leetha Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars Altså...null godis. Shake til frokost, liten middag, eggerøre til kvelds. 15000 skritt. En stor omveltning fra hva det pleier å være ( kan smelle inn 200 g helnøtt) Så opp 500 gram fra dagen før...opplever flere dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saima Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Det er naturlig variasjon m +/- 2 kg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars 500 gram kan være drikke og bæsj i tarmene, tiss i blæren. En halvliter urin veier 500 gram. Har du både tisset og bæsjet om morgenen før du veier deg, og før du har spist første måltid for dagen? Gjør samme rutinen hver gang du skal veie deg, så blir det likt. Har man f.eks ikke vært på do og gjort nr to på et par-tre dager (som noen gjør naturlig) så blir det fort noen gram ekstra i tarmene som vises på vekten. Derfor må man telle antall kilo, ikke gram, når man veier seg. Og ikke veie seg daglig, men f.eks en gang i uka bare. Anonymkode: 8541f...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars Kroppen binder også vann av og til så du ser den reelle vektreduksjonen først over tid. Bare fortsett om du mener du bør være på riktig vei, så kommer resultatene etter hvert. Anonymkode: b1d57...c96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Del Skrevet 24. mars Det er derfor det ikke er noe poeng i å veie seg hver dag. Er du “uheldig” er det ikke sikkert det reelle vekttapet sees på vekten fra en uke til en annen heller, man må dølge vekten ukentlig på samme tidspunkt over tid. Anonymkode: 467e4...839 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #6 Del Skrevet 24. mars Du må ikke veie deg hver dag… Maks 1 gang i uka, gjerne sjeldnere. Som de andre sier er jo variasjonene i vekt helt normalt, sier lite om evt veltnedgang. Over 1 mnd bør man se endring tenker jeg. Men syklus kan spille en puss også der… over 6 mnd bør man absolutt se resultater, om man faktisk får inn færre kalorier enn det som forbrennes… Anonymkode: 0df0f...ae7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #7 Del Skrevet 24. mars Hvor lang tid har du gitt det? Etter en uke kan du ikke forvente noe. Gi det en måned. Gjør nøyaktig det samme hver dag, og du vil gå ned i vekt. Jeg startet på mange slankeprosjekter samtidig som jeg begynte å trene (som binder mer vann i musklene) og ble demotivert fordi jeg ikke gikk ned noe. Ga dermed opp. Når det festet seg var da jeg sluttet å veie meg og tenkte whatever om vekten ikke spiller på lag, jeg vil bli sunnere og skal fortsette med de gode rutinene uansett. Surprise, da jeg endelig gikk på vekten etter 2 måneder og så at jeg hadde gått ned 6 kg. Vei deg mindre og stol på prosessen. Anonymkode: 508da...69e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå