...850 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 26. mars #42 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva slags fyrverkeri er det? Selvantennelse? Anonymkode: 0434d...850 La meg forklare dette som "Lyn og Torden": Modne damer 50+ er som vin i seksuell sammenheng.. fordi de blir bedre og bedre med årene, og nytes med respekt av en vinkjenner.. Her spyttes ingen dyrebare smaker ut, og vi drikker til flaska er tom🥰 De har ikke vanlig orgasmebeger som andre kvinner.. begeret er så mye mye større.. fyllt med "Lyn og Torden"⛈️. Når hele beholdningen tømmes.. Slår lynet gnister og spraker renner varmen nedover ryggsøylen, og slår ned i bekkenbunnsmusklene så hele underlivet rister.. hele senga rister og gardinene blafrer. De blir litt stiv i blikket i noen sekunder av å være forfjamset.. før de kjører de lange neglene inn i ryggsøylen så blodet pipler frem.. Oooh it "Hurts so good" (Astrid S🎶) Etterfullt kommer torden i form av stønn, og av vokulære himmelske ord.. av ord hentet fra svarteboka.. Verden står stille.. men etter torden skinner alltid sola igjen. Hun gir meg et smil, som minner om at hun har sett St Peter i himmelen🥰 Helt klart.. dette må oppleves for å skjønne hva jeg skriver.. Fyrverkeri blir egentlig bare en liten poff i forhold😇 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #43 Del Skrevet 26. mars Bamseklemmer skrev (9 minutter siden): La meg forklare dette som "Lyn og Torden": Modne damer 50+ er som vin i seksuell sammenheng.. fordi de blir bedre og bedre med årene, og nytes med respekt av en vinkjenner.. Her spyttes ingen dyrebare smaker ut, og vi drikker til flaska er tom🥰 De har ikke vanlig orgasmebeger som andre kvinner.. begeret er så mye mye større.. fyllt med "Lyn og Torden"⛈️. Når hele beholdningen tømmes.. Slår lynet gnister og spraker renner varmen nedover ryggsøylen, og slår ned i bekkenbunnsmusklene så hele underlivet rister.. hele senga rister og gardinene blafrer. De blir litt stiv i blikket i noen sekunder av å være forfjamset.. før de kjører de lange neglene inn i ryggsøylen så blodet pipler frem.. Oooh it "Hurts so good" (Astrid S🎶) Etterfullt kommer torden i form av stønn, og av vokulære himmelske ord.. av ord hentet fra svarteboka.. Verden står stille.. men etter torden skinner alltid sola igjen. Hun gir meg et smil, som minner om at hun har sett St Peter i himmelen🥰 Helt klart.. dette må oppleves for å skjønne hva jeg skriver.. Fyrverkeri blir egentlig bare en liten poff i forhold😇 Du overgår deg selv her, tror til og med St. Peter forundres. Anonymkode: 8f2fc...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 26. mars #44 Del Skrevet 26. mars (endret) AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du overgår deg selv her, tror til og med St. Peter forundres. Anonymkode: 8f2fc...e8e Neida. han St. Peter har sett mange flotte modne damer., Dette er nok hans gave, så derfor vil han at jeg og G2 skal leve lenge🤭 Endret 26. mars av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #45 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 16.39): Jeg er selv svært raus angående det seksuelle, og opptatt av mannens tenning, nytelse og orgasme, og forventer det samme tilbake. Anonymkode: 32654...77f Jeg er også (utelukkende) opptatt av partners tenning, nytelse og orgasme, men mister selv raskt tenningen om hun fokuserer på meg. Jeg ønsker ikke at partner er opptatt av å «gjøre ting» med meg. Så jeg er avhengig av at hun ikke gir det samme tilbake. Jeg trenger altså en «egoistisk» partner som mest av alt vil fokusere på seg selv og sin egen nytelse. Heldigvis finnes det mennesker med alt mulig av tenningsmønster etc, så det er noen for alle 😂 Anonymkode: 8163e...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 26. mars #46 Del Skrevet 26. mars Bamseklemmer skrev (3 timer siden): La meg forklare dette som "Lyn og Torden": Modne damer 50+ er som vin i seksuell sammenheng.. fordi de blir bedre og bedre med årene, og nytes med respekt av en vinkjenner.. Her spyttes ingen dyrebare smaker ut, og vi drikker til flaska er tom🥰 De har ikke vanlig orgasmebeger som andre kvinner.. begeret er så mye mye større.. fyllt med "Lyn og Torden"⛈️. Når hele beholdningen tømmes.. Slår lynet gnister og spraker renner varmen nedover ryggsøylen, og slår ned i bekkenbunnsmusklene så hele underlivet rister.. hele senga rister og gardinene blafrer. De blir litt stiv i blikket i noen sekunder av å være forfjamset.. før de kjører de lange neglene inn i ryggsøylen så blodet pipler frem.. Oooh it "Hurts so good" (Astrid S🎶) Etterfullt kommer torden i form av stønn, og av vokulære himmelske ord.. av ord hentet fra svarteboka.. Verden står stille.. men etter torden skinner alltid sola igjen. Hun gir meg et smil, som minner om at hun har sett St Peter i himmelen🥰 Helt klart.. dette må oppleves for å skjønne hva jeg skriver.. Fyrverkeri blir egentlig bare en liten poff i forhold😇 Måten du forklarer dette på gjør at jeg skulle ønske at jeg hadde en "bamse" i nærheten som kunne "hjulpet litt til" ❤️❤️ Min hadde så fortjent å få opplevd dette etter år med A4-sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 02:52 #47 Del Skrevet torsdag kl 02:52 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er også (utelukkende) opptatt av partners tenning, nytelse og orgasme, men mister selv raskt tenningen om hun fokuserer på meg. Jeg ønsker ikke at partner er opptatt av å «gjøre ting» med meg. Så jeg er avhengig av at hun ikke gir det samme tilbake. Jeg trenger altså en «egoistisk» partner som mest av alt vil fokusere på seg selv og sin egen nytelse. Heldigvis finnes det mennesker med alt mulig av tenningsmønster etc, så det er noen for alle 😂 Anonymkode: 8163e...3b7 Ikke om hun tenner på å "behandle" deg heller? Anonymkode: 32654...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraham Skrevet torsdag kl 06:33 #48 Del Skrevet torsdag kl 06:33 Jeg var så heldig at de to første kjærestene mine var sånne som lett fikk 5-8-10 orgasmer, det bare var avhengig av hvor lenge jeg klarte holde igjen. Det ga selvsagt mestringsfølelse og selvtillit. Og den selvtilliten var god å ha da jeg senere møtte damer som strevet skikkelig med å få til orgasme. Det er enorme variasjoner blant damer, og jeg har mange ganger grublet over om det er forskjellig følsomhet mellom bena, eller om alt sitter i hodet, eller om det avhenger av hvor mye de er tent på partneren sin osv osv. Eller om det er hormonelt, altså rett og slett hvor mye sexdrive en dame har. Uansett er det ikke så enkelt som å telle damas orgasmer, for deretter å gi mannen terningkast ut fra det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:48 #49 Del Skrevet torsdag kl 07:48 Abraham skrev (1 time siden): Jeg var så heldig at de to første kjærestene mine var sånne som lett fikk 5-8-10 orgasmer, det bare var avhengig av hvor lenge jeg klarte holde igjen. Det ga selvsagt mestringsfølelse og selvtillit. Og den selvtilliten var god å ha da jeg senere møtte damer som strevet skikkelig med å få til orgasme. Det er enorme variasjoner blant damer, og jeg har mange ganger grublet over om det er forskjellig følsomhet mellom bena, eller om alt sitter i hodet, eller om det avhenger av hvor mye de er tent på partneren sin osv osv. Eller om det er hormonelt, altså rett og slett hvor mye sexdrive en dame har. Uansett er det ikke så enkelt som å telle damas orgasmer, for deretter å gi mannen terningkast ut fra det. Mange damer faker og. Spesielt om de sier at de får så mange orgasmer. Men for all del kan være det stemmer! Anonymkode: c9d76...fc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet torsdag kl 08:16 #50 Del Skrevet torsdag kl 08:16 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Mange damer faker og. Spesielt om de sier at de får så mange orgasmer. Men for all del kan være det stemmer! Anonymkode: c9d76...fc5 Dårlige/ falske damer faker. Ok-ish damer verken kommer eller faker. De beste damene (i seksuell sammenheng) kommer om og om igjen. Jeg er etterhvert så gammel at jeg har vært borti alle variantene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraham Skrevet torsdag kl 08:43 #51 Del Skrevet torsdag kl 08:43 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Mange damer faker og. Spesielt om de sier at de får så mange orgasmer. Men for all del kan være det stemmer! Anonymkode: c9d76...fc5 Man skal ha bra lite dameerfaring for ikke å merke den forskjellen. Og bruker man munnen merker man forskjell i smak også. Det er vel heller ingen damer som faker 10 orgasmer, de faker en orgasme for å bli ferdig med seansen når de har en gubbe de ikke får det til med. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet torsdag kl 12:07 #52 Del Skrevet torsdag kl 12:07 AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 23.11): Jeg tenker dette er ganske lett for oss som har god seksuell forståelse, og raushet i oss til å bry oss også om den andre sitt utbytte av sex. Så har du nok rett i at dette fort gir uttrykk i å passe sammen seksuelt (selv om man skulle være like ulike som vanlig i utgangspunktet), fordi det er god kommunikasjon og vilje til å gjøre hverandre bra, og at når man har dette er det enkelt. Da tilpasser man seg slik at man passer sammen. Vanskelig for noen å passe sammen seksuelt med noen som har dårlig seksuell forståelse og bare er opptatt av eget utbytte egentlig, så det er ikke noe rart at seksuell relasjon går galt igjen og igjen for de samme menneskene. Har notert meg at gode elskere med god seksuell forståelse har det med å omtale kvinner som seksuelle vesener med behov for sex de også. Så har man mennene som hevder at menn har behov og kvinner lurer og lyver om å ha det bare for å få menn på kroken, før de stenger himmelporten. Siste type menn bør man unngå om man ønsker et varig godt sexliv. De passer ikke sammen med noen, og problemet ligger i at de har så dårlig seksuell forståelse/er så grunnleggende egoistiske seksuelt sett at de ikke evner å bevare et sexliv godt. DERFOR havner de i den situasjonen igjen og igjen, og det ender med at de skylder på kvinner for dette, fordi de ikke evner å være raus og å tilpasse seg, men knuser mulighet til samspill og å passe sammen (ved å kommunisere og tilpasse seg så begge nyter sex). Anonymkode: 32654...77f Jeg er jo enig i dette, men det blir for enkelt å bare forklare det med "god seksuell forståelse". To flinke bilmekanikere kan ha totalt forskjellige preferanser på hvilken biltype de "tenner på". Det blir det samme her. Man kommer langt med forståelsen, men det hjelper ikke med all verdens forståelse hvis partner har preferanser som ikke passer deg - kanskje til og med er helt feil for deg. Derfor kan man - i teorien - passe sammen seksuelt uten å forstå bæret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:25 #53 Del Skrevet torsdag kl 12:25 Resignert skrev (4 timer siden): Dårlige/ falske damer faker. Ok-ish damer verken kommer eller faker. De beste damene (i seksuell sammenheng) kommer om og om igjen. Jeg er etterhvert så gammel at jeg har vært borti alle variantene. De beste damene? Skam deg! Du har ikke snøring. Anonymkode: 0434d...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:37 #54 Del Skrevet torsdag kl 12:37 Erfarenmann skrev (13 minutter siden): Jeg er jo enig i dette, men det blir for enkelt å bare forklare det med "god seksuell forståelse". To flinke bilmekanikere kan ha totalt forskjellige preferanser på hvilken biltype de "tenner på". Det blir det samme her. Man kommer langt med forståelsen, men det hjelper ikke med all verdens forståelse hvis partner har preferanser som ikke passer deg - kanskje til og med er helt feil for deg. Derfor kan man - i teorien - passe sammen seksuelt uten å forstå bæret Mulig i starten, men jeg tviler sterkt på at to som ikke kommunisere godt rundt sex får et varig godt sexliv, uten problemer de da strander på. Livet er ikke rett frem og bestandig enkelt. Jeg og min kjære var en ufattelig god match seksuelt fra starten av. Det betyr på ingen måte at vi aldri har hatt behov for god kommunikasjon rundt sex. Vi har siden levd et liv gjennom småbarn, utfordringer, sorger og diverse helseproblemer. Vi har begge hatt tanker, ønsker og fantasier vi måtte ta opp. Selv med utgangspunkt at vi var en fantastisk match har livet gjort at sex er noe vi måtte snakke seriøst om, mange ganger, fordi der har vært veldig nødvendig for å holde ting bra, og sørge for at begge vedvarende kan nyte denne delen av samlivet. Det meste er lett i et forhold når man begge surfer på forelskelse og å vise seg fra beste sider. Uten god kommunikasjon, forståelse og vilje til å ivareta dette som godt også gjennom opp og ned i livet, ja da ender man gjerne med å komme på skjeva etterhvert. Har man god seksuell forståelse vil man uansett ha en grunnholdning til at sex skal være positivt for begge, og det fører i større grad til nødvendig kommunikasjon. Preferanser bør passe noenlunde i utgangspunktet ja, men kommunikasjon er svært vesentlig for å bevare sexliv godt gjennom mange år og hendelser. Veldig mange som ødelegger sine sexliv helt unødvendig egentlig. Det er virkelig ikke slik at noen av dem ikke ønsker og trenger sex, men man blir liksom sittende på hver sin kant og mene at den andre gjør feil og ikke forstår dine behov. Så blir dette en slags destruktiv kamp istedenfor glede. Fordi god forståelse for at selvfølgelig skal begge ønske og nyte, alltid, og god kommunikasjon og vilje til å samarbeide gjennom utfordringer mangler. Anonymkode: 32654...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:45 #55 Del Skrevet torsdag kl 12:45 Som en kvinne synes jeg nytelsen under samleie er det viktigste. Hos meg er orgasme en sjeldenvare og ofte umulig å oppnå, dette har jeg kommunisert til min ektemann slik at vi bare fokuserer på å nyte hverandre. Jeg er mer enn fornøyd med at han er den eneste som kommer. Dette gjelder ikke alle kvinner, bare så det er sagt. Anonymkode: fd6e7...4ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:52 #56 Del Skrevet torsdag kl 12:52 AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 23.04): Skjer hver eneste gang, og så tenker jeg at "da blir det kanskje ikke 1-2 måneder til neste gang" og så blir det alltid det likevel. Anonymkode: d7767...e31 Eller så faker hun hver eneste gang Anonymkode: 2a270...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:03 #57 Del Skrevet torsdag kl 13:03 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Som en kvinne synes jeg nytelsen under samleie er det viktigste. Hos meg er orgasme en sjeldenvare og ofte umulig å oppnå, dette har jeg kommunisert til min ektemann slik at vi bare fokuserer på å nyte hverandre. Jeg er mer enn fornøyd med at han er den eneste som kommer. Dette gjelder ikke alle kvinner, bare så det er sagt. Anonymkode: fd6e7...4ed Det var min innstilling også, før jeg knakk orgasmekoden med mann. Nå kommer jeg lett, og gjerne mange ganger, og da er det ikke det minste ok om mannen blåser i at jeg også får orgasme. Da jeg ennå ikke visste hvordan jeg skulle oppnå orgasme kunne jeg selvfølgelig ikke forvente/kreve orgasme. Det hadde vært urimelig. Tviler på at du hadde synes dette var ok om det var lite som skulle til for at begge fikk orgasme. Klarer man det ikke er det fint at det ikke legges press på det, men får man relativt enkelt og greit orgasme blir det ugreit om mannen ikke bryr seg med at du får det. Anonymkode: 32654...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:24 #58 Del Skrevet torsdag kl 16:24 AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 1.58): Da kan jeg si med 99,9% sikkerhet at du blir lurt hvis hun kommer av å bare ri.. Anonymkode: 95fc7...205 Jeg kommer av å ri min kjære. Han er den første jeg har klart å få vaginal orgasme sammen med. Etter en stund så klarte jeg å komme i feks misjonær også, men ikke sånn som når jeg rir han. Det er jo bare en helt nydelig stilling! Han slikker, suger og masserer puppene mine, rett og slett nyter brystene mine samtidig som jeg styrer tempoet og kjenner kuken hans inni meg, hvis han tar hendene sine på rumpe ballene mine, drar de litt fra hverandre og lar ene hånda gli mellom skinkene mine, aaaaah, enten leke med anus eller at han bruker fingrene til å kjenne kuken gli inn og mengder med fittesaft fordi jeg er så kåt på han.. da kommer jeg lynraskt.. samme om vi kommer samtidig, bare tanken på å bli fylt opp av han tenner meg noe så sinnsykt. Så hvem er du til å komme her å si at jeg IKKE får orgasme av å ri mannen min?? Anonymkode: ef143...2de 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:05 #59 Del Skrevet fredag kl 19:05 Abraham skrev (På 27.3.2025 den 9.43): Man skal ha bra lite dameerfaring for ikke å merke den forskjellen. Og bruker man munnen merker man forskjell i smak også. Det er vel heller ingen damer som faker 10 orgasmer, de faker en orgasme for å bli ferdig med seansen når de har en gubbe de ikke får det til med. Jeg tør påstå at de færreste menn merker om damen faker 😅 Vi kan knipe rytmisk uten problem liksom. Anonymkode: 75569...da9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:42 #60 Del Skrevet fredag kl 22:42 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tør påstå at de færreste menn merker om damen faker 😅 Vi kan knipe rytmisk uten problem liksom. Anonymkode: 75569...da9 njææææ..... innimellom kan det være vanskelig å vite. Men ofte så merker man ganske godt når en kvinne har orgasme hvis man har litt erfaring... Anonymkode: 6be47...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå