AnonymBruker Skrevet 24. mars #61 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du eier ikke konen din. Kan ikke insistere på noe som helst. Anonymkode: b6ea1...16a Han burde insistert på å gå fra henne, hvis hun hadde svart med den tonen der. Anonymkode: 7bcf2...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #62 Del Skrevet 25. mars Ser overhodet ikke problemet!!! Skinnskjørt/shorts er jo så hot om dagen!!! Anonymkode: 3458b...2f2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lønnesirup01 Skrevet 25. mars #63 Del Skrevet 25. mars Hvis du hadde hatt tette strømpebukser/tights, hadde jeg nok ikke tenkt så mye over det. Men halvgjennomsiktige nylonstrømpebukser skal man være veldig forsiktig med...det går til nød med litt lengre skjørt. Og ja, nå tar jeg utgangspunkt i at du er høy og veldig slank. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #64 Del Skrevet 25. mars Syntes dette var fint. https://images.app.goo.gl/2MYggzfhCMpaBPx87 Ts hadde jo faktisk mye klær på seg hun. Anonymkode: b6ea1...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #65 Del Skrevet 25. mars Barnebursdag eller ei. Stygt antrekk uansett. Anonymkode: 486b7...8fe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #66 Del Skrevet 25. mars Hadde min 16 åring kommet ned i et slikt skjørt hadde hun måttet gå opp og skifte eller ta shorts under. Du sier det er shorts men er dette en "skort"? Er dette en vanlig miniskjørt hadde det vært no-go her i huset. Jeg syntes ikke det er pent, det tipper lett mot horete (beklager) og du aner ikke hvor mange ganger du mest sannsynlig blotter deg for andre, særlig om du er i en barnebursdag med mye opp/ned bevegelser.. Anonymkode: 5ce91...1f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #67 Del Skrevet 25. mars Ser ikke noe problem med det antrekket i det hele tatt, iallefall ikke om du hadde genser over sånn som på det bildet 👍🏻 Anonymkode: 6b0ea...9d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 25. mars #68 Del Skrevet 25. mars Klarer ikke se noe galt i det antrekket. En dekkende strømpebukse med en shorts over. Helt greit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #69 Del Skrevet 25. mars Leste bare første side av diskusjonen, og folk er jo gærne! Antrekket var helt ok. Tenk at det er så mange som vil st kvinner skal «dekke seg til» og tyr til sosial kontroll her, når man ser hvor mange som er så bevisst på en viss religion her 🤣 Anonymkode: 2d616...770 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 25. mars #70 Del Skrevet 25. mars Ikke et antrekk jeg ville valgt selv, men ikke noe jeg hadde reagert spesielt på heller. Synes det var merkelig av mannen din å starte en krangel om det, i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #71 Del Skrevet 25. mars Det var mye ekle svar her inne over et antrekk som er helt greit. Rart og trist hvor mye kvalme ekle/slemme svar ts har fått. At det sitter så mange ekle og slemme mennesker der ute synes jeg er fryktelig trist. Det var ingenting galt med antrekket. At noen kalte det for horete sier mere om de som sa det. Fryktelig ting for en kvinne å si til en annen. Vi er ment å løfte hverandre opp, ikke trykke hverandre ned. Anonymkode: b6ea1...16a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #72 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 13.31): Vi hadde 4 årsdag for datteren vår i går med barn og foreldre fra barnehagen. I går kveld kom jeg og min i en krangel angående antrekket jeg gikk med. Jeg hadde shorts og strømpebukse under. Vanligvis er han positiv til antrekkene mine, så forstår ikke motviljen her. Er det virkelig så upassende å gå kledd slik? Er jeg helt på jordet eller er det min mann som begynner å bli en gammel grinebiter? Anonymkode: 06577...082 Tenåringer går kledd slik. Har du barn og skal i barnebursdag så lar du de klærne være hjemme i skapet. Hvilke signaler er det du vil sende ut med å kle deg slik ved en barnebursdag? Anonymkode: f91c5...1f7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #73 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det var mye ekle svar her inne over et antrekk som er helt greit. Rart og trist hvor mye kvalme ekle/slemme svar ts har fått. At det sitter så mange ekle og slemme mennesker der ute synes jeg er fryktelig trist. Det var ingenting galt med antrekket. At noen kalte det for horete sier mere om de som sa det. Fryktelig ting for en kvinne å si til en annen. Vi er ment å løfte hverandre opp, ikke trykke hverandre ned. Anonymkode: b6ea1...16a Men det er ingenting galt i å lære noen hvordan man kler seg til ulike anledninger. Barnebursdag, julaften, 17. mai, konfirmasjon osv er ikke det samme som å gå ut på byen en lørdagskveld. Voksne mennesker bør faktisk kunne litt om kleskoder. Anonymkode: 79788...1aa 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #74 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men det er ingenting galt i å lære noen hvordan man kler seg til ulike anledninger. Barnebursdag, julaften, 17. mai, konfirmasjon osv er ikke det samme som å gå ut på byen en lørdagskveld. Voksne mennesker bør faktisk kunne litt om kleskoder. Anonymkode: 79788...1aa Så at dette er et antrekk du ville valgt til å gå på byen med og ikke en barnebursdag. Ikke kall antrekket horete og si slemme ting. Anonymkode: b6ea1...16a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #75 Del Skrevet 25. mars Ser ikke noe galt med dette, kunne fint gått i det selv. Det er jo en shorts, ikke et kort skjørt. Anonymkode: 65d7b...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #76 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ser ikke noe galt med dette, kunne fint gått i det selv. Det er jo en shorts, ikke et kort skjørt. Anonymkode: 65d7b...861 Shorts over strømpebukser er greit, måtte tilbake og se på bildet igjen for jeg trodde det var miniskjørt. For å være fair er shorts over strømpebukser innenfor MEN jeg havner fremdeles på nei siden da disse er for korte. Du ser faktisk nedre del av skinkene titte ut såvidt på bildet og en kan bare tenke seg hvor mye som vises når du er i bevegelse. Anonymkode: 5ce91...1f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #77 Del Skrevet 25. mars Jeg syns ikke antrekket er på noen måte passende, men det er ikke så ille som noen her skal ha det til og mannen din overreagerer kanskje litt. Det er derfor lett å tenke at dette er den berømmelige dråpen som får begeret til å renne over. Kanskje dette ikke er første gangen du kler deg en smule (eller mer) upassende? Anonymkode: 81b96...5d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #78 Del Skrevet 25. mars At det ikke er fint er nå en ting, men UPASSENDE er det ikke. Anonymkode: 03111...e60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #79 Del Skrevet 25. mars Fedrene satte nok pris på antrekket ditt i en ellers kjedelig barneselskap. Takk for sånne som deg ts! Anonymkode: 12bc6...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #80 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 13.31): Vi hadde 4 årsdag for datteren vår i går med barn og foreldre fra barnehagen. I går kveld kom jeg og min i en krangel angående antrekket jeg gikk med. Jeg hadde shorts og strømpebukse under. Vanligvis er han positiv til antrekkene mine, så forstår ikke motviljen her. Er det virkelig så upassende å gå kledd slik? Er jeg helt på jordet eller er det min mann som begynner å bli en gammel grinebiter? Anonymkode: 06577...082 Veldig fint antrekk. Ikke noe galt å gå bursdag med det. Anonymkode: dfab1...2da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå