Gå til innhold

Jeg skjønner bare ikke dette med sex uten følelser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja hva skal jeg si... Jeg har en elsker som sier at det bare er sex for han og at det ikke kan bli noe mer. Og jeg vil ikke være sammen med han, men jeg har definitivt visse følelser for ham. Hvis ikke hadde sex vært uinteressant for meg. Og jeg sliter med å forstå hvordan det bare kan være sex for han. Slik som han fremstiller det kan han jo erstatte meg med hvem som helst? Og hvorfor legger han da tid og innsats i relasjonen? Hvor mye er menn egentlig villig til å jobbe for bare sex? 

Jeg har en gang i tiden hatt en elsker der det også for meg bare var sex, og det ble veldig fort kjedelig og jeg avsluttet det. 

Så nå vingler jeg mellom å syns det er greit å bare ha en sex-relasjon til at jeg føler meg utnyttet. Det andre jeg tenker på er at selv om han vet jeg har følelser ønsker han å fortsette relasjonen. Hadde jeg vært i motsatt ende hadde jeg ikke ønsket å fortsette.

Anonymkode: 7fc74...b6d

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan jo like deg, synes det er gøy og hyggelig å være med deg likevel. Betyr vel bare at han ikke er romantisk interessert? Hvis det plager deg, så tenker jeg du bør avslutte.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har en elsker som sier at det bare er sex for han og at det ikke kan bli noe mer. Og jeg vil ikke være sammen med han, men jeg har definitivt visse følelser for ham.

Så nå vingler jeg mellom å syns det er greit å bare ha en sex-relasjon til at jeg føler meg utnyttet. 

Du vil ikke være sammen med han så du utnytter han du også kan vi vel si. 

Anonymkode: daa41...717

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Lava Anne skrev (Akkurat nå):

Han kan jo like deg, synes det er gøy og hyggelig å være med deg likevel. Betyr vel bare at han ikke er romantisk interessert? Hvis det plager deg, så tenker jeg du bør avslutte.

Det er nettopp det, at hvis han hadde gitt meg den bekreftelsen hadde det vært nok. At hvis han sa han liker å være med meg og liker meg som menneske, men det ikke kan være noe mer hadde jeg skjønt det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er nettopp det, at hvis han hadde gitt meg den bekreftelsen hadde det vært nok. At hvis han sa han liker å være med meg og liker meg som menneske, men det ikke kan være noe mer hadde jeg skjønt det.

Det er jo også noe du kan merke? Hvis du opplever å få for lite og trenger bekreftelse så tenker jeg kanskje det er greit å avslutte det. At han sier han ikke har følelser, er jo ofte noe man sier når man ikke vil være kjæreste med noen, ikke nødvendigvis at man ikke har en eneste følelse i det hele tatt. Gjør relasjonen deg dårlig og usikker, så avslutt.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Fordi det er enklere slik. Du er knulledokka hans.

Anonymkode: b5bf0...dda

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ja hva skal jeg si... Jeg har en elsker som sier at det bare er sex for han og at det ikke kan bli noe mer. Og jeg vil ikke være sammen med han, men jeg har definitivt visse følelser for ham. Hvis ikke hadde sex vært uinteressant for meg. Og jeg sliter med å forstå hvordan det bare kan være sex for han. Slik som han fremstiller det kan han jo erstatte meg med hvem som helst? Og hvorfor legger han da tid og innsats i relasjonen? Hvor mye er menn egentlig villig til å jobbe for bare sex? 

Jeg har en gang i tiden hatt en elsker der det også for meg bare var sex, og det ble veldig fort kjedelig og jeg avsluttet det. 

Så nå vingler jeg mellom å syns det er greit å bare ha en sex-relasjon til at jeg føler meg utnyttet. Det andre jeg tenker på er at selv om han vet jeg har følelser ønsker han å fortsette relasjonen. Hadde jeg vært i motsatt ende hadde jeg ikke ønsket å fortsette.

Å være nyforelsket som "knullevenner", gir mange hakk bedre nytelse og flere orgasmer.. Det trygge med det, er at da roter vi ikke med andre.. Men forresten.. "Troskap i sex er alltid en vinner❣️" Dette burde ha vært brodert og hengt over senga😅

Vi er tydeligvis enige.. om at følelser er superviktig.. Da hjelper det lite å ha sex med en "gud" uten følelser💔

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Å være nyforelsket som "knullevenner", gir mange hakk bedre nytelse og flere orgasmer.. Det trygge med det, er at da roter vi ikke med andre.. Men forresten.. "Troskap i sex er alltid en vinner❣️" Dette burde ha vært brodert og hengt over senga😅

Vi er tydeligvis enige.. om at følelser er superviktig.. Da hjelper det lite å ha sex med en "gud" uten følelser💔

Hvor ville du med dette?

Anonymkode: 411be...825

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har det litt som deg. I rundt ett år har jeg hatt en ff der vi begge nyter deilig sex. Jeg klarer ikke helt å skille sex fra følelser og har derfor blitt litt glad i ham. Jeg er ganske sikker på at han kun tenker på meg som en person som stiller opp når han trenger det, og at vi da nyter sexen. 
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, ff min og jeg kunne aldri blitt sammen, men det er litt sårt å kjenne at han ikke gjengjelder noe av det jeg føler. Vi har aldri snakket om disse tingene, men merker det jo.

Anonymkode: 09ddb...ead

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trenge ikke å være så mye mer følelser enn med onani, bare mye deiligere?! Du har jo gjort det selv, men det ble kjedelig? Det er som mat, søvn og andre goder som gir belønning i hjernen.

Anonymkode: 49379...542

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Menn er villig til å jobbe ganske hardt for å få sex og ivertfall regelmessig sex, der må du ikke blir overrasket altså.

Vi kvinner har det langt enklere på den fronten, vi trenger ikke jobbe så voldsomt hard for å finne en som vil ligge med oss😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvor ville du med dette?

Anonymkode: 411be...825

Det finnes menn som også vil ha sex med følelser. 

Skrevet

Jeg tror at det fins de som knytter følelser til sex, men hvis du vil ha de så må du nok finne en som sier at han gjør det. Men det skal vel gå begge veier. Knytter du følelser til sex?

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg må absolutt ikke ha følelser for å ha sex.

Nei. Jeg gidder heller ikke å «jobbe» for å ha sex.

mulig jeg har hatt flaks opp igjennom livet. Men sexpartnere/kjærester har liksom aldri vært noe problem.

Selvom jeg ikke trenger følelser for å ha sex med noen, så skjønner jeg jo selvfølgelig at det finnes mange som må det. Vi er alle forskjellige.

Anonymkode: 30df9...604

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har det veldig likt! Vært snart 6 måneder nå, sex en gang i uka. Denne mannen er ikke kjærestemateriale, men jeg blir jo glad i ham og jeg kjenner nå at det gjør litt vondt. Så kanskje jeg må avslutte, jeg er usikker på hvor mye jeg sårer meg selv. I vinter var det i hvert fall veldig godt å ha en å ligge med og ved siden av, men nå er det kanskje greit å løfte blikket litt.
Jeg tror han liker meg, men han er jo ikke forelsket, og selv om jeg heller ikke er det, føler jeg at jeg legger mer følelser i relasjonen, jeg er mer omtenksom hans vei. Det er vel litt typisk for kvinner, er det ikke?
Han ligger heller ikke med andre, jeg tenkte jo at det var et slags tegn på at han likte meg, men tror kanskje de bare syns det er praktisk? Når de har en, trenger de ikke flere?
Det blir nok jeg som avslutter fordi det blir litt for tomt for meg etterhvert, jeg føler ikke at jeg blir satt pris på sånn jeg fortjener.
Det hele gir meg en bismak av vemod nå, og da er det kanskje tegn på at man må avslutte.

Anonymkode: 47559...256

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som kvinne må ikke ha følelser men jeg må være tiltrukket være trygg synes det er spennende og gøy osv. følelser er ikke så viktig. Men slike relasjoner varer ikke lenge, uten følelser blir det fort kjedelig og lite vits i å fortsette etter en stund. 

Anonymkode: 4fd1e...d67

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg som kvinne må ikke ha følelser men jeg må være tiltrukket være trygg synes det er spennende og gøy osv. følelser er ikke så viktig. Men slike relasjoner varer ikke lenge, uten følelser blir det fort kjedelig og lite vits i å fortsette etter en stund. 

Anonymkode: 4fd1e...d67

Jeg må ha følelser og jeg må føle meg trygg, ellers låser kroppen min seg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har det litt som deg. I rundt ett år har jeg hatt en ff der vi begge nyter deilig sex. Jeg klarer ikke helt å skille sex fra følelser og har derfor blitt litt glad i ham. Jeg er ganske sikker på at han kun tenker på meg som en person som stiller opp når han trenger det, og at vi da nyter sexen. 
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, ff min og jeg kunne aldri blitt sammen, men det er litt sårt å kjenne at han ikke gjengjelder noe av det jeg føler. Vi har aldri snakket om disse tingene, men merker det jo.

Anonymkode: 09ddb...ead

Top Female Logic dette her, som vanlig. Stor underholdningsverdi 😂 Kvinner som sier "de ikke vet hvor de vil med dette", så er de "glad i mannen som knuller dem som Fuck Dolls", så sier kvinner at "jeg og min mannlige FF kunne ALDRI blitt sammen", etterfulgt av at det er likevel litt sårt at han ikke "føler for deg som du føler for han", til tross for at det er allerede konstantert fra Thaaa Female med Feelings at hun og den mannlige FF-en kunne ALDRI blitt sammen 😂

Det er jo faen meg lettere å tune inn atomreaktoren i Ukraina enn å skjønne seg på "logikken" deres. 

Anonymkode: 436c6...08a

• Hjerte 3
Skrevet

Tror mange tar «bare sex» og «uten følelser» for bokstavelig. For de fleste er det ikke snakk om sex uten følelser, men sex som ikke betinger romantiske følelser.

De færreste av oss er interessert i å ha sex med noen man ikke liker eller til og med er glad i. Det betyr ikke at man må være i et livslangt kjærlighetsforhold for å ha sex. Det er ikke så svart/hvitt.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Top Female Logic dette her, som vanlig. Stor underholdningsverdi 😂 Kvinner som sier "de ikke vet hvor de vil med dette", så er de "glad i mannen som knuller dem som Fuck Dolls", så sier kvinner at "jeg og min mannlige FF kunne ALDRI blitt sammen", etterfulgt av at det er likevel litt sårt at han ikke "føler for deg som du føler for han", til tross for at det er allerede konstantert fra Thaaa Female med Feelings at hun og den mannlige FF-en kunne ALDRI blitt sammen 😂

Det er jo faen meg lettere å tune inn atomreaktoren i Ukraina enn å skjønne seg på "logikken" deres. 

Anonymkode: 436c6...08a

Jeg ser humoren (jeg som skrev ovenfor at jeg var i en lignende situasjon, vi er åpenbart mange.) JEg tror det handler om at vi logisk ser at vi ikke passer sammen med vedkommende, men at kvinner kanskje likevel blir litt mer sårbare, ønsker bekreftelser i et FF-forhold enn menn?
Jeg tror ikke min FF syns det er noe problem overhodet at jeg ikke vil ha ham som kjærestse, mens jeg syns det er litt sårt andre veien.
Det er godt å se det er ganske vanlig for damer, da, hehe!

Anonymkode: 47559...256

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...