Flintis Skrevet 24. mars #41 Del Skrevet 24. mars Blir nok rundt omkring i innlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #42 Del Skrevet 24. mars Greit å få tatt seg en tur før den forestående invasjonen Anonymkode: 8ba13...2ff 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #43 Del Skrevet 24. mars Hytta til svigeronkel i to-tre uker lånes nesten gratis. Beste ferien! Anonymkode: 68794...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #44 Del Skrevet 24. mars Malta i 10 dager. Anonymkode: 7f4ca...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #45 Del Skrevet 24. mars Blir biltur til Østerrike og norditalia. Dolomittene/Alpene en uke eller halvannen og en ukes tid ved Gardasjøen eller annet badested Anonymkode: 85c50...e61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #46 Del Skrevet 24. mars Portugal Anonymkode: 9d7ef...64b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #47 Del Skrevet 25. mars Drar til et lite sted på fastlandet i Hellas tidlig på sommeren. Unngår juli og august i Sør-Europa. Det blir for varmt. Anonymkode: a4fa8...c56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #48 Del Skrevet 25. mars I år er faktisk jeg så usikker på verdensituasjonen, att jeg holder meg hjemme. Muligens en liten tur til Køben. Ellers vil det gå endel penger på konserter i år. Anonymkode: a578f...ba1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 25. mars #49 Del Skrevet 25. mars Foreløpig er planen Norge, men hvis været blir som de to foregående årene stikker jeg et eller annet sted til utlandet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 25. mars #50 Del Skrevet 25. mars (endret) Nå er jeg i Asia. Er vanvittig deilig med 30+ når det er såpass kaldt enda i Norge. Våren er den beste tiden i Norge,så kommer hjem til den. I sommer håper jeg fortsatt på en tur til Spania. Endret 25. mars av Fant80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 25. mars #51 Del Skrevet 25. mars Norgesferie med Sommarland i Bø og Tusenfryd + telting i marka + biltur oslo-Tromsø-oslo. Mulig det blir en tur til Køben og/eller Kiel for ungenes del om jeg gidder og tar meg råd. Barna får i hvertfall en superflott sommer med sin første opplevelse av å være på sommerleir👏 Husker jeg elsket det som barn selv om det var via barnevernet mm. Beste sommerminnene ever🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 25. mars #52 Del Skrevet 25. mars Hellas og Italia 🤌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #53 Del Skrevet 25. mars Vi skal først en uke i Sør-England. Så er det norgesferie til familie. Så to uker i Sør-Frankrike og Nord-Italia. Så en ny norgesferie til familie. Anonymkode: f851d...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #54 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi skal først en uke i Sør-England. Så er det norgesferie til familie. Så to uker i Sør-Frankrike og Nord-Italia. Så en ny norgesferie til familie. Anonymkode: f851d...d1c Er du lærer? Anonymkode: 85c50...e61 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #55 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er du lærer? Anonymkode: 85c50...e61 Siviløkonom. Tar bare med meg PCen på tur. Anonymkode: f851d...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #56 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Siviløkonom. Tar bare med meg PCen på tur. Anonymkode: f851d...d1c Har man ferie når pc er med?🤔🤔 Jeg har gått i den fella selv, og er usikker på om jeg klarer å lage ordentlig ferie i hodet mitt også. Men dette ble en avsporing … Jeg skal til Bergen i sommer, samt den norske fjellheimen. Anonymkode: 7bf37...c73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #57 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har man ferie når pc er med?🤔🤔 Jeg har gått i den fella selv, og er usikker på om jeg klarer å lage ordentlig ferie i hodet mitt også. Men dette ble en avsporing … Jeg skal til Bergen i sommer, samt den norske fjellheimen. Anonymkode: 7bf37...c73 Det gjør jo at man kan reise mye mer. Og jobben stresser meg ikke, det er noe jeg liker å bruke tid på. Så det å utnytte dødtid, som tid i bil og på flyplasser, på ferie er bare vinn-vinn. Du kan jo snu på det. Jeg synes det virker veldig krevende å måtte logge helt av for å føle at man har ferie, en slik jobb hadde jeg ikke likt. Anonymkode: f851d...d1c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #58 Del Skrevet 25. mars Storbyferie. Tar toget til Stockholm. Derfra ferge til Helsinki, deretter fergen til Tallinn. Så flyr vi til Berlin. Totalt nesten tre uker. Anonymkode: 908b3...1f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #59 Del Skrevet 25. mars Tre uker i Danmark, og resten på hytta vår 😊 Anonymkode: 849f1...594 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #60 Del Skrevet 25. mars Frankrike neste uke - Tenerife i Mai og muligens cruise i Middelhavet i Juni/Juli 😉 Anonymkode: e3283...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå