AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars Jobber nå på sykehus, nattevaktene kan være veldig travle, klargjøre pasienter til operasjon, delir, akutte ting, mottak av nye pasienter som blir innlagt. Er det roligere og lettere å jobbe som nattevakt på sykehjem? Frister å søke seg til sykehjemmet 10 min fra der jeg bor, men er litt usikker. Nå bruker jeg tid i kø på vei hjem, hadde vært deilig å kunne syklet eller tatt beina fatt. Er det noen som har noen tanker? Anonymkode: 2398d...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Går det an å søke på den andre jobben og ta permisjon eller ta ut ferie fra den nåværende jobben hvis du får napp? Det er det jeg ville gjort. Anonymkode: f4860...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars Ta noen ekstravakter før du slutter. Jeg har jobbet begge deler, og på sykehjem kan det være mye vandring om det er demente pasienter, noen med kols som er utrygge som henger i snoren, noen som må på do hvert kvarter osv. Men selvsagt mye roligere enn sykehus. Det beste med sykehus er jo at pasientene rullerer og når du kommer på jobb er det ny avdeling der. På sykehjemmet så er de i åresvis mange av de. Jeg trives like godt med begge deler, men sånn sett så er sykehjem "behagelig" når det er mye på hjemmebane med småbarn osv. Anonymkode: fcb13...0aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars Er sykepleier på sykehjem selv og vært nattevakt. Den største forskjellen på sykehjem/ sykehus er vel at man stort sett er alene som sykepleier på natt i sykehjem og må være selvstendig ( spørs jo hvor stort sykehjemmet er). Sykehus har man vel kanskje flere å rådføre seg med ang spl oppgaver på natt:) Anonymkode: cf4c9...26c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå