AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Hvorfor er det ikke setebelter montert på tog som man kunne frivillig brukt? Togulykker skjer og da er det bedre å sitte fastspent. Anonymkode: 769de...d87
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Skrevet 24. mars Fordi nytteverdien er lav opp mot risikoen. Anonymkode: e8fd5...221 3
Snok1 Skrevet 24. mars #3 Skrevet 24. mars Jeg tror siste gang en togpassasjer døde i Norge var under Åstaulykken i 2000. 1
Splittbinders Skrevet 24. mars #4 Skrevet 24. mars Antagelig fordi de beltene ikke er det som vil redde liv om det først skjer en ulykke. 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Skrevet 24. mars Snok1 skrev (1 time siden): Jeg tror siste gang en togpassasjer døde i Norge var under Åstaulykken i 2000. Siste gangen en person døde i togulykke i Norge var faktisk på Oktober i fjor, det var riktig nok ikke en passasjer men lokføreren. https://www.nrk.no/nordland/tog-spora-av-pa-nordlandsbanen-1.17096920 Anonymkode: c22ff...674 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #6 Skrevet 24. mars Snok1 skrev (1 time siden): Jeg tror siste gang en togpassasjer døde i Norge var under Åstaulykken i 2000. Det var 19, ikke en. Anonymkode: 77920...ec5 1
Snok1 Skrevet 24. mars #7 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Siste gangen en person døde i togulykke i Norge var faktisk på Oktober i fjor, det var riktig nok ikke en passasjer men lokføreren. https://www.nrk.no/nordland/tog-spora-av-pa-nordlandsbanen-1.17096920 Anonymkode: c22ff...674 Det har du jammen rett i! Ingen passasjerer, men det kunne det nok blitt! Jeg går ut fra at de har gode risikovurderinger her. Her veies nok kostnader opp mot effekt slik at mest effektive sikkerhetstiltak blir prioritert. Jeg har større tillit til sikkerheten enn til regulariteten ved jernbanen. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #8 Skrevet 24. mars Krasher toke så et det oVER! Anonymkode: 00950...10d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå