AnonymBruker Skrevet 25. mars #61 Del Skrevet 25. mars Vi går mot strømmen og tar en måned i USA. Jeg har slekt der som jeg ønsker barna skal bli kjent med: pappa, tanter, onkler, søskenbarn, halvsøster +slekt fra min norske side som fremdeles bor i USA. Vi skal ikke til USA pga landet, men pga slekta og jeg må gripe sjansene som byr seg. Med det sagt har jeg sagt til barna at dette blir mest sannsynlig siste tur oss fire der mamma spanderer, jeg regner med neste gang de er der borte er de store nok til å dra på egenhånd. Eldste har hatt to turer, minst bare en så kan hende han får en tur til, men så dyrt og urolig landet er blitt så er jeg veldig, veldig usikker på om vi får det til. Anonymkode: db9b0...c87 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #62 Del Skrevet 25. mars 1 uke på Kreta på tidligsommeren 😎 Ellers blir det noen uker i campingvogn i Vågå, og evt andre steder 🥰 Anonymkode: a1b5e...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #63 Del Skrevet 26. mars Litt fjellturer/norgesferie. Så vurderer vi ei uke i «syden». Ønsker ikke bruke alt for mye penger på det, men må reise i skoleferien pga barna. Ser på Bulgaria, men er veldig usikker på det reisemålet. Mulig det blir ei uke i Hellas- selv om det koster litt mer. Anonymkode: c78f8...065 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 26. mars #64 Del Skrevet 26. mars Vi skal 5 dager til Gdansk. Så skal vi nok på hytten til mine foreldre. Jeg skal også ha "ferie" en helg i september - hotellweekend i Oslo med deltakelse i Oslo maraton. Bare meg 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #65 Del Skrevet 26. mars Blir Amsterdam om vi får det til. Jobb og å besøke hans familie er prioritert. Anonymkode: 5ef7b...c04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #66 Del Skrevet 26. mars Vi skulle egentlig 6 uker til USA i sommer, men den turen er avbestilt da jeg nekter å bruke ei kr i USA så lenge Trump er president. Nye planer er 10 dager i Antibes i Mai, 14 dager i Irland i juli, 11 dager i Alicante i august og Hellas i høstferien. Anonymkode: 40213...a3c 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #67 Del Skrevet 26. mars Har ikke bestemt oss enda. Alternativene er Nord-Norge, Berlin, og New York. Personlig heller jeg mot sistnevnte, men det er jo også den dyreste. Vi får se. Anonymkode: 3e9e0...2ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #68 Del Skrevet 26. mars Sørlandet Anonymkode: 851f2...983 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aristoteles Skrevet 26. mars #69 Del Skrevet 26. mars To uker i Nord-Spania og seksten dager på Balkan (Slovenia, Bosnia, Serbia, Kosovo og Nord-Makedonia). 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 26. mars #70 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 0.09): Greit å få tatt seg en tur før den forestående invasjonen Anonymkode: 8ba13...2ff Godt valg på mange måter! Hadde min beste sommerferie der for noen år siden med fjellturer, kajakkpadling med telt ++. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #71 Del Skrevet 26. mars Blir å leie en hytte på fjellet i år. Evt en tur til en by. Har to barn under 2 år så ingen lange turer. Anonymkode: eabea...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #72 Del Skrevet 26. mars Sverige en uke, teltturer på Sørlandet. 2 voksne 2 barn. Tar syden bare annenhvert år for å ikek skjemme bort ungene til å tro det er noe man kan forvente hvert år. Så i år blir det telt "for å spare penger" til neste års sydentur. Bare tull, vi har masse penger, men det er nyttig for deres fremtid å lære at sånt ikke skjer hele tiden og uten å spare først. Setter overskudd på sparekontoene tiltenkt å hjelpe dem på boligmarkedet en dag hvis de oppfører seg som folk. Anonymkode: 3d814...51f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #73 Del Skrevet 26. mars Kreta i august.☺ Anonymkode: bdec0...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #74 Del Skrevet 26. mars Litt usikker enda, men stor sannsynlighet for en kombinasjon av en uke i Bologna området i Italia først og deretter fly til Hellas på øyhopping. Sannsynligvis blir det på øyene utenfor Athen, alternativt fly til Samos og kombinere den med Ikaria og Leros. Det er øyer jeg har hatt lyst til å besøke lenge. Anonymkode: 7bb09...c2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #75 Del Skrevet 26. mars Sjarmør skrev (På 24.3.2025 den 15.56): Sommeren 2025 Madamen skal en uke til USA nå tidlig i sommer. Jeg tar 10 dager i USA på sensommeren. I mellom det blir det noen uker på hytta sammen. Anonymkode: 81b45...ed3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #76 Del Skrevet 26. mars Tre hele uker i Hellas. Ikke en av øyene med direktefly fra hverken Norge eller andre utland, vi tar ferge over og får det da litt roligere selv om vi neppe blir alene. Leier bil og drar på noen småturer til andre øyer, ellers blir det sol, bad, lesing og god mat. Det blir veldig fint. Anonymkode: 075cc...77b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #77 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 1.20): Vi går mot strømmen og tar en måned i USA. Jeg har slekt der som jeg ønsker barna skal bli kjent med: pappa, tanter, onkler, søskenbarn, halvsøster +slekt fra min norske side som fremdeles bor i USA. Vi skal ikke til USA pga landet, men pga slekta og jeg må gripe sjansene som byr seg. Med det sagt har jeg sagt til barna at dette blir mest sannsynlig siste tur oss fire der mamma spanderer, jeg regner med neste gang de er der borte er de store nok til å dra på egenhånd. Eldste har hatt to turer, minst bare en så kan hende han får en tur til, men så dyrt og urolig landet er blitt så er jeg veldig, veldig usikker på om vi får det til. Anonymkode: db9b0...c87 Samme gjør vi. Kun pga at svigermor sin helse ikke er den beste om dagen og det er ett par år siden vi har vært der. Byen mannen er fra er en kjempe fin sommerby men alt tatt i betraktning, så hadde vi ikke dratt dit nå om det ikke var for svigermor. Anonymkode: 5359a...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #78 Del Skrevet 27. mars To uker på Kreta (en stille og rolig del av øya) og to uker på stedet "mitt" i Nordland. Anonymkode: c3b67...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #79 Del Skrevet 27. mars 2 uker på Kypros og 2 uker Kroatia/Italia. Anonymkode: 7d5fc...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:05 #80 Del Skrevet lørdag kl 00:05 Ti dager på en av de baleariske øyer. Anonymkode: d1c36...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå