AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars Min svigerfar har vært det siste halvåret i Thailand, og kommer snart hjem. Vi har en nyfødt som han da vil komme og hilse på. Jeg er redd for smitte, både fra Thailand og flyreisen. Hadde dere sagt ja til besøk med en gang? Eller ventet en stund (typ karantenetid)? Anonymkode: a6beb...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Jeg hadde ventet Anonymkode: b4348...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg hadde ventet Anonymkode: b4348...758 Hvor lenge? 😊 Anonymkode: a6beb...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars Hadde ikke bekymret meg et sekund. Smitte av hva da, liksom? Anonymkode: a50e2...1c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #5 Del Skrevet 27. mars Bump Anonymkode: a6beb...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #6 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 17.27): Hadde ikke bekymret meg et sekund. Smitte av hva da, liksom? Anonymkode: a50e2...1c6 Blir syk med virus hver gang jeg flyr. Det er smittebombe av div bakterier på fly. Jeg hadde ventet i alle fall 3 dager. Anonymkode: 23d82...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #7 Del Skrevet 27. mars Ville ventet opptil 10-14 dager.. Anonymkode: d98e9...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #8 Del Skrevet 27. mars Smitte av hva? Han går jo sikkert ut blant folk selv om han venter noen dager med å komme på besøk. Anonymkode: 49773...7e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 27. mars #9 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Smitte av hva? Han går jo sikkert ut blant folk selv om han venter noen dager med å komme på besøk. Anonymkode: 49773...7e6 Er snakk om en nyfødt barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #10 Del Skrevet 27. mars Hadde aldri latt en som har vært utenlands treffe baby med all smitte som er nå, fra korona og meslinger til apekopper. Anonymkode: aa1f0...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #11 Del Skrevet 27. mars Himmelen_91 skrev (4 minutter siden): Er snakk om en nyfødt barn Får gjenta, Smitte av hva? Han går jo sikkert ut blant folk selv om han venter noen dager med å komme på besøk. Anonymkode: 49773...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #12 Del Skrevet 27. mars Jeg hadde ventet minimum to uker. Rett og slett fordi et nyfødt barn ikke har beskyttelse mot ev. smitte han måtte ha med seg. Nyfødt er til en viss grad beskyttet av mors immunforsvar, men mor har jo heller ikke beskyttelse mot smitte fra Thailand eller andre land nå. Anonymkode: ecd1a...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #13 Del Skrevet 27. mars Hadde ventet. Her ble baby på 6 mnd nettopp smittet av virus, ble sendt på sykehus… kjenner også mange andre som har blitt lagt inn med RS virus og influensa A. Unødvendig å utsette en nyfødt for noe sånt , de tåler faktisk ikke like mye som et større spedbarn. Hadde heller ikke tatt imot besøk av andre familiemedlemmer med symptomer på luftveisinfeksjon og lignende. Anonymkode: 4cb3b...c06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #14 Del Skrevet 28. mars Alle som skal besøke deg og babyen din, kan bære smitte om de har vært i utlandet eller ei. Så lenge de som kommer på besøk ikke er syke, er det ikke noe å bekymre seg for. Anonymkode: 69949...84d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 28. mars #15 Del Skrevet 28. mars La ham dra hjem fra flyplassen, dusje og så kan kan komme på besøk. Ser ikke problemet. Hadde barnefaren vært på utenlandsreise med jobb, hadde du barrikadert deg og babyen i flere måneder og ikke latt ham se babyen på flere uker/måneder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå