AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars Han ble ikke gammel. Ene dagen var han her hos oss, neste var han borte for alltid. Jeg får aldri se han igjen, aldri høre stemmen hans igjen. Tror aldri dette vil føles bedre. Vi fikk noen få år med han. Jeg prøver å komme meg gjennom dagene men klarer fortsatt ikke. Tanken på at han ikke er her, og jeg aldri får se han igjen er utholdelig. Den søte nydelige gutten vår. Det føles som livet er over for dette tror jeg aldri vil føles bedre. Anonymkode: 5dc54...3a7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Jeg forstår akkurat hvordan du har det, men de som har vært gjennom dette før oss, sier at det går bedre med tiden. Det er vanskelig å forstå at han er borte for godt. Klem til deg ❤️ Anonymkode: a13f4...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:34 #3 Del Skrevet mandag kl 22:34 Det vill alltid være sorg men du vill få mange gode dager og få dårlige etterhvert. Sorgen og tankene vill komme på avstand etterhvert men det er jævelig mens det står på. Hadde kjempe sterk sorg lenge før det endelig begynte og bli bedre her. Nå griner jeg ikke hver gang jeg tenker Anonymkode: 0e049...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå