AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars Sitter med skattemeldingen og skal legge inn sum for «kostnader til barnepass». Ser det står: Fritidsordning som du kan kreve fradrag for kjennetegnes av: Aktivitetstilbudet gis rett etter skoletid minst 3 dager i uken, eventuelt har tilbud også før skoletid vil det da si at hvert barn må gå på fritidsordningen mer en tre dager i uken, eller totalt? Har to barn og betaler over 40.000 i året (som er maksbeløpet man får fradrag for) for alternativt aktivitetstilbud for barna, men de går kun 2 dager i uken hver, altså totalt 4 dager til sammen. Anonymkode: 3ba75...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Jeg har ikke noe greie på dette, men slik jeg leser den teksten virker det på meg som om dette med minst 3 dager i uken er betingelse for at selve ordningen skal være et slik tilbud som det kan trekkes av for. At om de der bare hadde tilbudt 2 dager i uka, falt det ikke inn under ordningen. Men at du kan trekke fra selv om du bare benytter deg av 2 dager. Men OBS, jeg vet ikke noe om det - dette var bare min forståelse av teksten uten at jeg vet noe mer. Anonymkode: e9a04...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå