AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars ? Anonymkode: ad94a...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Ja. Jeg går ikke inn i et ekslusivt forhold for så å ha sex med andre. Anonymkode: ea46e...337 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars Hadde gjort det slutt Anonymkode: ff89f...9dd 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars Hadde gjort det slutt. Han vet veldig godt hvor jeg står, og at jeg ikke aksepterer noe annet enn monogami. Hvis han ønsker å utforske med andre, så må han gjøre det uten meg. Anonymkode: 78ce0...082 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Del Skrevet 24. mars Jeg hadde nok lurt på om han synes vi hadde tilfredsstillende sex, og om det var noe jeg evt kunne gjort annerledes. Hadde ikke endret syn på han, annet enn at jeg hadde tenkt det var modig gjort av ham å foreslå det. Anonymkode: 561ff...6ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 24. mars #6 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (45 minutter siden): ? Anonymkode: ad94a...11d Jwg ville nok vert lit i tvil men tror jeg hadde likt treff med andre par. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #7 Del Skrevet 24. mars Ja. Hadde gjort det slutt. Hadde mistet respekt og tilliten, da er set ingen vits i å fortsette et forhold. Anonymkode: c72e4...c60 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #8 Del Skrevet 24. mars Jeg hadde nok lurt på hva som skjer da. For han vet hvor jeg står på slike ting. Vi hadde tidlig samtaler om slike ting når forholdet ble seriøst. Anonymkode: 6e8b7...022 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 24. mars #9 Del Skrevet 24. mars Jeg planlegger et livslangt forhold med min partner, og tenker derfor at jeg skal uansett høre ut hva hun tenker og hva hun ønsker og hvorfor. Selv om vi har en slags omforent forståelse av hvor vi er som par, mener jeg at jeg må være åpen for at hun (og jeg) har personligheter som begge er i bevegelse og at her må man være åpne begge veier. Jeg mener forpliktelsen går på å lytte ut hva den andre mener, tror og føler, ikke å ukritisk være med på alt som eventuelt foreslås. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #10 Del Skrevet 24. mars Nei, jeg liker å høre hva han tenker. Det betyr ikke at ting vil bli som han tenker på. Anonymkode: 1fdf8...758 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #11 Del Skrevet 24. mars Det hadde overrasket meg veldig, og hvis det var et sterkt ønske for ham å ligge med andre hadde det blitt slutt. Anonymkode: 07f5b...c68 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 24. mars #12 Del Skrevet 24. mars Nei. For dette er selvfølgelig samtaler vi har hatt, før vi ble ett par. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 24. mars #13 Del Skrevet 24. mars Forholdet hadde vært over. Og kan si med 100% sikkerhet at han hadde avsluttet om jeg foreslo trekant. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #14 Del Skrevet 24. mars Ja, jeg hadde endret relasjonen til ikke lenger partner. Det ville ikke vært liv laga om man vet at partneren ønsker seg utroskap. Anonymkode: 0baf5...1b0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 24. mars #15 Del Skrevet 24. mars Nei, men ville vært utforskende på årsak, hva som var ønskelig og om hva han tenkte det ville bety for vår relasjon. Ikke sur, ikke negativ som utgangspunkt. Vi har veldig åpen kommunikasjon om sex i utgangspunktet og har flere ganger hatt vellykka trekant med ekstra mann, så tanken er ikke helt fremmed. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #16 Del Skrevet 24. mars Ja, jeg hadde gått. Han var da ikke den jeg trodde han var. Det er ikke det jeg ønsker i et forhold med en mann. Anonymkode: 40e15...e88 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #17 Del Skrevet 24. mars Jeg hadde blitt veldig usikker på meg selv, og om jeg var god nok/nok alene. Det hadde nok ført til veldig mange samtaler. Heldigvis har jeg aldri hatt kjæreste som har ønsket trekant. Jeg trodde alle menn ville ha det, men de jeg har vært sammen med har alle snakket om trekant og hvorfor de ikke ønsker det. Uten at jeg spurte. De kunne jo trodd jeg var interessert i det. Anonymkode: 1ca39...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #18 Del Skrevet 24. mars Kjæresten min har nettopp foreslått trekant med oss og ei anna dame - og jeg elsker han mer enn noen gang Anonymkode: e6d01...7e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #19 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, jeg hadde endret relasjonen til ikke lenger partner. Det ville ikke vært liv laga om man vet at partneren ønsker seg utroskap. Anonymkode: 0baf5...1b0 Når partner spør deg, så er det vel nettopp for at han ikke vil være utro, så da er det vel feil medisin og bruke det mot partner og hive denne ut på grunn av at han/hun tar det opp. Jeg regner med at du allerede har gitt slike signaler på at du ikke tolerer fantasier som involverer andre, så du vil sikkert aldri få et slikt spørsmål, men du vil heller aldri få vite hva partner tenker, og partner vil skjerme sine fantasier ovenfor deg, altså det vi kaller et lite åpent forhold. Anonymkode: cd3eb...36b 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #20 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): ? Anonymkode: ad94a...11d Ja. Trolig ville det ødelagt forholdet Anonymkode: 1d711...9c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå