AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:10 #81 Del Skrevet mandag kl 12:10 Det var da ikke ille det der? Det er jo mer praktisk med shorts enn et skjørt hvis man skal være aktiv på barnebursdag. Kanskje shortsen var litt kort, men er strømpebuksa ser jo tykk ut så den dekker resten. Det er jo helt vanlig å bruke strømpebukse under shorts nå på vinteren. Jeg ville heller grøsser hvis folk gikk med shorts uten strømpebukse nå. Hadde det vært et skjørt som var så kort, og du skal gjøre akrobatiske øvelser, så hadde det vært noe annet. Du var fin, og jeg hadde ikke tenkt over at du var vågal om du hadde møtt opp i en barnebursdag med det der. Anonymkode: 9e5a7...d27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet mandag kl 13:34 #82 Del Skrevet mandag kl 13:34 (endret) AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 17.28): Så mye negative mennesker her. Lurer på om det er mye sjalusi her fordi ts kan gå i dette antrekket. De som mener antrekket er utdatert følger åpenbart ikke med på hva som er trendy. Ts, gå med hva du vil. Anonymkode: b6ea1...16a Vi må slutte å bruke sjalusi om hvorfor man ikke liker noe eller noen... Du kan gjerne si at jeg er gammeldags, prippen, har dårlig smak eller rett og slett bare ikke følger med på moten - men hvorfor blir sjalusikortet dratt fram fordi man er uenig? Og en annen ting - jeg kommenterer aldri hva folk velger å kle seg i, bortsett fra når det blir spurt direkte om hva jeg tenker om det. Edit: Når det gjelder antrekket TS spør om, så synes jeg det er kult hvis man har kroppen til det, og hvis man skal ut på byen med andre voksne. I en barnebursdag er det litt upassende. Endret mandag kl 13:35 av Mezzosoprena 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:12 #83 Del Skrevet mandag kl 14:12 Jeg blir helt satt ut av at folk mener dette er et gå på byen-antrekk som er drit sexy og upassende rundt barn 😂 Og reagerer på at mannen din reagerte. En ting er å tipse sin partner om at det der syns ikke jeg var fint, og så kan man tilpasse seg hvis man ønsker, men... What?? Det der er en hverdagslook? Helt casual? Helt greit? Tykk strømpebukse skjuler jo alt og shortsen er vel helt grei. Regner med at du hadde en topp som passet bedre enn den på bildet men det der er så småbarnsmor-hverdagslook som du får det. Ikke pent, ikke stygt, litt umoderne men praktisk. Mange kristenfundamentalister på kg visst. Anonymkode: 837ad...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veronica<3 Skrevet mandag kl 17:21 #84 Del Skrevet mandag kl 17:21 Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt og latterliggjøring. veronica<3, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:04 #85 Del Skrevet tirsdag kl 16:04 AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 14.07): Takk! Jeg har kroppen til det og føler jeg er god på antrekk. Bruker mye tid og penger på klær, og har alltid fått gode tilbakemeldinger. Jeg prøver aldri å kle meg sexy eller utfordrende. Anonymkode: 06577...082 Dette er jo sexy da😄 Anonymkode: 1d7ae...de3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:44 #86 Del Skrevet tirsdag kl 16:44 AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 17.28): Så mye negative mennesker her. Lurer på om det er mye sjalusi her fordi ts kan gå i dette antrekket. De som mener antrekket er utdatert følger åpenbart ikke med på hva som er trendy. Ts, gå med hva du vil. Anonymkode: b6ea1...16a Ehm. Jeg er 43 og kan lett bære en sånn stil. Og på byen med venninner synes jeg det er supergøy å kjøre "Sex and The City" stil. Men i en barnebursdag? Nei. Det finnes tid og sted for når en skal kjøre antrekk som ellers ansees som utfordrende. Anonymkode: 60899...0dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:07 #87 Del Skrevet tirsdag kl 20:07 Hotpants i 4-års bursdag? Skivebom. Rett og slett. Anonymkode: 5a615...527 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:32 #88 Del Skrevet tirsdag kl 20:32 Det antrekket der er jo både avleggs og upassende på én gang - ser ut som noe en av de mindre stilige karakterene fra Gossip Girl kunne gått i 😂 Hadde ledd i bilen på vei hjem om jeg hadde hentet mitt barn i barnebursdag og vertinnen hadde hatt på seg det der. Anonymkode: 0b3ff...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå