Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

🙂

Kona har ei singel venninne. Trivelig dame, for all del, MEN:

-53 år

-Ingen utdannelse, annet enn negl design for 20 år siden. Jobbet litt deltid i en sko butikk firma.

-Skilt, singel i 3 år, 3 voksne barn

-Bor i leid leilighet. Eier ingenting.

-Arbeidsløs etter lange sykmeldinger, ingen utsikter til ny jobb.

-Lever fremdeles på salg av felles hus etter skilsmissen så fasaden holder en liten stund til.

Hun VAR den man kan kalle "miss Vesterålen 1988" , hun var HOT i sin tid. Og ser fremdeles bra ut til å være 53.

Hun kom nylig tilbake fra en date med en fyr hun kjente litt fra før og egentlig likte godt.

Men hun syntes ikke hun var HØY nok så det ble ikke noe mer der :)

Det er greit med standarder og alt det der, men seriøst. 

Anonymkode: aa83c...b42

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor høy var han da. 

Anonymkode: ee525...9dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Incel…?

Anonymkode: 6fea1...816

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan også være det blir brukt som unnskyldning når hun oppdaget andre uheldige personlighetstrekk hun ikke vil flagge for hvermansen. 

Anonymkode: 291a7...8e4

• Liker 10
  • Nyttig 8
Skrevet

Hun synes ikke HUN var høy nok...? Eller mente du HAN nå?

La henne få være kresen om hun nå vil det. Det er henne det går ut over.

• Liker 3
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Det høres jo helt hinsides sløvt ut om hun kjente han litt fra før.. da visste hun jo hvor høy han var.. 

Anonymkode: d6a3e...76f

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan også være det blir brukt som unnskyldning når hun oppdaget andre uheldige personlighetstrekk hun ikke vil flagge for hvermansen. 

Anonymkode: 291a7...8e4

Eller, at han ikke fant henne spesielt attraktiv. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

🙂

-53 år

-Ingen utdannelse, annet enn negl design for 20 år siden. Jobbet litt deltid i en sko butikk firma.

-Lever fremdeles på salg av felles hus etter skilsmissen så fasaden holder en liten stund til.

Hun VAR den man kan kalle "miss Vesterålen 1988" , hun var HOT i sin tid. Og ser fremdeles bra ut til å være 53.

Hun kom nylig tilbake fra en date med en fyr hun kjente litt fra før og egentlig likte godt.

Menn over 50 år krymper mye med alderen. Trekk alltid ifra noen centimeter på menn høyde

Anonymkode: dad24...bc3

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

🙂

-53 år

Søker hun kvinner? «Hun var ikke høy nok»

Ellers alle de andre facts, er ikke det greit at hun og den hun dater, finner ut av tror du?

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (Akkurat nå):

Hun synes ikke HUN var høy nok...? Eller mente du HAN nå?

La henne få være kresen om hun nå vil det. Det er henne det går ut over.

Daten var ikke høy nok for henne.  Veit ikke hvem han er. Venninneklikken på 50+ snakket løst og fast da dette dukket opp.

Altså venninna til kona er hyggelig hun og hun litt over 170cm , men det er åpenbart ikke bare skilte mannfolk godt oppe i åra som har et urealistisk bilde av egen attraktivitet på partnermarkedet. Måtte sitte på hendene for å ikke le. Altså HVA bringer hun inn i et forhold, egentlig...... Svak økonomi og noen fysiske plager....

Det er lenge siden Europe spilte "final count down" og hun var blant de mest omsvermede på bygdefesten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Visste hun ikke høyden sin før hun dro på date?

Anonymkode: 78725...75c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er da lov å ha preferanser selv om en ikke rik og supertrent?

Anonymkode: a02c8...dfa

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Daten var ikke høy nok for henne.  Veit ikke hvem han er. Venninneklikken på 50+ snakket løst og fast da dette dukket opp.

Altså venninna til kona er hyggelig hun og hun litt over 170cm , men det er åpenbart ikke bare skilte mannfolk godt oppe i åra som har et urealistisk bilde av egen attraktivitet på partnermarkedet. Måtte sitte på hendene for å ikke le. Altså HVA bringer hun inn i et forhold, egentlig...... Svak økonomi og noen fysiske plager....

Det er lenge siden Europe spilte "final count down" og hun var blant de mest omsvermede på bygdefesten.

Som sagt; bare la henne holde på. Kanskje hun innser at toget er gått etter hvert.  

Hvilken aldersgruppe er det hun går på dater med da? Sin egen? Menn i femtiåra, kanskje opptil seksti? Eller driver hun og dater nedover i alder?

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

🙂

-53 år

Du har litt av et kvinnesyn som bruker slike ting for og mot noen..... 

Anonymkode: c10e4...cc7

• Liker 11
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Tror du skal passe på å bruke mer energi på å pleie forholdet til kona, Ts, enn å fokusere på konas venninne.

Du snakker om én kvinne, og derfra slutter du at dette er normalen for "voksne damer".

Alle innleggene dine i tråden avslører holdninger som på ene siden viser en form for forakt for denne kvinnen - mens du på andre siden synes å underkommunisere at du ikke hadde sjanse på henne da hun var "hot". Det virker som om du nesten godter deg over at hun sliter med sykdom og arbeidsledighet.

Dine holdninger tror jeg vil gjøre det vanskelig for deg om du må ut på sjekkemarkedet hvis kona di får nok og stikker.

Anonymkode: 1a97a...faa

• Liker 19
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du skal passe på å bruke mer energi på å pleie forholdet til kona, Ts, enn å fokusere på konas venninne.

Du snakker om én kvinne, og derfra slutter du at dette er normalen for "voksne damer".

Alle innleggene dine i tråden avslører holdninger som på ene siden viser en form for forakt for denne kvinnen - mens du på andre siden synes å underkommunisere at du ikke hadde sjanse på henne da hun var "hot". Det virker som om du nesten godter deg over at hun sliter med sykdom og arbeidsledighet.

Dine holdninger tror jeg vil gjøre det vanskelig for deg om du må ut på sjekkemarkedet hvis kona di får nok og stikker.

Anonymkode: 1a97a...faa

Fin tekstanalyse. Men feil konklusjon... Hun var  "bildepen", for det var hun.  Men det var stort sett utseende hun hadde (etter min mening). Noen gnist med henne har jeg aldri hatt. Bursdags klem og skål på fest. Jeg fikk den beste dama i den venninnegjengen. Med god margin.  Vi har vært på hils i 30 år da vi har gått litt ut og inn av vennegrupper. Hadde litt kontakt med eksmannen hennes, men ikke etter skilsmissen. Han kom utenfra og forsvant ut etterpå. 

Når hun sitter der og forteller om en fyr som ikke var høy nok for henne men ellers ok. Det er da jeg måtte le litt. Seriøst. 

Og det er vel kanskje grunnen til at jeg aldri har følt noe for henne. Litt grunn/overfladisk?? . Men har ingen problemer med å forholde meg til henne på en vennskapelig måte.

Hadde jeg hatt en arbeidsledig kompis, i leid leilighet uten utdannelse som begynte å sortere bra damer etter høyde hadde jeg prøvd å realitetsorientere han. Venninnene derimot satt og nikket anerkjennende som om dette var helt slik det burde være og helt normalt. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Fin tekstanalyse. Men feil konklusjon... Hun var  "bildepen", for det var hun.  Men det var stort sett utseende hun hadde (etter min mening). Noen gnist med henne har jeg aldri hatt. Bursdags klem og skål på fest. Jeg fikk den beste dama i den venninnegjengen. Med god margin.  Vi har vært på hils i 30 år da vi har gått litt ut og inn av vennegrupper. Hadde litt kontakt med eksmannen hennes, men ikke etter skilsmissen. Han kom utenfra og forsvant ut etterpå. 

Når hun sitter der og forteller om en fyr som ikke var høy nok for henne men ellers ok. Det er da jeg måtte le litt. Seriøst. 

Og det er vel kanskje grunnen til at jeg aldri har følt noe for henne. Litt grunn/overfladisk?? . Men har ingen problemer med å forholde meg til henne på en vennskapelig måte.

Hadde jeg hatt en arbeidsledig kompis, i leid leilighet uten utdannelse som begynte å sortere bra damer etter høyde hadde jeg prøvd å realitetsorientere han. Venninnene derimot satt og nikket anerkjennende som om dette var helt slik det burde være og helt normalt. 

Men hvorfor bryr du deg i det hele tatt om henne, hvis hun er så dårlig på det meste, søker høye menn, men ellers så håpløs som hun er, kan hun ikke ha høyde preferanser?

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høy på hva?

Anonymkode: 1e7eb...e87

AnonymBruker
Skrevet

Hun kan avvise hvem hun vil av hvilken som helst grunn hun vil så lenge hun ikke klager over at ingen vil ha henne. Man har høye krav når de konkurrerer med en behagelig alenetilværelse.

Anonymkode: 2a655...448

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva hun sier etter en date og hva som faktisk skjedde er to forskjellige ting. Vi forteller ikke alltid alt som det er, det er privat, selv for venninner. Klart hun må være kresen i forhold til egne mål med å finne noen hun trives med. Tviler på at høyden hans var egentlig grunn. Kjemi derimot og om hun egentlig er klar for noe nytt er en annen ting. Lett å finne "feil" hvis man egentlig ikke er klar.

Anonymkode: 6da77...ebe

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...