AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Kjøpt en pistasj bolle som va utrolig tørr samtidig som olje rann gjennom papirposen. Var sikkert bedre når den var fersk. Kan ikke sammenlignes med boller fra Snurr f eks som er alltid fersk og ikke like oljete. Dritskuffende etter så mye rave om plassen.🤬 Anonymkode: b23f0...082 1 1
every woman Skrevet 24. mars #2 Skrevet 24. mars Så vidt jeg forstår blir ingenting laget i Trondheim, varene blir produsert i Oslo og fraktet hit. Varene burde jo holde samme kvalitet her, men kanskje flere timers frakt er årsaken? 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Skrevet 24. mars Pascal ER skuffende. Utdatert og stivbeint. Han henger ikke med overhode og kjører jo bare det samme gamle for ørtende året på rad. Anonymkode: 6b69d...607 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Pascal ER skuffende. Utdatert og stivbeint. Han henger ikke med overhode og kjører jo bare det samme gamle for ørtende året på rad. Anonymkode: 6b69d...607 Jeg syns Pascal i Oslo er skuffene også. Kjedelig smak på der jeg har kjøpt der. Kakene ser pene ut men smaker ikke godt. Anonymkode: 32e30...555 1
ThereGoesBob Skrevet 24. mars #5 Skrevet 24. mars Har testa Pascal i oslo ved slottet. Kjøpte macroner. De var dessverre lite smak på.
AnonymBruker Skrevet 25. mars #6 Skrevet 25. mars Jeg synes også at de er skuffende. Ikke noe spesielt ved dem, er bare hauset veldig opp gjennom medier. Anonymkode: 6bcdf...1e3 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7 Skrevet 25. mars Men skjønner ikke hvordan de kan ha råd til å utvide hvis det er så mye misnøye? Noen må jo like det der, men synes det er litt rart uansett da det er 10000 andre plasser der bakst/konditori er ferskere, og smaker MYE bedre + mer moderne. Anonymkode: b23f0...082
every woman Skrevet 25. mars #8 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men skjønner ikke hvordan de kan ha råd til å utvide hvis det er så mye misnøye? Noen må jo like det der, men synes det er litt rart uansett da det er 10000 andre plasser der bakst/konditori er ferskere, og smaker MYE bedre + mer moderne. Anonymkode: b23f0...082 Hm. De har hatt pop-up her i byen et par ganger, og køene gikk rundt hele bygningen. Det var derfor Pascal så grunnlaget for å etablere seg i Trondheim. Men dette høres jo ikke lovende ut. Jeg har ikke vært innom ennå, men jeg skal nå ta en tur en dag. Vi har mange gode håndverksbakerier nå, så de kommer til hard konkurranse. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #9 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Pascal ER skuffende. Utdatert og stivbeint. Han henger ikke med overhode og kjører jo bare det samme gamle for ørtende året på rad. Anonymkode: 6b69d...607 Bra formulert! Det er utdatert og stammer fra en tid vi ikke hadde andre ting enn marsipankake fra Baker Hansen og boller fra Espa å sammenligne med. Verden har seilt forbi for lengst. Anonymkode: 4e758...467 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå