Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har snart vært singel i 1 år og på det lille året har jeg hatt 3 relasjoner. Alle over 1-4 mnd ca.. Ingen av de har endt i noe seriøst… Men 2 av de var mer seriøst enn den 1. Hvor den siste utviklet seg til å bli mest seriøs. Snakket mye om fremtiden etc. Holdt på i nesten 2 mnd. Etter denne relasjonen her ble kuttet har jeg nesten ikke hatt noe behov for å treffe noen eller være fysisk? Sant skal være sagt at jeg liker alltid å ha noen der, og snakke med… selv om det ikke leder til noe seriøst… Men har d mer som en flørt etc. Han i midten av de 3 relasjonene har kommet tilbake og det er vel han som jeg har vært mest opphengt i. Noe som ikke er bra, men pgr avstand og alder så utviklet det seg aldri til noe mer. Men vi har en flørtende tone og det virker som begge to ikke klarer å gå lenge uten å prate med hverandre. 

Den relasjonen er dødfødt! Men jeg har vel aldri fått så mange tilbud til å være fysisk med gutter som nå. Men jeg vil Liksom ikke? I høst var jeg så seksuelt frustrert at det holdt på å rable for meg en periode for han som jeg holdt på med (og som jeg snakker med nå).. Kunne aldri møtes pgr jobb/avstand osv.. og da var jeg nesten desperat, men fant liksom aldri noen. Nå har jeg mange gode kandidater som er aktuell og ligge med.. men som nevnt nei… lysten har liksom bare fadet på en måte? 

Han siste jeg var med hadde jeg det kjekt med, og ufattelig god sex. Den beste av de alle! Og etter det så har det liksom gjort noe med meg? 
Jeg kysset noen på byen i helgen og det var liksom sånn nei… følte ingen lyst eller behov? Hva skjer? Kan det være fordi jeg fremdeles er så opphengt i han fyren jeg snakker med? For jeg er det; men ikke på langt nær som jeg var i høst ellers kunne vi aldri hatt kontakten som nå. 

Noen andre som har opplevd det samme ? 

Anonymkode: 51066...a5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...