Fant80 Skrevet 25. mars #21 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da kan jeg si med 99,9% sikkerhet at du blir lurt hvis hun kommer av å bare ri.. Anonymkode: 95fc7...205 Okey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #22 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da kan jeg si med 99,9% sikkerhet at du blir lurt hvis hun kommer av å bare ri.. Anonymkode: 95fc7...205 Det er den enkleste måten for meg å komme på med en mann. Kunne komme med eksen i misjonær også, men med andre er det kun å ri som får meg dit Anonymkode: 81f04...5f6 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 25. mars #23 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg hadde mistet interesse for sex ganske så fort om mannen ikke var interessert i å bidra til min orgasme også, og ikke minst hadde jeg mistet interesse for å være den elskerinne menn bestandig har satt pris på andre veien; At jeg oppriktig gir innsats for mannens nytelse og orgasme også. Anonymkode: 32654...77f Selvsagt bidra, men ikke ha eneansvar som mange her synes å mene Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Haha.. du har lest for mye KG innlegg fra anonyme.. "Grind the corn" gir absolutt stor sjanse for orgasme.. Det er fordi hun styrer sin egen orgasme best, og ber mannen ligge stille😉 Når hun styrer det meste er sjansene for at hun kommer kanskje flere ganger store. Min elsker CAT-stillingen og da styrer hun trykk og intensitet helt selv. Heldigvis kommer hun lett av dette og 3-4 orgasmer er mer regel enn unntaket. Men til HI så føler jeg ingen stolthet, men mer glede over at jeg klarer å bidra til at hun kommer. Om hun blir 100 % fornøyd vet jeg ikke helt selv om det virker som tilfredshet når vi koser etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 25. mars #24 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du er råsexy! Anonymkode: 0434d...850 Hva skal æ si...Takk, så snilt sagt 😇🤗 Det er jo noe helt eget, og ubeskrivelig deilig med å få en kvinne til å komme. Er ikke til å komme utenom det. Og selvsagt, jo hardere og høyere hun kommer, jo mer fantastisk er opplevelsen 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #25 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Da kan jeg si med 99,9% sikkerhet at du blir lurt hvis hun kommer av å bare ri.. Anonymkode: 95fc7...205 Jeg kommer bare av å ri, og ingen fingre eller noenting. Jeg rir da ved å gni meg frem og tilbake (ikke opp og ned), slik at klitoris er mot han (foran der penis er). Jeg vinkler bekkenet mitt slik at jeg hele tiden har kontakt, og kan da komme så lett som etter et par minutter hvis jeg er skikkelig kåt. Det er jo helt vanlig for kvinner å komme av klitorisstimuli, og det å ri er altså en av de få stillingene der man lett kan få til det samtidig som penetrering. Anonymkode: 75569...da9 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #26 Del Skrevet 25. mars 911 skrev (6 timer siden): Selvsagt bidra, men ikke ha eneansvar som mange her synes å mene Når hun styrer det meste er sjansene for at hun kommer kanskje flere ganger store. Min elsker CAT-stillingen og da styrer hun trykk og intensitet helt selv. Heldigvis kommer hun lett av dette og 3-4 orgasmer er mer regel enn unntaket. Men til HI så føler jeg ingen stolthet, men mer glede over at jeg klarer å bidra til at hun kommer. Om hun blir 100 % fornøyd vet jeg ikke helt selv om det virker som tilfredshet når vi koser etterpå. Tror ikke mange mener det, men å ha sex sammen innebærer for svært mange- inkludert meg- at man samhandler i å sørge for at begge får nytelse og tilfredsstillelse. Jeg er altfor voksen og erfaren til å orke menn som ikke ser det slik, men som er fornøyd med å oppnå sin orgasme og lar min være noe egentlig unødvendig for ham, som jeg får ta ansvar for selv eventuelt. Har opplevd menn som synes det er unødvendig til helt topp at kvinnen får orgasme, bare han slipper å tilpasse seg noe for at det skjer. Jeg mener oppriktig at det er elendige elskere det ikke er verdt å ha sex med. Jeg er selv svært raus angående det seksuelle, og opptatt av mannens tenning, nytelse og orgasme, og forventer det samme tilbake. Å finne meg i egoistiske menn har jeg modnet fra, og slike menn synes jeg ikke det er verdt å bruke tid på. Jeg hadde dumpet FORT om jeg traff slik mann. Anonymkode: 32654...77f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 25. mars #27 Del Skrevet 25. mars Mestringsfølelse blir helt feil. Vi er begge opptatt av hverandres nytelse, så det blir heller en følelse av at dette var bra og vellykket. Hvis hun en sjelden gang ikke kommer blir det ofte til at jeg føler meg skyldig. I alle fall medskyldig. Men noen av disse gangene er det også «avtalt» at hun ikke *trenger* å komme. Blir for langt å gå inn på her. Jeg tenker at dette egentlig er ganske lett for oss som passer sammen seksuelt. Da vil den ene ha det den andre gir. Da kan man kose seg i stedet for å føre et slags regnskap over hvem som har ansvar for hva og at det skal være «rettferdig» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #28 Del Skrevet 25. mars Erfarenmann skrev (2 timer siden): Mestringsfølelse blir helt feil. Vi er begge opptatt av hverandres nytelse, så det blir heller en følelse av at dette var bra og vellykket. Hvis hun en sjelden gang ikke kommer blir det ofte til at jeg føler meg skyldig. I alle fall medskyldig. Men noen av disse gangene er det også «avtalt» at hun ikke *trenger* å komme. Blir for langt å gå inn på her. Jeg tenker at dette egentlig er ganske lett for oss som passer sammen seksuelt. Da vil den ene ha det den andre gir. Da kan man kose seg i stedet for å føre et slags regnskap over hvem som har ansvar for hva og at det skal være «rettferdig» Jeg tenker dette er ganske lett for oss som har god seksuell forståelse, og raushet i oss til å bry oss også om den andre sitt utbytte av sex. Så har du nok rett i at dette fort gir uttrykk i å passe sammen seksuelt (selv om man skulle være like ulike som vanlig i utgangspunktet), fordi det er god kommunikasjon og vilje til å gjøre hverandre bra, og at når man har dette er det enkelt. Da tilpasser man seg slik at man passer sammen. Vanskelig for noen å passe sammen seksuelt med noen som har dårlig seksuell forståelse og bare er opptatt av eget utbytte egentlig, så det er ikke noe rart at seksuell relasjon går galt igjen og igjen for de samme menneskene. Har notert meg at gode elskere med god seksuell forståelse har det med å omtale kvinner som seksuelle vesener med behov for sex de også. Så har man mennene som hevder at menn har behov og kvinner lurer og lyver om å ha det bare for å få menn på kroken, før de stenger himmelporten. Siste type menn bør man unngå om man ønsker et varig godt sexliv. De passer ikke sammen med noen, og problemet ligger i at de har så dårlig seksuell forståelse/er så grunnleggende egoistiske seksuelt sett at de ikke evner å bevare et sexliv godt. DERFOR havner de i den situasjonen igjen og igjen, og det ender med at de skylder på kvinner for dette, fordi de ikke evner å være raus og å tilpasse seg, men knuser mulighet til samspill og å passe sammen (ved å kommunisere og tilpasse seg så begge nyter sex). Anonymkode: 32654...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 25. mars #29 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 18.19): Føler du som mann på en mestringsfølelse/ekstra kåthet/glede når du får henne til å komme? Tenker her på både fingring, penetrerende sex eller andre ting du som mann gjør, for å få henne til å komme. Anonymkode: 4477a...3eb Jeg føler det blir litt feil å tenke at man skal "få partner til å komme", "gi partner orgasme". Jeg har lyst til å gi min partner nytelse. jeg vil hun skal ha det godt, fint, deilig og alt det der. Det er selvsagt fint om hun kommer, men fokuset forsøker jeg å la være på nytelse. Om fokuset blir på orgasmen er det lett for at det blir et stressmoment ... for begge parter. Om jeg skulle stresse for å "få henne til å komme" og hun skal stresse "med å komme". Spesielt de gangene det krever litt ekstra for å komme i mål. Brått blir det en selvoppfyllende profeti hvor stresset med orgasmen gjør at orgasmen ikke kommer likevel. Jeg vil at vi skal ha det digg, deilig og fint. Vi skal nyte hverandre.... og når vi får til det; kommer gjerne orgasmer og høydepunkt litt av seg selv. En deilig bonus av å nyte liksom. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #30 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 19.29): Holder meg til menn som synes det er en selvfølge at kvinnen også skal komme. Hvorfor skal kvinner like sex uten tilfredsstillelse, og hvorfor skulle det være noe veldig spesielt å gi henne orgasme? Man er vel vanlig god mann med seksuell forståelse om man sørger for at hun kommer, og ikke særlig til mann om man ikke gjør det. Slik ser jeg det iallefall. Anonymkode: 32654...77f Hadde det bare vært så enkelt. Men alle vi menn som har ligget med et antall kvinner vet at det ikke er så lett. Det er ikke sånn at kvinnens orgasme står og faller fullt og helt på mannen. Noen kvinner har faktisk svært vanskelig for å komme og det er slett ikke nok at mannen har seksuell forståelse. De fleste jeg har ligget med har fått orgasme. Noen relativt lett og ganske mange orgasmer, noen ikke fullt så lett. Men det er også noen jeg har ligget med som rett og slett ikke klarer det, selv om jeg godt vet hva som skal til for å få en kvinne til å komme. Om hun ikke slapper av, ikke er våt nok osv... så kan det være vanskelig... og dette er ikke noe mannen kan kontrollere. Anonymkode: 6be47...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #31 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 23.19): Og sex med kvinner som ikke har evnen til å komme ville jeg ikke kunne vært i et forhold med, det ville føtes som en egotripp hver gang vi hadde sex. Jeg ønsker gjensidig glede og nytelse mens vi har sex. Anonymkode: bb808...386 Det går absolutt an å føle både glede og nytelse uten å komme 😉 Anonymkode: 67579...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #32 Del Skrevet 26. mars Erfarenmann skrev (13 timer siden): Mestringsfølelse blir helt feil. Vi er begge opptatt av hverandres nytelse, så det blir heller en følelse av at dette var bra og vellykket. Hvis hun en sjelden gang ikke kommer blir det ofte til at jeg føler meg skyldig. I alle fall medskyldig. Men noen av disse gangene er det også «avtalt» at hun ikke *trenger* å komme. Blir for langt å gå inn på her. Jeg tenker at dette egentlig er ganske lett for oss som passer sammen seksuelt. Da vil den ene ha det den andre gir. Da kan man kose seg i stedet for å føre et slags regnskap over hvem som har ansvar for hva og at det skal være «rettferdig» Sånn gjør jeg med kjæresten også! Hvis vi skal ha en kjapp en eller jeg vil for å vise kjærlighet (men ikke egentlig er kåt selv), så kan jeg godt si fra på forhånd at jeg ikke vil komme. Det er uansett bedre enn å prøve og ikke få til 😅 Even Tuell skrev (10 timer siden): Jeg føler det blir litt feil å tenke at man skal "få partner til å komme", "gi partner orgasme". Jeg har lyst til å gi min partner nytelse. jeg vil hun skal ha det godt, fint, deilig og alt det der. Det er selvsagt fint om hun kommer, men fokuset forsøker jeg å la være på nytelse. Om fokuset blir på orgasmen er det lett for at det blir et stressmoment ... for begge parter. Om jeg skulle stresse for å "få henne til å komme" og hun skal stresse "med å komme". Spesielt de gangene det krever litt ekstra for å komme i mål. Brått blir det en selvoppfyllende profeti hvor stresset med orgasmen gjør at orgasmen ikke kommer likevel. Jeg vil at vi skal ha det digg, deilig og fint. Vi skal nyte hverandre.... og når vi får til det; kommer gjerne orgasmer og høydepunkt litt av seg selv. En deilig bonus av å nyte liksom. De eneste som sier dette er menn som sier «det går bra, du trenger ikke komme, ikke stress med det» når jeg f.eks. i frustrasjon utbryter at jeg ikke får til. Det betyr bare «ta ti steg tilbake, tenn meg på nytt, vis at du har tid til meg», for da kommer jeg jo. Men så har man de som tror at en orgasme ikke er målet (gjelder visst kun for kvinner, ellers kunne vi jo bare stoppet der), og prøver å fremstå som «greie» fordi de ikke vil presse på. Altså hallo, press i vei, jeg vil at min orgasme skal være like viktig for begge to, og at orgasme for min del også skal ses på som en selvfølge under sex! En eks av meg hadde sjelden «tid» til at jeg fikk komme, og det ble en vond spiral, fordi jeg tenkte så mye på at jeg måtte forte meg = kom ikke. For hver gang jeg gav opp ble det bare verre, for da visste jeg jo at han tenkte at dette hadde han ikke tid til. Satte krav til slutt om at han fikk ikke komme før jeg totalt hadde fått minst fem orgasmer, uansett hvor lang tid det tok. Da han visste at hans orgasme ikke var målet, og måtte bruke tiden på meg, endret det seg helt. Tok tre ganger før jeg hadde kommet fem ganger, og vi kunne ha vanlig sex igjen. Men tror du pokker ikke han slang ut det med tid igjen en annen gang…? Da ble det slutt, kan ikke ha det sånn. Anonymkode: 75569...da9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 26. mars #33 Del Skrevet 26. mars "få henne til".... Det er kanskje litt mindre av en oppgave og et prosjekt det å gjøre de rette gjerningene mekanisk med å "få henne til" å komme, som det at man har oppnådd ei stemning der hun slipper seg, gir seg hen og lar ting skje. Det er fantastisk tennende når hun kommer og det er vanskelig å holde ut mye etter at hun har kommet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 26. mars #34 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 1.58): Da kan jeg si med 99,9% sikkerhet at du blir lurt hvis hun kommer av å bare ri.. Anonymkode: 95fc7...205 Dette innlegget må være motivert av en uspiselig blanding av misunnelse og mannehat. Om ABen hadde skrevet 70 eller 80 % kunne det vært greit, ut fra alminnelig anerkjent statistikk. Men det finnes altså et betydelig mindretall av kvinner som kommer ved penetrerende sex. Og man behøver ikke å være rakettforsker for å innse at dette er en egenskap de aller fleste heterofile menn setter høyt. Samme hvor mye det ergrer de mer tung..... damer. Angående spørsmålet TS stiller, er jo svaret opplagt. Når jeg får en kvinnelig partner til å komme, gir det en skikkelig boost og øker min tenning betydelig. Baksiden av medaljen er at når partner ikke kommer, eller at jeg bare VET at hun ikke kommer til å komme, så forsvinner tenningen rimelig kjapt. Hele poenget med knulling/ slikking/ fingring er da borte for min del. Å komme selv blir da stort sett en nedtur og et nederlag, med noen svært få unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #35 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 23.19): Jeg blir kåt av at partner kommer og synes det er deilig, men kan ikke si at det gir noen mestringsfølelse. Og jeg setter pris på kvinner som har evnen til å komme, noen kommer lettere enn andre, og noen kommer ikke i det hele tatt. Og sex med kvinner som ikke har evnen til å komme ville jeg ikke kunne vært i et forhold med, det ville føtes som en egotripp hver gang vi hadde sex. Jeg ønsker gjensidig glede og nytelse mens vi har sex. Anonymkode: bb808...386 Du må jo gjøre ditt for at hun skal komme opp. Mange egoistiske partnere som bare kjører på, inn og ut! Lære deg hva hun liker og tenner på osv! Og ta ansvar selv jo det er jo bra, men en mann bør no gi henne stimuli osv for å ha mulighetrn til i det hele tatt komme! Anonymkode: c9d76...fc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #36 Del Skrevet 26. mars Bamseklemmer skrev (På 25.3.2025 den 1.48): Ikke mestringsfølelse.. jeg føler meg smart og lykkelig som får henne så avslappet, at hun faktisk får orgasme🥰 Fingerferdighet og tungebruk er ikke det viktigste.. For det skal forbausende lite til, når kvinnen føler seg avslappet, ivaretatt og får servert orgasmene på et sølvfat🪄 +1 på den mester B. Det er noe eget når godt voksne kvinner får kjenne noe skikkelig "ungt og hardt" igjen. 😜 Da er fyrverkeriet(fyrverkeriene) ikke langt unna.... Hehe. G 2 Anonymkode: 19c4a...9b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #37 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): +1 på den mester B. Det er noe eget når godt voksne kvinner får kjenne noe skikkelig "ungt og hardt" igjen. 😜 Da er fyrverkeriet(fyrverkeriene) ikke langt unna.... Hehe. G 2 Anonymkode: 19c4a...9b3 Hva slags fyrverkeri er det? Selvantennelse? Anonymkode: 0434d...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #38 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva slags fyrverkeri er det? Selvantennelse? Anonymkode: 0434d...850 Mange av de blir helt ville i senga, og får flere sterke orgasmer. Ikke så lett å forklare, må oppleves. G 2 Anonymkode: 19c4a...9b3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #39 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange av de blir helt ville i senga, og får flere sterke orgasmer. Ikke så lett å forklare, må oppleves. G 2 Anonymkode: 19c4a...9b3 Skulle vært kurs der man kunne lært seg det. Anonymkode: 0434d...850 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #40 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Skulle vært kurs der man kunne lært seg det. Anonymkode: 0434d...850 Ja skaff damer og lokaler du, så kan jeg og @Bamseklemmer være behjelpelig med en undervisnings-session. Vi skal ikke være så grådige på honoraret, men må ha diett og reisepenger etter statens satser 😜😁 G2 Anonymkode: 19c4a...9b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå