Gå til innhold

Hadde dere endret syn på partner/relasjonen deres dersom typen foreslo trekant med annen dame?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gjennom et langt forhold så er det mye som kan forandre seg, og vi mennesker har ikke et statisk sinn og tankemønster, så tankene/premissene man hadde når man gikk inn i forholdet, kan endre seg.

Som nyforelsket så er hjernen full av hormoner som gjør at man lever i en lykkerus hvor man ikke er i stand til å begjære andre enn den utvalgte. Denne følelsen varer ikke evig og man kommer inn i en hverdag hvor hormone ikke styrer føleseslivet i like stor grad. På et tidspunkt kan kanskje tankene om å få mer spenning i samlivet komme opp, og visst man ikke kan dele sine tanker  med partneren, så slutter den åpne kommunikasjon i forholdet. For den ene partneren vet at man kan bli straffet bare på grunnlag av sine tanker og fantasier. Og hvilke tanker og fantasier som er uakseptable kan variere, noen vil kanskje sette grensen ved at partner fantaserer om å bruke en dildo, hvor den andre kan se på det som en trussel, at han ikke er nok.

Jeg tror at man ved å kontrollere så hardt den andres fantasier, jeg sier kontrollerer for det er faktisk det man gjør når man sier at feil fantasi, visst den kommer ut, kan bryte forholdet momentant. Dette vil føre til at nesten ingen fantasier tør å deles, og forholdet blir lite åpent.

Anonymkode: cd3eb...36b

Jeg er HELT enig i alt du skriver her!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...