AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars Føler du som mann på en mestringsfølelse/ekstra kåthet/glede når du får henne til å komme? Tenker her på både fingring, penetrerende sex eller andre ting du som mann gjør, for å få henne til å komme. Anonymkode: 4477a...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Føler glede over å kunne bidra til en orgasme hos en kvinne ! Vil jo at hun også skal få orgasme og ikke bare meg 😌😉 Anonymkode: 1e555...847 3 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars Det er jo det deiligste og mest pirrende som finnes å gi kvinnen orgasmer og la henne kjenne nytelse. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars Holder meg til menn som synes det er en selvfølge at kvinnen også skal komme. Hvorfor skal kvinner like sex uten tilfredsstillelse, og hvorfor skulle det være noe veldig spesielt å gi henne orgasme? Man er vel vanlig god mann med seksuell forståelse om man sørger for at hun kommer, og ikke særlig til mann om man ikke gjør det. Slik ser jeg det iallefall. Anonymkode: 32654...77f 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Del Skrevet 24. mars ja. jeg hever armene i været og roper "yes!" Anonymkode: f4c1b...534 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #6 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Holder meg til menn som synes det er en selvfølge at kvinnen også skal komme. Hvorfor skal kvinner like sex uten tilfredsstillelse, og hvorfor skulle det være noe veldig spesielt å gi henne orgasme? Man er vel vanlig god mann med seksuell forståelse om man sørger for at hun kommer, og ikke særlig til mann om man ikke gjør det. Slik ser jeg det iallefall. Anonymkode: 32654...77f Følger deg i første delen av ditt innlegg. Tenker også at sex skal være deilig for begge og det selvsagt er ønskelig at begge skal nå i mål og få orgasme. Men, er ikke enig i at det er mannen som skal sørge for at hun kommer. Og at man ikke er særlig til mann om man ikke gjør det. Underlig holding i min verden. Sex er ikke en transaksjon hvor man "veksler inn" en innsats og får en orgasme i retur. Jeg ser det slik at det er begges ansvar å sørge for både sin egen og den andres nytelse, herunder også orgasmen. Men jeg er uten tvil enig i at sex hvor begge oppnår orgasme uten tvil er mest tilfredsstillende. For begge. Jeg kan selv kjenne en stor pirring og nytelse av hennes orgasme, og opplever min partners orgasme som minst like stor nytelse for min del som egen orgasme. Så jeg er veldig enig med Ts sin beskrivelse at det å overvære hennes orgasme føler til ekstra kåthet, glede og nytelse. Få ting er vakrere enn en kvinnes orgasme! Anonymkode: d1e76...aee 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #7 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler du som mann på en mestringsfølelse/ekstra kåthet/glede når du får henne til å komme? Tenker her på både fingring, penetrerende sex eller andre ting du som mann gjør, for å få henne til å komme. Anonymkode: 4477a...3eb For min del, så handler sex i stor grad om partners nytelse. Min egen orgasme er underordnet for min del. Jeg hadde hatt null glede av sex om ikke partner nøt det. Av samme grunn har jeg lite glede av å bli sugd osv. Anonymkode: 8163e...3b7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #8 Del Skrevet 24. mars Skjer hver eneste gang, og så tenker jeg at "da blir det kanskje ikke 1-2 måneder til neste gang" og så blir det alltid det likevel. Anonymkode: d7767...e31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #9 Del Skrevet 24. mars Jeg blir kåt av at partner kommer og synes det er deilig, men kan ikke si at det gir noen mestringsfølelse. Og jeg setter pris på kvinner som har evnen til å komme, noen kommer lettere enn andre, og noen kommer ikke i det hele tatt. Og sex med kvinner som ikke har evnen til å komme ville jeg ikke kunne vært i et forhold med, det ville føtes som en egotripp hver gang vi hadde sex. Jeg ønsker gjensidig glede og nytelse mens vi har sex. Anonymkode: bb808...386 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #10 Del Skrevet 24. mars De mennene jeg har hatt sex med har blitt ekstremt kåte av å få meg til å komme Anonymkode: f623c...9f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #11 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Følger deg i første delen av ditt innlegg. Tenker også at sex skal være deilig for begge og det selvsagt er ønskelig at begge skal nå i mål og få orgasme. Men, er ikke enig i at det er mannen som skal sørge for at hun kommer. Og at man ikke er særlig til mann om man ikke gjør det. Underlig holding i min verden. Sex er ikke en transaksjon hvor man "veksler inn" en innsats og får en orgasme i retur. Jeg ser det slik at det er begges ansvar å sørge for både sin egen og den andres nytelse, herunder også orgasmen. Men jeg er uten tvil enig i at sex hvor begge oppnår orgasme uten tvil er mest tilfredsstillende. For begge. Jeg kan selv kjenne en stor pirring og nytelse av hennes orgasme, og opplever min partners orgasme som minst like stor nytelse for min del som egen orgasme. Så jeg er veldig enig med Ts sin beskrivelse at det å overvære hennes orgasme føler til ekstra kåthet, glede og nytelse. Få ting er vakrere enn en kvinnes orgasme! Anonymkode: d1e76...aee Jeg hadde mistet interesse for sex ganske så fort om mannen ikke var interessert i å bidra til min orgasme også, og ikke minst hadde jeg mistet interesse for å være den elskerinne menn bestandig har satt pris på andre veien; At jeg oppriktig gir innsats for mannens nytelse og orgasme også. Å ha sex sammen, men anse det som man bare selv har ansvar for egen orgasme ville bli vanvittig kjip sex i mine øyne. Heldigvis har jeg partner som virkelig står på for min nytelse, og jeg gjør det samme for ham. Noe "onani ved bruk av hverandre " kan vi leke oss med innimellom, men generelt er vi opptatt av hverandres tenning, nytelse og tilfredsstillelse, og gir innsats for hverandre. Helt ærlig hadde jeg nok droppet mann som synes hver av oss skulle ha ansvar for egen orgasme etter et par runder i senga. Bruker heller leketøy enn å ikke faktisk ha sex sammen, med innsats for hverandre. For min del er det selvfølgelig at begge får orgasme ved sex. Om jeg så blir sår, får kjeven nærmest ut av ledd eller senebetennelse før mannen kommer når jeg gir ham. Så forventer selvfølgelig absolutt og uten noe nøling innsats for min tilbake. Heldigvis er jeg også ferdig med menn som ikke gidder. Anonymkode: 32654...77f 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 25. mars #12 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Føler glede over å kunne bidra til en orgasme hos en kvinne ! Vil jo at hun også skal få orgasme og ikke bare meg 😌😉 Anonymkode: 1e555...847 Dette Men er også så heldig å være sammen med noen som kommer svært lett bare ved å ri. Digger hver gang hun sier hun kommer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #13 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Følger deg i første delen av ditt innlegg. Tenker også at sex skal være deilig for begge og det selvsagt er ønskelig at begge skal nå i mål og få orgasme. Men, er ikke enig i at det er mannen som skal sørge for at hun kommer. Og at man ikke er særlig til mann om man ikke gjør det. Underlig holding i min verden. Sex er ikke en transaksjon hvor man "veksler inn" en innsats og får en orgasme i retur. Jeg ser det slik at det er begges ansvar å sørge for både sin egen og den andres nytelse, herunder også orgasmen. Men jeg er uten tvil enig i at sex hvor begge oppnår orgasme uten tvil er mest tilfredsstillende. For begge. Jeg kan selv kjenne en stor pirring og nytelse av hennes orgasme, og opplever min partners orgasme som minst like stor nytelse for min del som egen orgasme. Så jeg er veldig enig med Ts sin beskrivelse at det å overvære hennes orgasme føler til ekstra kåthet, glede og nytelse. Få ting er vakrere enn en kvinnes orgasme! Anonymkode: d1e76...aee Om en ikke er interessert i den andres nytelse og tenker at hver og en er ansvarlig for sin egen nytelse kan en like gjerne ligge hver for seg og onanere. Forskjellen er ofte at en tenker at kvinnen skal bidra til sin egen nytelse og hvis en mann bidrar til det så kan han slå seg på brystet og være stolt av egen innsats, mens mange forventer at sex inkluderer en mann sin orgaame. Vi kvinner føler skjeldent på en mestringsfølelse når mannen får orgasme, den er en naturlig del av et godt sexliv (for min del), den er deilig og tenner meg personlig, jeg er opptatt av hans nytelse. men det er jaggu min orgasme også, den er også en helt naturlig del av et godt sexliv med mannen. Sex er noe en har sammen, hadde jeg ønsket og delt din filosofi å ha eneansvar for min egen orgasme hadde jeg ikke trengt å ha sex i det hele tatt egentlig. Sex har en sammen, en mann som tenker at jeg er ansvarlig for min orgasme og han for sin (eller jeg for hans) virker ikke å være min drømmepartner heller så jeg er enig i ab du siterte. Det er helt naturlig å være interessert i den andres nytelse og orgasme, jeg skulle likt å sett den mannen som hadde vært 100% fornøyd med å være ansvarlig for sin egen orgasme i samlivet sitt uten at kvinnen bidro på noen måter til det. Anonymkode: 1961d...25e 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 25. mars #14 Del Skrevet 25. mars (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Føler du som mann på en mestringsfølelse/ekstra kåthet/glede når du får henne til å komme? Tenker her på både fingring, penetrerende sex eller andre ting du som mann gjør, for å få henne til å komme. Anonymkode: 4477a...3eb Ikke mestringsfølelse.. jeg føler meg smart og lykkelig som får henne så avslappet, at hun faktisk får orgasme🥰 Fingerferdighet og tungebruk er ikke det viktigste.. For det skal forbausende lite til, når kvinnen føler seg avslappet, ivaretatt og får servert orgasmene på et sølvfat🪄 Endret 25. mars av Bamseklemmer Nødvendig og viktig oppdatering.. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #15 Del Skrevet 25. mars Fant80 skrev (23 minutter siden): Dette Men er også så heldig å være sammen med noen som kommer svært lett bare ved å ri. Digger hver gang hun sier hun kommer. Da kan jeg si med 99,9% sikkerhet at du blir lurt hvis hun kommer av å bare ri.. Anonymkode: 95fc7...205 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 25. mars #16 Del Skrevet 25. mars (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Da kan jeg si med 99,9% sikkerhet at du blir lurt hvis hun kommer av å bare ri.. Anonymkode: 95fc7...205 Haha.. du har lest for mye KG innlegg fra anonyme.. "Grind the corn" gir absolutt stor sjanse for orgasme.. Det er fordi hun styrer sin egen orgasme best, og ber mannen ligge stille😉 Endret 25. mars av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #17 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Da kan jeg si med 99,9% sikkerhet at du blir lurt hvis hun kommer av å bare ri.. Anonymkode: 95fc7...205 Jeg regner så absolutt ikke med at mine venninner lyver til meg om slikt, og jeg har to venninner som kommer lettest på den måten. Ene kom kun på den måten i mange år, med mann, så vi hadde en del samtaler om hvordan hun kunne knekke koden til å få orgasmer også på andre måter. Dette trenger absolutt ikke å være løgn. Det er dessuten mange måter å ri på, og ingen fasit på slikt. Anonymkode: 32654...77f 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 25. mars #18 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Føler du som mann på en mestringsfølelse/ekstra kåthet/glede når du får henne til å komme? Tenker her på både fingring, penetrerende sex eller andre ting du som mann gjør, for å få henne til å komme. Anonymkode: 4477a...3eb For meg så tenker jeg ikke mestring, men gjør mye for å tilfredsstille dama. Gjøre mye av det hun liker for hennes nytelse. Og det er viktig for min nytelse. Jeg har opplevd jeg ikke har klart å gi henne nok og da blir jeg lei meg selv om jeg kommer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 25. mars #19 Del Skrevet 25. mars Å få kvinnen til å komme er jo det absolutt beste med sex ! Å nyte lydene, følelsen, synet av henne når hun kommer er bare helt fantastisk 😍 Så ja, føler på både ekstra glede og kåthet av det, ingenting tenner meg mer enn at hun kommer ! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #20 Del Skrevet 25. mars Trøndermann skrev (2 minutter siden): Å få kvinnen til å komme er jo det absolutt beste med sex ! Å nyte lydene, følelsen, synet av henne når hun kommer er bare helt fantastisk 😍 Så ja, føler på både ekstra glede og kåthet av det, ingenting tenner meg mer enn at hun kommer ! Du er råsexy! Anonymkode: 0434d...850 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå