AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:19 #81 Del Skrevet lørdag kl 14:19 Irland 🇮🇪 Anonymkode: ca79b...5f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet lørdag kl 17:06 #82 Del Skrevet lørdag kl 17:06 Den eneste reisen så langt der det meste er bestilt og klart, er til Georgia, Armenia og Aserbajdsjan i september. Jeg kommer til å reise et sted i løpet av sommeren også. Sommerværet de siste årene har lært meg at man må være klimaflykning en uke eller to hver sommer. I alle fall om man synes 14 grader og regn er stusselig. Vet ikke hvor det blir, men har tenkt på Baltikum. Og så kommer jeg sikkert til å ta flere impulsive reiser i løpet av året i tillegg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:58 #83 Del Skrevet søndag kl 14:58 Vi tar en tur til Danmark og Sverige mest sannsynlig, og så blir det noen hytteturer. Ser på billetter til Frankrike i høstferien, men det er satans dyre flypriser 😵 Blir en nøktern sommer på oss tenker jeg, slik at vi kan spare til høstferien. Anonymkode: bb765...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:48 #84 Del Skrevet søndag kl 17:48 Reiser til feriehuset i Portugal. Festival, shopping, bading, sol og kanskje litt sightseeing. Anonymkode: ebb2a...006 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:10 #85 Del Skrevet søndag kl 18:10 Håper å få råd til en tur til Hellas en uke, eller i beste fall to. Resten av ferien blir hjemme, kanskje med en liten minitur et sted. Håper på en sommer med mer sol og varme på Østlandet enn de siste to årene. Anonymkode: 6d500...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:16 #86 Del Skrevet søndag kl 18:16 Blir Istanbul ☺️ Anonymkode: 02ddf...6ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå