AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars Hater å gå på ski, er rett og slett elendig å gå på ski. Men innser at jeg er nødt til å gå til anskaffelse av et par nå for å gå på ski sammen med ungen. Hva er fine allroundski for uhygge i fjellheimen i ny og ne?😁 (stoler ikke på selgere i skibutikker for de vil jo selge mest mulig dyrest mulig) Anonymkode: 287ea...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hater å gå på ski, er rett og slett elendig å gå på ski. Men innser at jeg er nødt til å gå til anskaffelse av et par nå for å gå på ski sammen med ungen. Hva er fine allroundski for uhygge i fjellheimen i ny og ne?😁 (stoler ikke på selgere i skibutikker for de vil jo selge mest mulig dyrest mulig) Anonymkode: 287ea...d97 Min erfaring er ikke at de ønsker å selge best og dyrest. De må finne noe som passer brukeren og de skal uansett selge det de har tatt inn på lager. Og ski er litt som sko, det er ikke one size fits all. Gå til en butikk med folk som kan ski og spør om hjelp. Hvis du får ski som passer deg blir kanskje uhyggen bittelitt mindre uhyggelig. 😉 Uansett er felleski sannsynligvis et bra valg. Aldri helt bra, men heller aldri skikkelig dårlige. Anonymkode: 57fe9...a28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars Felleski for de av oss som er mer opptatt av feste enn glid! Anonymkode: 0a81f...350 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min erfaring er ikke at de ønsker å selge best og dyrest. De må finne noe som passer brukeren og de skal uansett selge det de har tatt inn på lager. Og ski er litt som sko, det er ikke one size fits all. Gå til en butikk med folk som kan ski og spør om hjelp. Hvis du får ski som passer deg blir kanskje uhyggen bittelitt mindre uhyggelig. 😉 Uansett er felleski sannsynligvis et bra valg. Aldri helt bra, men heller aldri skikkelig dårlige. Anonymkode: 57fe9...a28 Godt poeng👍 takk for svar😁 Anonymkode: 287ea...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå